Škoda 15T ForCity
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6709
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Vono to celý má ještě jeden vedlejší produkt - jak ti ta voda neodteče ven, tak ti ještě před protečenim do salónu vykoupe veškerý kabeláže na střeše a rázem z toho máš tuhle hezkou poruchu pomocných pohonů, támhle nízkej izolační stav, takže ti panel k práci vyhrává všemožnejma krásnejma barvičkama.
Hezky to maj soudruzi ze z Plzně vymyšlený, jen co je pravda...
Hezky to maj soudruzi ze z Plzně vymyšlený, jen co je pravda...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Díky za tip To je neskutečný....
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Nejsou gumičky, Kubrte Aneb jsou tam takové molitanové špunty, které se zanáší špínou. Je třeba je měnit. Nové zatím nejsou. Ale každopádně....parrot píše:Chlapi je už v běhu nějaké řešení (odstranění příčiny), aby si cestují s sebou za pěkného počasí do 15T4 nemuseli brát deštník? Zejména v posledním článku bývá ze stropu pěkná sprška.
Stačí každou konečnou klimatizaci na chvíli vypnout, v systému klesne tlak a voda samovolně odteče odtokovými otvory....
Re: Škoda 15T ForCity
Chlapi je už v běhu nějaké řešení (odstranění příčiny), aby si cestují s sebou za pěkného počasí do 15T4 nemuseli brát deštník? Zejména v posledním článku bývá ze stropu pěkná sprška.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Dokázal by někdo říct přibližný poměr před-facelifových 15T s plastovými x dřevěnými sedačkami? Nemá už jich plast většina?
A u dřevokachen se nějaký výměny za (předpokládám) plastový Fainsy dělaly?
A u dřevokachen se nějaký výměny za (předpokládám) plastový Fainsy dělaly?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Redbaer: A ono jiná tramvaj od jiného výrobce není slepenec?
A agenturní budou taky všude...
A agenturní budou taky všude...
Re: Škoda 15T ForCity
.....jsem ty tramvaje pomáhal vyrábět....bych vám mohl vyprávět neuvěřitelné historky z výroby....ale to by si mě pak taky mohli najít...
..ale asi tak,stručně řečeno,co chcete čekat od výrobku sestavenýho několika dodavateli...třeba topení pod sedačkama vymyslel nějakej inženýr doma ve sklepě a podařilo se mu to střelit podniku...rámy a konstrukce se vařej někde,podvozky s brzdama se dělaj zase jinde,plasty a komplet obložení...všechno to je k sobě poslepovaný,ale nikdo neví jak dlouho to vydrží...komunikační linky po voze...to máte kamery,dveře,označovače,pohony,brzdy...a vřechno to dělaj agenturní...takže jak asi vypadá kvalita odvedené práce že...půl roku jsem jezdil na Pankrác a do Vokovic,každej den,každou noc když přijel zátah se něco posralo...jednou jedinkrát se stalo že nebylo co dělat...pak další peklo v Turecku...každej večer nějaký chyby...dveře,podvozky,trakce,pískování....furt něco hořelo nebo nefungovalo...ale všichni se tvářej jako že je vše v pořádku....je to všechno šitý horkou jehlou a nikdo rozhodně nemůže být hrdý na značku Škoda jako tomu bylo v minulé době...těžko vyrábět kvalitní výrobek když managementu jde jen a jen o peníze v první řadě a kvalita je mu u ******,když na dílnách vládnou poměry kdy si každej hraje na svým písečku a snaží se přehodit svoji nekvalitní práci na vedlejší oddělení...to už není stará dobrá Škodovka kde se každej znal s každym a byl hrdej na to že je škodovák...ta rychlá doba semlela všechno...i kvalitní českou práci na kterou jsme mohli být hrdí...my staří brzy odejdeme a vám mladým tu zůstane jen zdevastovaný svět....
..ale asi tak,stručně řečeno,co chcete čekat od výrobku sestavenýho několika dodavateli...třeba topení pod sedačkama vymyslel nějakej inženýr doma ve sklepě a podařilo se mu to střelit podniku...rámy a konstrukce se vařej někde,podvozky s brzdama se dělaj zase jinde,plasty a komplet obložení...všechno to je k sobě poslepovaný,ale nikdo neví jak dlouho to vydrží...komunikační linky po voze...to máte kamery,dveře,označovače,pohony,brzdy...a vřechno to dělaj agenturní...takže jak asi vypadá kvalita odvedené práce že...půl roku jsem jezdil na Pankrác a do Vokovic,každej den,každou noc když přijel zátah se něco posralo...jednou jedinkrát se stalo že nebylo co dělat...pak další peklo v Turecku...každej večer nějaký chyby...dveře,podvozky,trakce,pískování....furt něco hořelo nebo nefungovalo...ale všichni se tvářej jako že je vše v pořádku....je to všechno šitý horkou jehlou a nikdo rozhodně nemůže být hrdý na značku Škoda jako tomu bylo v minulé době...těžko vyrábět kvalitní výrobek když managementu jde jen a jen o peníze v první řadě a kvalita je mu u ******,když na dílnách vládnou poměry kdy si každej hraje na svým písečku a snaží se přehodit svoji nekvalitní práci na vedlejší oddělení...to už není stará dobrá Škodovka kde se každej znal s každym a byl hrdej na to že je škodovák...ta rychlá doba semlela všechno...i kvalitní českou práci na kterou jsme mohli být hrdí...my staří brzy odejdeme a vám mladým tu zůstane jen zdevastovaný svět....
Re: Škoda 15T ForCity
Právě že na toto se při výzkumu přišlo..demon píše:Tak jelikož je to nejvíc potřeba v oblouku a právě v oblouku je četnost výskytu žlábkových kolejnic zdaleka nejvyšší a ani v budoucnu se na tom nic měnit příliš nebude, tak mě nenapadá k čemu je ten výzkum vůbec dobrý, tedy pokud to soudruzi dalším pokračováním výzkumu v budoucnu nevyladí i pro použití u žlábkových kolejnic.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6709
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Tak jelikož je to nejvíc potřeba v oblouku a právě v oblouku je četnost výskytu žlábkových kolejnic zdaleka nejvyšší a ani v budoucnu se na tom nic měnit příliš nebude, tak mě nenapadá k čemu je ten výzkum vůbec dobrý, tedy pokud to soudruzi dalším pokračováním výzkumu v budoucnu nevyladí i pro použití u žlábkových kolejnic.
Re: Škoda 15T ForCity
Bo hlavní problém je, že to funguje na kolejnicích typu s49, na žlábkových již tolik ne.. tedy v Praze to prozatím má velice omezené možnosti použití..von Špilberk píše:No a co je s tímhle Praha to nechce nebo Škodovka to nechce nebo to nepomáhá tolik, kolik by bylo potřeba Nebo to ještě není připraveno k běžnému provozuVýsledky výzkumu synchronizovaného řízení pohonů v podvozku tramvaje s nezávisle otáčivými koly spolu korespondují v etapách teoretických i experimentálních. Z rozboru výsledků je zřejmé, že synchronizovaným řízením lze dosáhnout nezanedbatelného efektu v redukci vodicích sil a tím i v redukci opotřebení kol a kolejnic až o desítky procent.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Škoda 15T ForCity
No a si se nějak nedaří, bo sám víš, co to zatím dělá....
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Škoda 15T ForCity
No a co je s tímhle Praha to nechce nebo Škodovka to nechce nebo to nepomáhá tolik, kolik by bylo potřeba Nebo to ještě není připraveno k běžnému provozu
Výsledky výzkumu synchronizovaného řízení pohonů v podvozku tramvaje s nezávisle otáčivými koly spolu korespondují v etapách teoretických i experimentálních. Z rozboru výsledků je zřejmé, že synchronizovaným řízením lze dosáhnout nezanedbatelného efektu v redukci vodicích sil a tím i v redukci opotřebení kol a kolejnic až o desítky procent.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Škoda 15T ForCity
Plus samozřejmě skluzovka, která je založená na porovnávání rozdílnejch otáček kol (bo jinak to vlastně ani nejde) a naučit ji, aby poznala kdy jde o skluz/smyk a kdy o oblouk není vůbec jednoduchý.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
A teď ještě ten větší problém - VÝKON:jeffer píše:T3R.P: 16,25 t, tj. cca 4 t na nápravu
15T: 42 t, tj. cca 5,25 t na nápravu
(14T: 38 t, tj. cca 6,4 t na nápravu)
a to sú len pohotovostné hmotnosti
T3R.P = 40kw na nápravu
14T = 90kw na nápravu
15T = 90kw na pár kol
A totéž pak platí i na brzdu, k tomu si připočtěme "geniální" systém brzy 15T kde čelisti nastoupí až poté co tramvaj elektricky zastaví na 0 a vyjde vám, proč má 15T problém. On není v tom, že by se ta kola ojížděla, ale že se laicky řečeno urvou, a to jak psal Demon klidně i po několika týdnech provozu.