Preference / antipreference MHD
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Preference / antipreference MHD
Jak kdysi někdo napsal, architekt je nejneomylnější profese. Doplním, že je jedno, k čemu se vyjadřuje.
Naštěstí se nejedná o šéfa IPRu, ale pouze o jednoho z pracovníků. Myslím, že těmito výroky jen zvyšuje averzi vůči instituci, která je přitom v principu pro město velmi potřebná. Slova o tom, že ti, kteří chtějí Libeňský most zbourat, vedou neprofesionální diskusi, možná může platit mezi architekty, ale o tom, jestli je most možné opravit, rozhoduje technická stránka věci. A tu architekti nereprezentují, v lepším případě jsou ochotni ji akceptovat.
Naštěstí se nejedná o šéfa IPRu, ale pouze o jednoho z pracovníků. Myslím, že těmito výroky jen zvyšuje averzi vůči instituci, která je přitom v principu pro město velmi potřebná. Slova o tom, že ti, kteří chtějí Libeňský most zbourat, vedou neprofesionální diskusi, možná může platit mezi architekty, ale o tom, jestli je most možné opravit, rozhoduje technická stránka věci. A tu architekti nereprezentují, v lepším případě jsou ochotni ji akceptovat.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Upřímně přestávám chápat ty tanečky okolo metropolitiního plánu... V územín bylo takových chujovin a nikoho to moc netrápilo. Tady se z něho dělá posvátná kráva, kterou stejně může na podzim nová radnice odpálit a začít od začátku, resp. si může určité části upravit podle svého...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
Však preference MHD v praxi, ne? Co tě překvapuje...
Re: Preference / antipreference MHD
V tom Podolí to metropolitní plán opravdu přehání. Kdysi se uvažoval most v prodloužení Jeremenkovy, pak se z něj vyškrtla auta, pak se přesunul kus po proudu aby nepůlil Žluté lázně, a následně se v původním umístění objevil most druhý, pouze pro auta.
Re: Preference / antipreference MHD
No tady se musím chudáka pana architekta zastat, neb výsledná stavba není jeho dílem - alespoň podle údajů na Wikipedii byl spoluautorem původní užší vítězné soutěžní verze. Na stránkách Metrostavu je u mostu už uváděna jen arch.kanc. Mott MacDonald CZ, s.r.o.P_V píše:A proto pan Koucký navrhl nový Trojský most tak široký, že
Ale při otevření mostu jej chválil a nijak proti jeho šíři neprotestoval.
On je vůbec zajímavá figurka - Libeňák chce za každou cenu zachovat jako historickou památku, ale vedle ní chce stavět mrakodrapy. V Praze chce UNESCO zónu zrušit a postavit tři mosty v Podolí - ve Dvorcích, u plavečáku a u vodárny.
Re: Preference / antipreference MHD
A proto pan Koucký navrhl nový Trojský most tak široký, že
Re: Preference / antipreference MHD
Jenom jsem si tady otevřel stránku v rubrice "Zprávy z tisku" a už na mne jdou mdloby z našeho šéfa IPRU.
https://auto.idnes.cz/libensky-most-lib ... tomoto_fdv
Ponechám stranou polemiku ohledně Libeňáku a poslechněte si úvahu pana architekta o preferenci MHD!!!!
Pan architekt nám oznámil, že v Praze by měly existovat pouze úzké mosty s pojížděnými tram kolejemi auty IAD!
(To se potom vůbec nedivím, že u metra Pražského povstání je navrhována společná zastávka tram a bus na délku jedné soupravy)
AŤ ŽIJE PREFERENCE MHD !!!
https://auto.idnes.cz/libensky-most-lib ... tomoto_fdv
Ponechám stranou polemiku ohledně Libeňáku a poslechněte si úvahu pana architekta o preferenci MHD!!!!
Pan architekt nám oznámil, že v Praze by měly existovat pouze úzké mosty s pojížděnými tram kolejemi auty IAD!
(To se potom vůbec nedivím, že u metra Pražského povstání je navrhována společná zastávka tram a bus na délku jedné soupravy)
AŤ ŽIJE PREFERENCE MHD !!!
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Samozřejmě v době, kdy byla zastávka za křižovatkou to fungovalo nejlépe co pamatuji. Trošku jsem doufal, že když se tam tak zevrubně rekonstruuje zastávka i se zdí, že se třeba rozšíří, nebo prodlouží, protože tomu náporu to v těch výživných chvílích opravdu nestačí. Ale jak vidět, investor vůbec netuší, co se na místě děje, nebo nevidí dál, než do příštích voleb. Jo tohle byla další ukázkově pros_aná akce, další plod pražské dopravní antikoncepce.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Preference / antipreference MHD
Ještě kacířštější myšlenka: co takhle přestěhovat zastávku Pražský hrad ZC za křižovatku Šlechtová si trochu šoupne plot a vytvoří se prostorná zastávka na 2 vlaky.ZXS91 píše:Taková kacířská myšlenka...
Vzdálené radio Synkáč již funguje.
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Taková kacířská myšlenka: Jsou vlastně světla u hradu potřeba? Lid si brouzdá dle chuti vesele ignorujíc přechody, světla i příslušníky a do toho parkoviště tolik aut taky nezajíždí...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Hrad: Ano, potvrdím Démona, to je vpodstatě největší nešvar, že nedává druhé volno. Jako naschvál většinou když má člověk málo turistů, tak dává volno až za poměrně dlouho, a i pak zůstává výzva pro druhý pokus, zatímco když přijedu v sobotu dopoledne našvihlej po střechu, tak první volno padne za 10 vteřin, pak sice svítí třeba dalších 15, ale už bez výzvy a druhé volno jen na kličku (tento případ nastává když je vlak DC, ale není to podmínkou). To pak většinou v klidu počkám, až všechno vyleze a teprve se jdu navolit, protože dav vás stejně strhává a od tramvaje ke kz a zpět se pomalu nedá procpat, navíc pak na tu červenou stádo stejně nereaguje, takže je lepší to nechat odejít. Běžné pobyt na cca 3 minuty... Samozřejmě se koukám do zrcátka a když vidím něco od Letohrádku, nechám se navolit jím. Občas to ale další řidič vytuší a čeká schválně v aleji
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Preference / antipreference MHD
Již včera ráno hlášeno na PDT (odpověď: "zadáme"). Tak uvidíme, co dnes.demon píše:Na Otakarce nesvítí výzva od NBS, ani rovně ani vlevo.
Nehrál si někdo s Palačákem
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Poslední poznatek z Hradu je ten, že stále občas odhlásí velmi brzo a nezopakuje.
Na Otakarce nesvítí výzva od NBS, ani rovně ani vlevo.
Na Otakarce nesvítí výzva od NBS, ani rovně ani vlevo.
Re: Preference / antipreference MHD
SSZ Vinohradská - Italská má preferenci BUS již dlouho, problém TRAM ZC bude zřejmě v detekci. Je to předáno, dokonce opakovaně. Prosím o info, kdo tam pojede.
Na NBS potvrzuji trvalé svícení obou výzev od IPP. Na funkci to nemá vliv. Nahlášeno servisu. Na tomto SSZ jsou podobné jevy časté. Problém s dlouhým volnem od NBS jsem neviděl. Lehkou stopou může být spíše VR od Fidlovačky. Už jsem viděl, že vzalo přeslech. Nedávno jsem požádal o jeho zatlumení. Za video budu rád.
Vypich smyčka nevím. Od léta se řeší DŘ, opravdu mnohokrát slibováno. S řešením aut na TT by mělo SSZ počítat. Zkusím zjistit. Jinak na Černokostelecké to funguje zase bohužel tak, že to drží kromě aut spíše tramvaj, a to někdy, aniž by na TT cokoli bylo - nespolehlivost videodetekce za různých podmínek (slunce, déšť, mlha, ...) Také se má upravit, slíbeno, ale fakt nevím kdy.
Pražský hrad. Faktem je, že opakovaný výběr je v DŘ obsažen, ale někdy se nekoná. Důvodem by mohla být dnes už nepoužívaná funkce na počítání tramvají, nikoli pantografů, která ne vždy funguje přesně, nesedí počet přihlášených a odhlášených tramvají, vyhlásí se logická porucha a pak se volno pro další tramvaj zřejmě neopakuje. Ale jen nepotvrzená domněnka. Vzhledem k tomu, že na Pražský hrad se stížností teď sesypalo více, spíše šlo o klasickou závadu. Jaké jsou poslední poznatky? Díky.
Na NBS potvrzuji trvalé svícení obou výzev od IPP. Na funkci to nemá vliv. Nahlášeno servisu. Na tomto SSZ jsou podobné jevy časté. Problém s dlouhým volnem od NBS jsem neviděl. Lehkou stopou může být spíše VR od Fidlovačky. Už jsem viděl, že vzalo přeslech. Nedávno jsem požádal o jeho zatlumení. Za video budu rád.
Vypich smyčka nevím. Od léta se řeší DŘ, opravdu mnohokrát slibováno. S řešením aut na TT by mělo SSZ počítat. Zkusím zjistit. Jinak na Černokostelecké to funguje zase bohužel tak, že to drží kromě aut spíše tramvaj, a to někdy, aniž by na TT cokoli bylo - nespolehlivost videodetekce za různých podmínek (slunce, déšť, mlha, ...) Také se má upravit, slíbeno, ale fakt nevím kdy.
Pražský hrad. Faktem je, že opakovaný výběr je v DŘ obsažen, ale někdy se nekoná. Důvodem by mohla být dnes už nepoužívaná funkce na počítání tramvají, nikoli pantografů, která ne vždy funguje přesně, nesedí počet přihlášených a odhlášených tramvají, vyhlásí se logická porucha a pak se volno pro další tramvaj zřejmě neopakuje. Ale jen nepotvrzená domněnka. Vzhledem k tomu, že na Pražský hrad se stížností teď sesypalo více, spíše šlo o klasickou závadu. Jaké jsou poslední poznatky? Díky.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
A pár povzdechů - opravdu není ani světlo na konci tunelu, které by zvěstovalo doladění Vypichu? Dnes a denně beznadějně zasekaný výjezd ze smyčky pro bus i tram. Vždyť na té Černokostelecké to ani moc nebolelo a jakš takš to funguje. Vyšehradský tunel umí světelnou závoru, tak proč to heršvec nejde nějakým smart řešením zařídit i tady!
Pražský hrad škoda mluvit, ale s tou barevnou hudbou, s níž jsem při každé jízdě zc konfrontován se prostě nesmířím. A co je zde hodně pikantní, že jsem za 7 let nevypozproval žádná pravidla, kterými se řídí délka volna nebo (ne) opakování přidělení volna. Asi jsem natvrdlej....
No mohl bych pokračovat, ale pro dnešek to stačí.
Pražský hrad škoda mluvit, ale s tou barevnou hudbou, s níž jsem při každé jízdě zc konfrontován se prostě nesmířím. A co je zde hodně pikantní, že jsem za 7 let nevypozproval žádná pravidla, kterými se řídí délka volna nebo (ne) opakování přidělení volna. Asi jsem natvrdlej....
No mohl bych pokračovat, ale pro dnešek to stačí.