Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 23.4.2018 20:43

Reálně dva tři roky asi nic... Pač ted se kopou v Husitské, pak budou kopat do Vinohradské...

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 23.4.2018 17:24

Psalo se, že se chystá...
BKV panely ujdou až na oblouk za křižovatkou Táboritská x Kubelíkova, kde se včera vzdula kolejnice, vytáhla panely a po přeříznutí kolejnice tam je OR10. #-o

Uživatelský avatar
slonik
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 02.12.2008 16:15
Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od slonik » 23.4.2018 16:31

Chtěl bych se zeptat, máte někdo tušení, jestli se v dohledné době připravuje rekonstrukce TT v Seifertově? Případně odkud kam? Od Italské až po Olšanské náměstí jsou tam pořád BKV, byť v docela dobrém stavu. Jde mi o to, jestli by byla šance někdy upravit rozmístění zastávek, hodně chybí zastávka na náměstí Winstona Churchilla a Husinecká - Lipanská jsou od sebe taky dál, než by bylo na místě.

vávra
Uživatel
Příspěvky: 93
Registrován: 06.11.2008 20:12

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od vávra » 16.4.2018 14:39

Karosák píše:Ano, má tam být krátkodobá výluka, ale zase to budou jen výřezy. Celá křižovatka asi bude až "někdy" s mostem a RTT Vítězná...
Záchranná krátkodobá výluka už proběhla v noci 8./9.4.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 16.4.2018 14:32

Karosák píše:
MOp píše:Důvod, proč výroba tak dlouho trvá je ten, že po vyrobení jede konstrukce na speciální vytvrzení do Německa.
Oo, wunderbar =D>
Hmm, to bude zajímavé. =D>
Karosák píše:Ano, má tam být krátkodobá výluka, ale zase to budou jen výřezy. Celá křižovatka asi bude až "někdy" s mostem a RTT Vítězná...
To nemůže vydržet :!: Na páteři jsem našel, že křižovatka Národní divadlo se dělala 2001. V Lazarské se dělalo 2001 od Lazarské, 2003 od Karláku a 2004 od Národní. Přitom most bude až někdy po 2020, takže bůhví kdy. A při tempu Prahy něco udělat bych tu křižovatku klidně vyměnit nechal. V roce 2030 by mi všichni děkovali, protože reko mostu bude ještě v přípravě. :wink:

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 16.4.2018 13:54

Ano, má tam být krátkodobá výluka, ale zase to budou jen výřezy. Celá křižovatka asi bude až "někdy" s mostem a RTT Vítězná...

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 16.4.2018 10:12

MOp píše:Důvod, proč výroba tak dlouho trvá je ten, že po vyrobení jede konstrukce na speciální vytvrzení do Německa.
Oo, wunderbar =D>
Kruťák: no vždyť jsem o tom tuhle psal, jak t díky OR dostává dopravně na zadel celá oblast. Takže to není, že tam podnik má rozbitý "nějaký" koleje... A u Národního divadla ty 10, to je totéž v bleděmodrém. Tam by snad bylo lepší světla vypnout, protože stejně auta nestíhají využít své fáze, protože se tam plazí tram #-o

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 15.4.2018 23:16

Jo, to esíčko u Masny by mě také zajímalo, kdy se bude dělat. Tam si člověk užije troubení gumokolů. A celkově se kvůli tomu tvoří kolony až za křižovatku u Imperiálu, takže v podstatě vlastně až na Florenc a potom samozřejmě i V Celnici a Na Florenci. Takže jedno blbé kolejové esíčko způsobuje ucpání dopravy v docela širokém okolí. Tedy nechytejte mě za slovo, samozřejmě, že tam ty kolony byly i dřív, ale nebylo to tak strašný. Ono něco přidá i to zavřené Senovážném nám. a Husitská...

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 15.4.2018 21:45

Důvod, proč výroba tak dlouho trvá je ten, že po vyrobení jede konstrukce na speciální vytvrzení do Německa.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 15.4.2018 20:14

A nebo jde o to, že havarijní oprava jde z jiné kasičky, než plánované reko...

Možná dotaz, jak dlouho trvá výroba kolejové konstrukce?

Jinak dnes jsem projížděl Nuslemi, a skoro se mi chtělo brečet... U Fidlovačky auta opět na kolejích, protože tam kopou plyn? Prostě na silnici hozené dvě černé trubky... Tam to musí být hlavně v době zátahů na Pankrác a odpoledne veselé...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 15.4.2018 19:50

Podle informací, co se mi donesly po troleji, komplet reko Lazarské bude až na podzim, bo křížení (kolejový konstrukce) se teprve vyrábí. Proč to nemůže být dřív, kvůli jakým dalším návaznostem (viz ty kanály), to nevím. Takže zatím jen lepení, aby to do podzimu vydrželo. Na podzim by se měla vyměnit celá křižovatka, včetně pražců, bo tam jsou drážkové, což není dobré (kolejnice v nich cestují) a nově budou dřevěné.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 15.4.2018 19:17

Celková výluka Lazarské údajně nemůže být, protože ve Vodičkově (mezi Lazarskou a Karlákem) jsou pořád kanálníci, takže IAD by neměla jak opustit prostor. Je mi to trochu divné zdůvodnění, protože by stačilo dovolit IAD po dobu výluky vyjet na Václavák, no ale důvod je prý tento. :smt102
Chotkova šla celkem rychle, tam ta OR tak dlouho nebyla. Ale skoro mi to připadá jako nějaký záměr: musíme to nechat dojít do krajnosti a vyvěsit OR, abychom po opravě mohli vykázat, že jsme opravou OR odstranili. :roll: #-o
Další otazník je esíčko u Masaryčky. Tam zatím vůbec netuším, co bude a kdy. Neví někdo :?:

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 15.4.2018 18:20

Ano, ano, maka se tam intenzivně. Ale jak vidno, jde jen o výměny nejhorších kusů, takže ta celková reko na podzim asi bude vhodná. Teď je otázka, co ty oblouky ve Spálené. Ty asi do podzimu nevydrží...
Stejně je mi divné, že to mohlo v těchto několika případech dojít tak daleko. Vždyť přeci úseky stále prochází správce, měří se ručně i krabem, spousta vad, které se utěšeně zhoršovaly šlo poznat i pouhým okem několik měsíců dopředu. Konkrétně ta Spálená, Lazarská nebo Chotkova. A přesto... Že by správce najednou zaspal se mi nezdá, když je jinak síť celkem pod dozorem v kondici.
Co myslíte, je za tím spíš tlak "nerozkopávejte toho moc najednou před volbami", nebo nějaký tlak managementu, že na tolik oprav peníze nedá a "tak to nějak vydržte", a výsledkem jsou takovéto mimořádky?
Jak se asi před 4 lety vysypaly oblouky před smyčkou Nádr. Hostivař, to bylo totéž - příruba mizela před očima, pak se hezky zkroutila (já tam jezdil max 15 už dávno) a asi po 2 měsících najednou hrozné halo, vyvěšení POMALU, mimořádné navařování, aby se vůbec mohlo jezdit....
Já chápu, když se někde vysype výhybka, jazyk, ustřihnou vrtule, praskne srdíčko, nebo tak, ale to že kolejnice dožijí a jejich tvar je pod normu, to se nestane že dne na den a navíc to podle parametrů daného místa a provozu lze i předpovídat.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 15.4.2018 14:08

Pár fotek z Lazarské...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 12.4.2018 15:01

Radek píše:... nebo aspoň zavléct X-3 na Muzeum, byla by to pěkná náhradní doprava.
Kdyby to jelo na Muzeum, tak by to nedojelo na Senovážné nám. Takhle to jede na Florenc, takže se dá také v pohodě přestoupit na C.
A rozložení na dva víkendy by asi mělo jít, ale já v tom stejně nevidím žádný větší problém. Nic by se tím nezískalo a sveze se to vše při jednom.

Odpovědět