Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Líp to bohužel zkoordinovat nešlo. Jenom když se podíváte, jak složité je zkoordinovat opravu ulice, aby různé firmy udělaly vše potřebné zároveň ve vyhrazeném termínu. No a teď si předsavte, jak složité musí být zkoordinovat to v jednom podniku!
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
... nebo aspoň zavléct X-3 na Muzeum, byla by to pěkná náhradní doprava.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pro tu Vodičkovu už taky asi nešlo vymyslet lepší termín, než když je zároveň zavřený MU-A.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nejen krásno...JirkaR píše:Nejsem sice od fochu, ale nakoukl jsem... Zase z větší části to "krásno až jindy", grr...ElWapp píše:Stavební povolení RTT Vinohradská
https://prazsky.denik.cz/zpravy_region/ ... 80410.html
Magistrát hlavního města odložil kompletní rekonstrukci Vinohradské ulice. Pražský dopravní podnik (DPP) tu pouze opraví koleje v úseku mezi stanicemi Flóra a Želivského. Dolní část ulice směrem k Národnímu muzeu se do konce roku nebude opravovat
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ještě lépe "dovybudování výstupů z metra" (co na tom, že až po třiceti letech... ).
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak by se tomu dalo říkat "budování nového výstupu z metra", ne? :pP_V píše:Budování podchodů a pražské stavební předpisy jsou v opozici.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Budování podchodů a pražské stavební předpisy jsou v opozici.Bobik píše:Ono by hlavně chtělo dovyvrtat podchod, aby se do krtka dalo i ze Želvy od Strojiportu a nemuselo se přes křižovatku.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ono by hlavně chtělo dovyvrtat podchod, aby se do krtka dalo i ze Želvy od Strojiportu a nemuselo se přes křižovatku.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nejsem sice od fochu, ale nakoukl jsem... Zase z větší části to "krásno až jindy", grr...ElWapp píše:Stavební povolení RTT Vinohradská
Ale štve mě ten stav na Želivského, kde je rozmístění zastávek a pěších tras dost na nic a očividně se s tím nehodlá nic dělat (zastávky budou definitivní na původních místech, plus ještě zábradlí). Jezdím 2x denně ve směru Vršovice-Vysočany, takže si užívám přestupy mezi 139/124/213/150 a 10/16. Z tram na bus to ještě jde, i když po doplnění zábradlí si nedovedu představit jak dlouho se ten dav bude podél nástupiště sunout k přechodu (v IAD jinak jsou dostatečné díry na přímý ústup k chodníku), opačně už je to horší - výstup z busu v terminálu u metra, ostrá soutěska škvírkou kolem vystaveného zboží květinového stánku, čekání na půleném přechodu s preferencí tram (protože podchod nemá větev za křižovatku), pak je na výběr uzoučký chodníček kolem dalšího květinářství, ještě zúžený reklamou a za mokra loužemi, nebo bahnitá pěšina přes trávník za květinářstvím, následuje obří kaluž na vjezdu do parkoviště (celá zebra pod vodou), další úzký chodníček kolem ještě dalšího květinářství a nakonec přebíhání přes 2 pruhy+TT protože zebra je až bůhvíkde. (Už ani nemluvím o šikovných jízdních řádech, kde tram ve většině případů těsně ujede, aby pak zavřená ještě dlouho stála u světel.) Fakt geniální řešení přestupní vazby pro vcelku myslím logický směr, spíš to budí dojem že tam ty zastávky byly snad už před metrem (nepodařilo se mi dohledat) a nějak se na ně při řešení celého uzlu zapomnělo.
Změny přechodů snad trochu pomůžou, přidání zábradlí bude naopak otravné, ale nad čím se hlavně pozastavuji je vzdálenost tram zastávek (Želivského od Flory) od samotné křižovatky. Moje přestupní trasa má mezi stejnojmennými zastávkami skoro 200m pěšky, a na tom se nezmění nic. Nechápu proč se ty zastávky drží kancelářských budov a hřbitova víc než stanice metra a ostatních zastávek uzlu Želivského. Tam by dle mého uživatelsky nejvíc pomohlo přidat zastávku za křižovatkou ve směru k NNŽ, která by byla mnohem blíž a lépe dostupná a jako bonus by soustřeďovala všechny linky v daném směru jízdy - jenže stavět v jednom uzlu 2x (navíc na výjezdu z křižovatky s takovým provozem) není asi zrovna dobrý nápad. Přisunout stávající zastávky ke křižovatce by ale taky nebylo špatné, jenže to teď asi nejdřív za xx let...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Stavební povolení RTT Vinohradská http://urdeska.praha.eu/files/RTT%20Vin ... pbxsh-MA==
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Stavební povolení RTT Vinohradská http://urdeska.praha.eu/files/RTT%20Vin ... pbxsh-MA==
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pokud jsou mé informace správné, na Lazarské proběhne pouze akutní výměna kolejnic v obloucích (možná i srdíček, výhybky zatím nejsou vyrobené. Ty musí počkat až do listopadu.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Na rozsah jsem zvědav. Když jsem uviděl oběžníček s dubnovými výlukami, tak jsem po něm netrpělivě sáhl, ale nic. U výluk Lazarská je napsáno jen nicneříkající oprava TT.9001 píše:A rozsah?Radek píše:O víkendu 14.-15. 4. má proběhnout oprava Lazarské
Zajímavá bude i výluka na Palačáku, kde je napsáno výměna vložek srdcovek. Tam mne opravdu zajímá, jaký bude výsledek.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Budu hádat. Krásno, silnice z kostek, posouvání obrubníků atd bude až za dalších x let po reko TT ne?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pod Libeňským zámečkem jsou již zárodky ostrůvků...
Pokochat se můžeme i odhalenou klenbou mostu přes Rokytku:
Pokochat se můžeme i odhalenou klenbou mostu přes Rokytku:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.