Preference / antipreference MHD
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
Bobik se na to podívá nejdřív ve st/čt v noci, dřív se tam nedostanu.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Dopoledne mi přišlo, že malý Vypich jel v pevném cyklu - zelená i volno ze smyčky byly vybírány cyklicky a rovněž ze smyčky stále navolený stromeček. Velký Vypich mě také vypekl, náhle a na můj vkus brzy ukončil zelenou a volno v přímém směru a postupně pouštěl kolizní směry. Vypich jsem točil 1x, dozadu jsem jel 2x a podruhé jsem to prosvištel. Mrkněte na to, třeba Bobik večer a podělte se o postřehy, díky.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Podle ČKP značka ostatní . To bude nějaký "mazlík", kterého se báli odtáhnout...von Špilberk píše:Jen nepřechválit aneb co jde teď na Žižkově, pořád nejde v Nuslích: http://www.dpp.cz/mimoradne-udalosti/1_3555/
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Preference / antipreference MHD
Jen nepřechválit aneb co jde teď na Žižkově, pořád nejde v Nuslích: http://www.dpp.cz/mimoradne-udalosti/1_3555/
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
I to chování té paní je poměrně sebevražedné .Tedy píše:Kdyby jen to .... ale i toto je tzv. normální v této ulici.
https://www.youtube.com/watch?v=RdVLxYQ ... e=youtu.be
Re: Preference / antipreference MHD
Kdyby jen to .... ale i toto je tzv. normální v této ulici.
https://www.youtube.com/watch?v=RdVLxYQ ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=RdVLxYQ ... e=youtu.be
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Na Seifertce mě včera určitým způsobem fascinovalo, kolik autařů není schopno držet se ve svém pruhu a to i ve chvíli, kdy je vyznačen čarou..
Re: Preference / antipreference MHD
Souhlas:) dnes tito 3 policisté pracovali na jedničku. Potíž byla však v policistovy, který řídí ručně křižovatku Bulhar. Auta pouští zásadně směrem nahoru na Žižkov, a to v několika cyklech za sebou a nechává je jezdit tak 3 až 4 minuty. Tím dnes způsoboval nahromadění a kolonu v opačném směru od Husinecké až po Olšanské náměstí. Směrem dolů od Žižkova pustil tramvaje i auta vždy až po mnoha minutách čekání.kasme píše:na ČT bylo pár záběrů... http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... reznickoveKarosák píše:Jinak si dovolím vypíchnout příkladnou práci MP ve svahu na Seifertce, kterak nahánějí IAD do svého pruhu mimo koleje. Přestože jsou 3 stejně mají práce dostatek. Ale je to balzám na duši vidět konečně v životě MP při prospěšné práci.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
na ČT bylo pár záběrů... http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... reznickoveKarosák píše:Jinak si dovolím vypíchnout příkladnou práci MP ve svahu na Seifertce, kterak nahánějí IAD do svého pruhu mimo koleje. Přestože jsou 3 stejně mají práce dostatek. Ale je to balzám na duši vidět konečně v životě MP při prospěšné práci.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Dobře, nebudu si toho všímat...
Jinak si dovolím vypíchnout příkladnou práci MP ve svahu na Seifertce, kterak nahánějí IAD do svého pruhu mimo koleje. Přestože jsou 3 stejně mají práce dostatek. Ale je to balzám na duši vidět konečně v životě MP při prospěšné práci. Když to tam tak pěkně natrenují, co kdyby si z nich vzali třeba na P4 příklad a vyklidili konečně ten zákaz zastavení před NBS?
... neskutečný... jak by ta doprava asi vypadala, kdyby se o ni někdo konečně začal starat.
Jinak si dovolím vypíchnout příkladnou práci MP ve svahu na Seifertce, kterak nahánějí IAD do svého pruhu mimo koleje. Přestože jsou 3 stejně mají práce dostatek. Ale je to balzám na duši vidět konečně v životě MP při prospěšné práci. Když to tam tak pěkně natrenují, co kdyby si z nich vzali třeba na P4 příklad a vyklidili konečně ten zákaz zastavení před NBS?
... neskutečný... jak by ta doprava asi vypadala, kdyby se o ni někdo konečně začal starat.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Preference / antipreference MHD
Nikde to neříkejte, ale na Palačáku zapnuta preference.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Na stůj nejezdím, ale občas stihnu. Záleží na tom prvním a za sólem je to snažší. To samé od KN na Moráň, i tam se dá.parrot píše:Z Karlova náměstí od Moráně máte namysli tento směr? Nevím, ale nevychází to (viz. video). Volno tam včera padalo a končilo současně "rovně a vpravo". Stihnout se to nedá, pokud nejezdíš na stůj.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
takže nejvíc záleží, jestli je 1. řidič hoden toho označení = většinou má již slušnou praxi v této profesi nebo "vyjukanej nováček".Grossák píše:...... Nejvíce však záleží na prvním řidiči. Jak moc zaspí a jestli opravdu jede 15 km/h. Například při jízdě vpravo jede podvědomě pomaleji, protože bude stát u Ignáce. Je dobré si všímat, jestli za mnou někdo je. Délka volna pro TRAM je nyní 18 s oběma směry. Do 08/2017 byla 11 s. Pokud je přihlášená linka 16 od Ječné vlevo, volno přímo je cca 10 s, volno vpravo pak 21 s.
Takže DPP by musel prvně začít si vážit zkušených pracovníků, protože by si uvědomoval, že zaškolení nových jej (stojí prej jistě) přes 100 či i 150 tisíc = takže za zlomek uvedených nákladů (cca 20 tisíc) by např. i případné Uhrazení DPP (nejlépe z nějakého sociální fondu) stávajícím ŘT operaci očí odstraňující jinak nekompenzovatelnou oční vadu, která ve spojení s určitým počtem dioptrií (které se většinou zvyšují s věkem) je překážkou pro žízení drážního vozidla, BY DPP hlavně ušeřilo finance!
Re: Preference / antipreference MHD
Úprava EOV opravdu ještě dokončená není. Nejvíce však záleží na prvním řidiči. Jak moc zaspí a jestli opravdu jede 15 km/h. Například při jízdě vpravo jede podvědomě pomaleji, protože bude stát u Ignáce. Je dobré si všímat, jestli za mnou někdo je. Délka volna pro TRAM je nyní 18 s oběma směry. Do 08/2017 byla 11 s. Pokud je přihlášená linka 16 od Ječné vlevo, volno přímo je cca 10 s, volno vpravo pak 21 s.
Re: Preference / antipreference MHD
No "Grossák" psal předevčírem, že se úprava ještě chystá, takže asi není hned. A co se toho týče, ono to vše bude záviset asi i od toho, jak bude vypadat situace z ostatních směrů. Když se tam jede třeba o víkendu a je tam na křižovatce prázdnějc, tak je to schopné i docela dost dlouho přidržet signál na volno.parrot píše: Z Karlova náměstí od Moráně máte namysli tento směr? Nevím, ale nevychází to (viz. video). Volno tam včera padalo a končilo současně "rovně a vpravo". Stihnout se to nedá, pokud nejezdíš na stůj.