V úseku s nejhnusnějším, nejprůmyslovějším okolím, kde ani zastávky zřízeny nebyly jak tam nikdo nechodí, se bude dělat krásno s automatickým zavlažováním? Proč ne jinde, kde z bytovek koukají na štěrk...Karosák píše:v úseku Kolbenova - Nový Hloubětín je již zasypáno hlínou a pracuje zde firma Rain Bird osazující spriklery pro zavlažování.
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Zajdi se tam podívat a zjistíš, že jsi trochu mimo mísu, neboť vstupní branou do nové zástavby SUOMI je právě oblast nových zastávek Vozovna Hloubětín. Hlavním vjezdem pak ulice Laponská. Zast. Nový Hloubětín leží zaprvé nesmyslně blízko Voz. Hloubětín a navíc v severovýchodním cípu eventuální zástavby https://mapy.cz/s/2I8Ty
Prostě i kdyby se zahr...bezdomovecká kolonie zaplnila výstavbou nedává mi to moc smysl, zastávka nemá žádnou rozumnou "spádovou" oblast. To už kdyžtak ta Školka, ale až vyroste něco po dosud stojící části Kolbenky (kde teď sídlí ta krytá sjezdovka a trampolínový svět) a v okolí AutoBondu. Ale třeba budu nemile překvapen :-[
Jo a zapomněl jsem - ČVUT'áci osazují mezi koleje na sever od zast. Voz. Hloubětín nízké PHS stínící hluk od podvozků. Vpodstatě totéž, jako ten vzorový kus mezi Přístavištěm a Pobřežní cestou, jen jiná konstrukce a tvar výlisků z recyklátu
Prostě i kdyby se zahr...bezdomovecká kolonie zaplnila výstavbou nedává mi to moc smysl, zastávka nemá žádnou rozumnou "spádovou" oblast. To už kdyžtak ta Školka, ale až vyroste něco po dosud stojící části Kolbenky (kde teď sídlí ta krytá sjezdovka a trampolínový svět) a v okolí AutoBondu. Ale třeba budu nemile překvapen :-[
Jo a zapomněl jsem - ČVUT'áci osazují mezi koleje na sever od zast. Voz. Hloubětín nízké PHS stínící hluk od podvozků. Vpodstatě totéž, jako ten vzorový kus mezi Přístavištěm a Pobřežní cestou, jen jiná konstrukce a tvar výlisků z recyklátu
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Karosák: Nový Hloubětín najde využítí pro novou zástavbu...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Další pochůzkou po RTT Kolbenova zjištěno:
1) v úseku Kolbenova - Nový Hloubětín je již zasypáno hlínou a pracuje zde firma Rain Bird osazující spriklery pro zavlažování. Vyskytuje se zde také mnoho zádlažbových panelů ale kam přijdou není na první pohled jasné (krom toho, že mezi koleje).
2) Novotou zářící vstřícně umístěné zastávky "Vozovna Hloubětín" u severního vrcholu kolejové křižovatky na výjezdu z vozovny. Možná tak zanikne jižní zastávka Vozovna Hloubětín, nebo se stane občasnou pro zatahující vlaky. A vzhledem k přesunu výpravny je asi nasnadě i zrušení zastávek Nový Hloubětín, které byly využívány v posledku opravdu sporadicky.
1) v úseku Kolbenova - Nový Hloubětín je již zasypáno hlínou a pracuje zde firma Rain Bird osazující spriklery pro zavlažování. Vyskytuje se zde také mnoho zádlažbových panelů ale kam přijdou není na první pohled jasné (krom toho, že mezi koleje).
2) Novotou zářící vstřícně umístěné zastávky "Vozovna Hloubětín" u severního vrcholu kolejové křižovatky na výjezdu z vozovny. Možná tak zanikne jižní zastávka Vozovna Hloubětín, nebo se stane občasnou pro zatahující vlaky. A vzhledem k přesunu výpravny je asi nasnadě i zrušení zastávek Nový Hloubětín, které byly využívány v posledku opravdu sporadicky.
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Dochází k repanelizaci, použitelné panely se pokládají na tzv sendvič, tedy vrstvu štěrku, aby následně nebylo nutné složitě bourat spodek pro pokládku pražců.JirkaR píše:Tak jsem se zas jednou projel do práce s X-16 po Kolbenově (mimochodem po X změnách tahle NAD sice jezdí 4x za hodinu a ne 2x jako na začátku, přesto jsme v tom jeli krátce po deváté jen dva...)
Koleje už víceméně leží od vozovny skoro ke Špitálské (i když směrem ZC se části teprve dodělávají), po Kolbenovu už i obrubníky. Všiml jsem si také, že nové obrubníky zachovávají tvar (rozšíření tělesa TT) původních ne-zastávek Školka (byl bych zvědavý proč). Zato v samotných zastávkách Špitálská pořád leží původní BKV, dokonce směrem k Poštovské jsem si všiml i nějakých očividně nově položených (neodhadnu jejich původ/stáří, ale vypadaly prostě jinak), tak si říkám - že by ta dříve zde zmíněná "příprava" na novou podobu smyčky spočívala prostě v ponechání kousku staré tratě, aby se pak nebourala nová (EDIT: jak už víceméně někdo o pár stránek dříve hádal)? Nebo se tam bude teprve kopat?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak jsem se zas jednou projel do práce s X-16 po Kolbenově (mimochodem po X změnách tahle NAD sice jezdí 4x za hodinu a ne 2x jako na začátku, přesto jsme v tom jeli krátce po deváté jen dva...)
Koleje už víceméně leží od vozovny skoro ke Špitálské (i když směrem ZC se části teprve dodělávají), po Kolbenovu už i obrubníky. Všiml jsem si také, že nové obrubníky zachovávají tvar (rozšíření tělesa TT) původních ne-zastávek Školka (byl bych zvědavý proč). Zato v samotných zastávkách Špitálská pořád leží původní BKV, dokonce směrem k Poštovské jsem si všiml i nějakých očividně nově položených (neodhadnu jejich původ/stáří, ale vypadaly prostě jinak), tak si říkám - že by ta dříve zde zmíněná "příprava" na novou podobu smyčky spočívala prostě v ponechání kousku staré tratě, aby se pak nebourala nová (EDIT: jak už víceméně někdo o pár stránek dříve hádal)? Nebo se tam bude teprve kopat?
Koleje už víceméně leží od vozovny skoro ke Špitálské (i když směrem ZC se části teprve dodělávají), po Kolbenovu už i obrubníky. Všiml jsem si také, že nové obrubníky zachovávají tvar (rozšíření tělesa TT) původních ne-zastávek Školka (byl bych zvědavý proč). Zato v samotných zastávkách Špitálská pořád leží původní BKV, dokonce směrem k Poštovské jsem si všiml i nějakých očividně nově položených (neodhadnu jejich původ/stáří, ale vypadaly prostě jinak), tak si říkám - že by ta dříve zde zmíněná "příprava" na novou podobu smyčky spočívala prostě v ponechání kousku staré tratě, aby se pak nebourala nová (EDIT: jak už víceméně někdo o pár stránek dříve hádal)? Nebo se tam bude teprve kopat?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak a foto Zenklovy je komplet. Pozornosti doporučuji stav kanalizační stoky (zdeformování) na předposledním obrázku.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Není, jen díra. (Petrovi jsem poslal ještě jednu sadu fotek ze Zenklovy až k Bulovce, ale musíte počkat. )P_V píše:LS bude až od Karlovy hospody výš, to na fotkách není. Nebo i tam je wtram?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
LS bude až od Karlovy hospody výš, to na fotkách není. Nebo i tam je wtram?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To už nevadí uzávěra kvůli Libenské spojce, když se v Zenlkově dal W Tram?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
přál bych si, aby po rekonstrukci kolbenova trochu prokoukla a vypadala třeba jako köpenicker chaussee v berline (https://blog.vattenfall.de/va-content/u ... semble.jpg), což je charakterem dost podobná ulice. jenže má pěkné zastávky tram (co se plánuje na kolbenově?), je lemovaná stromy a na chodnících má pruh pro kola.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
RTT Kolbenova v obrazech...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Při poslední výluce úseku Palmovka - Ohrada byla v oblouku u zastávky Krejcárek ZC odstraněna OR10. Když tak mě někdo opravte, ale mám pocit, že aktuálně nikde jinde nemáme na TT v OKS rozchodnice, než právě zde.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Děkuju. Na jednu stranu je to dobře, pořád čas o zastávkách diskutovat.