Příspěvek
od Grossák » 04.3.2018 11:45
K falešnému blokování EOV:
Na Strossmayerově náměstí od Sparty (EOV 529L,P) jsou karty BOV. Nechám prověřit odolnost proti zablokování IAD. Pokud však jede auto hned za tramvají, BOV to nevyřeší. Zatím se s výměnou nepočítá. EOV 531L,P má na druhém kolejovém obvodu kartu BOV. Zde by měla proběhnout výměna za kartu BRC s ohledem na volné prostředky.
EOV 559 u Imperiálu, EOV 561 Senovážné náměstí, EOV 541 Vladimírova jsou všechno systémy TMPKP, u kterých lze použít jen kartu než BOV, nikoli spolehlivější BRC. Zde je třeba počkat na dožití systémů a jejich následnou výměnu.
EOV 665 Bílá Hora má první KO BRC, tady je vše OK. Ale druhý je BOV, a ta osobák za tramvají podrží. Proběhne její výměna, jakmile budou volnější prostředky.
Na Badeniho před Chotkovou DC je, pokud se nepletu ještě pracovní trolejový kontakt. Odblokování probíhá také kontaktem, tedy za díky přesně spočítané poloze u 15T opravu okamžitě. Za sólem naopak velmi pozdě. Na Malostranské DC to budou zjevně běžné 3-4 sekundy po sjetí z jazyků, kvůli nutné délce KO a opakovanému testování uvolněnosti KO.
Z Karlova náměstí od Moráně: Jak jsem avizoval snahu o rychlejší odblokování na exponovaných místech, podařilo se upravit systém použitím jiného způsobu detekce a doba odblokování po sjetí z jazyků se snížila na cca 2 s. Ještě se chystá dokončení úprav, které by mělo přinést další úsporu. Považuji to zde za důležité kvůli průjezdu 2 vlaků za sebou. Jak nyní pro volno v délce 18 sekund, tak pro budoucí obnovu SSZ, které by mělo ještě více umožnit průjezd dvou vlaků za sebou v jednom cyklu.