T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Bobik » 10.3.2018 4:52

fricoolinek2 píše:...Třeba díky užívání odolejnějších materiálů atp.? Šáde 120 byla po 100 tkm zralá na GO...
No a myslíš, že kdybys do tý Šáde dal motor z Fauvéčka (třeba), že by po těch 100tkm nebyla (mimo motoru) na tu GO zralá taky? Jistě, tak bys mohl pokračovat a měnit další a další díly za ty kvalitnější....až bys zjistil, že ti na dvorku místo tý původní Šáde vlastně stojí Volksvwagen.... :lol:

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od fricoolinek2 » 10.3.2018 2:24

BTW: Zvýšení nájezdu mezi PÚ/PO by u 15T nepřipadalo do úvahy? Třeba díky užívání odolejnějších materiálů atp.? Šáde 120 byla po 100 tkm zralá na GO, dnešní Octavie je po 100 tkm sotva zajetá...

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Radek » 09.3.2018 16:01

To nečekám. Ale třeba aktuální životnost kol by byla značně zajímavá. Že bych se taky zeptal? :P

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od 9001 » 09.3.2018 15:19

Radek: Asi nemůžu čekat, když provozuji Dacii a A8 v benzinu, že budou náklady stejné :devilsmokin

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Radek » 09.3.2018 10:38

http://www.dpp.cz/download-file/15696/2 ... sluzby.pdf
ceny prohlídek a odpisů u T3R.P versus 15T.
Bohužel tam zřejmě nejsou zohledněny mimořádné opravy a ceník ND.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 06.3.2018 21:08

Bobik píše:
9001 píše:Jenom nechápu, jak klasickým používáním šel ten "zapalovač" vyrvat...
To je hned, snaha o rychlý střídání...jéé, počkej, ještě nabíječku...škub...a dopr... :D
To není vysokopevnostní bakelit, kde se musela vyvinout sakra síla, aby se urval, ale docela fórovej plast.
na FOŘT to již pár dnů někteří také řeší - odkud si se tam objevila i fotka prý skutečně odolného kovového zapalovače v TRAM.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Bobik » 06.3.2018 6:40

9001 píše:Jenom nechápu, jak klasickým používáním šel ten "zapalovač" vyrvat...
To je hned, snaha o rychlý střídání...jéé, počkej, ještě nabíječku...škub...a dopr... :D
To není vysokopevnostní bakelit, kde se musela vyvinout sakra síla, aby se urval, ale docela fórovej plast.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od 9001 » 05.3.2018 22:29

Njn na blbou otázku blbá odpověd :lol:

Jenom nechápu, jak klasickým používáním šel ten "zapalovač" vyrvat... To se někdo musel sakra snažit, aby to takhle zlikvidoval... Škoda no

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4077
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od P_V » 05.3.2018 22:01

ZXS91 píše:To mi připomíná ten vtip, jak dělali policajti příjmačky...
Obrázek

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1019
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od ZXS91 » 05.3.2018 21:58

9001 píše:
P_V píše:Možná se tam někomu něco kouslo a vytáhl to i se zásuvkou... :)
To jde ? :lol: :lol:
To mi připomíná ten vtip, jak dělali policajti příjmačky... Dostali na zkoušce takovou tu krychli pro děcka s různě tvarovanými otvory (kolečka, čtverečky, květinky...). Vyhodnocení zkoušky: Z 10 kandidátů byli přijati všichni. 1 pro mimořádnou inteligenci. 9 pro mimořádnou sílu :D

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od 9001 » 05.3.2018 21:45

P_V píše:Možná se tam někomu něco kouslo a vytáhl to i se zásuvkou... :)
To jde ? :lol: :lol:

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4077
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od P_V » 05.3.2018 17:02

Možná se tam někomu něco kouslo a vytáhl to i se zásuvkou... :)

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od von Špilberk » 05.3.2018 12:48

Tak vám nějak nevím: Byla zásuvka špatně namontována a zmizela v hlubinách vozu nebo se někomu hodila a zmizela v hlubinách něčí kapsy :?: :-k
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od fricoolinek2 » 03.3.2018 23:44

https://zpravy.idnes.cz/pocasi-predpove ... anicni_fer

No, příroda to už asi vyřeší za nás.

Ale zima příšerná. Od Vánoc do půlky února snad nebyl den, kdy by teplota se udržela 24 hodin pod nulou a co se týče sněhu, tak to bylo úplně tristní. :evil:

Nostalgické vzpomínky. https://www.youtube.com/watch?v=o-NeCUFeFwM

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od mart337 » 03.3.2018 22:32

demon píše: Má to háček - zatimco zrychl máš uprostřed vozu a má díky MG vlastní chlazení, skříň s odporníky je v RP za poslední nápravou a je bez nucenýho chlazení.
V kontajnerech jsou výkonový součástky a tlumivky, který sice maj vlastní chlazení, ale zase nijak extra velkou teplotu nevyvíjejí.
Snad sem to moc nepomotal...
Moje myšlenka byla tím vzduchem od výkonových součástek jenom trochu "přitopit" na jaře a na podzim a topit přes zimu topnicemi pod sedačkami. Ty by mohly mít buď vlastní ventilaci a nebo by teoreticky šlo přivést ten hnaný "předehřátý" vzduch "hadicemi" tunelem a svislými sloupky k těm topnicím pod sedačky (pokud by množství hnaného vzduchu na to chlazení topnic stačilo).

Odpovědět