No a myslíš, že kdybys do tý Šáde dal motor z Fauvéčka (třeba), že by po těch 100tkm nebyla (mimo motoru) na tu GO zralá taky? Jistě, tak bys mohl pokračovat a měnit další a další díly za ty kvalitnější....až bys zjistil, že ti na dvorku místo tý původní Šáde vlastně stojí Volksvwagen....fricoolinek2 píše:...Třeba díky užívání odolejnějších materiálů atp.? Šáde 120 byla po 100 tkm zralá na GO...
T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
BTW: Zvýšení nájezdu mezi PÚ/PO by u 15T nepřipadalo do úvahy? Třeba díky užívání odolejnějších materiálů atp.? Šáde 120 byla po 100 tkm zralá na GO, dnešní Octavie je po 100 tkm sotva zajetá...
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
To nečekám. Ale třeba aktuální životnost kol by byla značně zajímavá. Že bych se taky zeptal?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Radek: Asi nemůžu čekat, když provozuji Dacii a A8 v benzinu, že budou náklady stejné
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
http://www.dpp.cz/download-file/15696/2 ... sluzby.pdf
ceny prohlídek a odpisů u T3R.P versus 15T.
Bohužel tam zřejmě nejsou zohledněny mimořádné opravy a ceník ND.
ceny prohlídek a odpisů u T3R.P versus 15T.
Bohužel tam zřejmě nejsou zohledněny mimořádné opravy a ceník ND.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
na FOŘT to již pár dnů někteří také řeší - odkud si se tam objevila i fotka prý skutečně odolného kovového zapalovače v TRAM.Bobik píše:To je hned, snaha o rychlý střídání...jéé, počkej, ještě nabíječku...škub...a dopr...9001 píše:Jenom nechápu, jak klasickým používáním šel ten "zapalovač" vyrvat...
To není vysokopevnostní bakelit, kde se musela vyvinout sakra síla, aby se urval, ale docela fórovej plast.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
To je hned, snaha o rychlý střídání...jéé, počkej, ještě nabíječku...škub...a dopr...9001 píše:Jenom nechápu, jak klasickým používáním šel ten "zapalovač" vyrvat...
To není vysokopevnostní bakelit, kde se musela vyvinout sakra síla, aby se urval, ale docela fórovej plast.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Njn na blbou otázku blbá odpověd
Jenom nechápu, jak klasickým používáním šel ten "zapalovač" vyrvat... To se někdo musel sakra snažit, aby to takhle zlikvidoval... Škoda no
Jenom nechápu, jak klasickým používáním šel ten "zapalovač" vyrvat... To se někdo musel sakra snažit, aby to takhle zlikvidoval... Škoda no
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
ZXS91 píše:To mi připomíná ten vtip, jak dělali policajti příjmačky...
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
To mi připomíná ten vtip, jak dělali policajti příjmačky... Dostali na zkoušce takovou tu krychli pro děcka s různě tvarovanými otvory (kolečka, čtverečky, květinky...). Vyhodnocení zkoušky: Z 10 kandidátů byli přijati všichni. 1 pro mimořádnou inteligenci. 9 pro mimořádnou sílu9001 píše:To jde ?P_V píše:Možná se tam někomu něco kouslo a vytáhl to i se zásuvkou...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
To jde ?P_V píše:Možná se tam někomu něco kouslo a vytáhl to i se zásuvkou...
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Možná se tam někomu něco kouslo a vytáhl to i se zásuvkou...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Tak vám nějak nevím: Byla zásuvka špatně namontována a zmizela v hlubinách vozu nebo se někomu hodila a zmizela v hlubinách něčí kapsy
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
https://zpravy.idnes.cz/pocasi-predpove ... anicni_fer
No, příroda to už asi vyřeší za nás.
Ale zima příšerná. Od Vánoc do půlky února snad nebyl den, kdy by teplota se udržela 24 hodin pod nulou a co se týče sněhu, tak to bylo úplně tristní.
Nostalgické vzpomínky. https://www.youtube.com/watch?v=o-NeCUFeFwM
No, příroda to už asi vyřeší za nás.
Ale zima příšerná. Od Vánoc do půlky února snad nebyl den, kdy by teplota se udržela 24 hodin pod nulou a co se týče sněhu, tak to bylo úplně tristní.
Nostalgické vzpomínky. https://www.youtube.com/watch?v=o-NeCUFeFwM
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moje myšlenka byla tím vzduchem od výkonových součástek jenom trochu "přitopit" na jaře a na podzim a topit přes zimu topnicemi pod sedačkami. Ty by mohly mít buď vlastní ventilaci a nebo by teoreticky šlo přivést ten hnaný "předehřátý" vzduch "hadicemi" tunelem a svislými sloupky k těm topnicím pod sedačky (pokud by množství hnaného vzduchu na to chlazení topnic stačilo).demon píše: Má to háček - zatimco zrychl máš uprostřed vozu a má díky MG vlastní chlazení, skříň s odporníky je v RP za poslední nápravou a je bez nucenýho chlazení.
V kontajnerech jsou výkonový součástky a tlumivky, který sice maj vlastní chlazení, ale zase nijak extra velkou teplotu nevyvíjejí.
Snad sem to moc nepomotal...