Nesmysl. 4 proudovku povrchově vcelku ruší tramvajová křižovatka, kterou si nevymohli žádní obyvatelé. Ti byli naopak hned v roce 1990 proti TT... A opravdu nechápu, proč je 4 proudovka se světelnou křižovatkou co 100 metrů nazývána dálnicí. Takovéhle komunikace se stavěly na každém sídlišti už od 60. let, až dnes je aktivisti zabili "humanizací". Kecy o závazcích vůči kmotrům jsou v tomhle případě fakt dost mimo. Tady nejspíš ani komanči nevěděli, co s tím dál, protože metro i TT ulicí Na Žertvách se otevíralo v roce 1990...Bobik píše:Taky že se podle nich jede. A 4 proudovka povrchově by se i stavěla, kdyby do toho furt nekafrali nějací "obyvatelé" (taková banda nevděčná, co nedokáže ocenit snahu politiků a furt se jim něco nelíbí ), takže se navrhl tunel, aby se jim zacpala huba. No nezacpala, dálnici ve městě nikdo stejně nechce, ovšem zvolení nejsou s to to pochopit (nebo "nemůžou", protože "mají závazky" vůči kmotrům, či co).
Preference / antipreference MHD
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Preference / antipreference MHD
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
V noci Bádenka ještě kvokala.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Botanická zahrada DC po zásahu v pořádku. Díky
Nevíte jak na Bádence, už by také mělo šlapat?...
Nevíte jak na Bádence, už by také mělo šlapat?...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
Taky že se podle nich jede. A 4 proudovka povrchově by se i stavěla, kdyby do toho furt nekafrali nějací "obyvatelé" (taková banda nevděčná, co nedokáže ocenit snahu politiků a furt se jim něco nelíbí ), takže se navrhl tunel, aby se jim zacpala huba. No nezacpala, dálnici ve městě nikdo stejně nechce, ovšem zvolení nejsou s to to pochopit (nebo "nemůžou", protože "mají závazky" vůči kmotrům, či co).XSC píše:Kdyby se jelo podle "stoletých" plánů, tak se prostě udělá 4 proudovka povrchově...
Re: Preference / antipreference MHD
No tady je problém, že pokračování Šaldovy není pozemek města, ale soukr. vlastníka okolních pozemků. Proto.P_V píše:Ano, největší smysl by měla Šaldova. Ale asi architekt chtěl mít z mostu zakomponovaný výhled na školu, to je patrně důležitější než aby auta plynule zmizela kam chtějí.mart337 píše: Případný nový most by pak byl plus navíc. Akorát mne překvapilo, že je plánován proti Urxové.
Re: Preference / antipreference MHD
Ano, největší smysl by měla Šaldova. Ale asi architekt chtěl mít z mostu zakomponovaný výhled na školu, to je patrně důležitější než aby auta plynule zmizela kam chtějí.mart337 píše: Případný nový most by pak byl plus navíc. Akorát mne překvapilo, že je plánován proti Urxové.
Re: Preference / antipreference MHD
No ono to podle těch plánů nakonec tak vypadá. jeden tunel je tam zahloubenej v úrovni zastávky Libeňský most a ten se pak za Voctářovou rošiřuje - spojuje s navazujícím tunelem směr Palmovka, Na Žertvách a pak se vynoří na povrch před Čuprovou. Tam to bude zajímavě nacpat.XSC píše:Kdyby se jelo podle "stoletých" plánů, tak se prostě udělá 4 proudovka povrchově ulicí Na Žertvách a přes bývalé nádraží se protáhne rovnou na Rohanské nábřeží (mimochodem pěkně blbý název pro ulici, ze které je to k Vltavě na větší části přes 250m).Bobik píše:Z Libeňáku na Balabenku. Coby propojka. To jsou ty "stoletý" plány na vnitřní okruh Magistrála - Rohanské Nábř. - Balabenka - Libní nahoru k dálnici. Dodneška je ten uzel U Kříže nedostavěnej a už 20 let tam trčí půlka nájezdu, resp. sjezdu.
Co se týká Letné, tam je podle mne rozdíl v tom, že je tam daleko víc frekventovaná doprava - od Hradčanské, od Evropské, Letenský tunel a Veletržní. V Holešovicích je to klidnější. A hlavně v Holešovicích Vám bude jezdit tram ulicí Komunardů a to je celkem blízko. Na Letné nebylo nic. Případný nový most by pak byl plus navíc. Akorát mne překvapilo, že je plánován proti Urxové.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Bylo to na hoxxxx, ale přežilo se to. Otázka je kolik by provizorium stálo... Jak se ukázalo to LV udělat rozumně jde...Bobik píše:Jenže Letná měla NAD a vpodstatě přímou, což tady udělat nejde. A stejně to bylo peklo, Letenské nám - Hradčanská se jezdila hodinu i dýl, pod půlhodiny to přes den v zásadě nešlo, takže naprostý žrout vozů a naprostá nespolehlivost NAD. Ti zdravější to raději chodili pěšky, zbytek měl smůlu. Objet nebylo kudy, Letná zasekaná, nábřeží zasekaný a vzít to na Vltavskou C+A via Hradčanská/Kulaťák vyšlo úplně stejně, jako skákat v koloně, člověk si nepomohl...9001 píše:...tak Letná se taky obešla skoro 2 roky bez tramvají a svět se nezbořil...
Ale s tím jak k tomu všichni přistupují tipuji, že jednoho krásného dne probudíme a bude to jak psal Von... Na mostě MP s cedulema a hotovo...
Re: Preference / antipreference MHD
Kdysi tam to nábřeží bylo blíž
Re: Preference / antipreference MHD
Kdyby se jelo podle "stoletých" plánů, tak se prostě udělá 4 proudovka povrchově ulicí Na Žertvách a přes bývalé nádraží se protáhne rovnou na Rohanské nábřeží (mimochodem pěkně blbý název pro ulici, ze které je to k Vltavě na větší části přes 250m).Bobik píše:Z Libeňáku na Balabenku. Coby propojka. To jsou ty "stoletý" plány na vnitřní okruh Magistrála - Rohanské Nábř. - Balabenka - Libní nahoru k dálnici. Dodneška je ten uzel U Kříže nedostavěnej a už 20 let tam trčí půlka nájezdu, resp. sjezdu.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
Jenže Letná měla NAD a vpodstatě přímou, což tady udělat nejde. A stejně to bylo peklo, Letenské nám - Hradčanská se jezdila hodinu i dýl, pod půlhodiny to přes den v zásadě nešlo, takže naprostý žrout vozů a naprostá nespolehlivost NAD. Ti zdravější to raději chodili pěšky, zbytek měl smůlu. Objet nebylo kudy, Letná zasekaná, nábřeží zasekaný a vzít to na Vltavskou C+A via Hradčanská/Kulaťák vyšlo úplně stejně, jako skákat v koloně, člověk si nepomohl...9001 píše:...tak Letná se taky obešla skoro 2 roky bez tramvají a svět se nezbořil...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Mart: Spíš by šlo o vytvoření další konečné, pokud bychom nechtěli převlíkání... Navíc pokud se ještě nacpala zastávka až k NKÚ, tak by to nemuselo být úplně marné a určitě by to bylo o něco zajímavější než 156.
K "dálnici". Metropolitní plán s ní počítá a kolem Palmovky je opravdu tunel, ale severně od metra, takže by se to mělo minout s tím, že na Balabence mimoúrovnová křižovatka.
https://plan.app.iprpraha.cz/vykresy/
K "dálnici". Metropolitní plán s ní počítá a kolem Palmovky je opravdu tunel, ale severně od metra, takže by se to mělo minout s tím, že na Balabence mimoúrovnová křižovatka.
https://plan.app.iprpraha.cz/vykresy/
Re: Preference / antipreference MHD
Přesně tak, LV na tento stav je a podle mého ani není potřeba na tu jednu stanici - cca 250 m - zavádět tram na Maniny, ale stačil by ten autobus. Pokud by už byl hotový ten most, tak se dá po něm poslat autobus na Invalidovnu a Palmovku.
Jinak podle mne udělat tunel pod Palmovkou nejde - už je tam metro. Muselo by to jít hodně pod zem. A hlavně jak to na Balabence dostat nad zem, tam na to taky není místo. To je už hodně vousatý plán. Z Libeňáku se dá dostat jen na Voctářovu a pak vlevo směr Elsnicovo nám. a nebo vpravo k Rustonce a na Sokolovskou. Nebo ne?
Jinak podle mne udělat tunel pod Palmovkou nejde - už je tam metro. Muselo by to jít hodně pod zem. A hlavně jak to na Balabence dostat nad zem, tam na to taky není místo. To je už hodně vousatý plán. Z Libeňáku se dá dostat jen na Voctářovu a pak vlevo směr Elsnicovo nám. a nebo vpravo k Rustonce a na Sokolovskou. Nebo ne?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Bobik: Ale jak jsem psal, tak Letná se taky obešla skoro 2 roky bez tramvají a svět se nezbořil...
LV máme a není to extra tragédie...
https://pid.cz/vyluky/libensky-most-del ... -palmovka/
Jenom 1 ukončit na Maninách na přejezdu, 14 poslat Karlínem k 25, tím lze zrušit 24 a udělat 31 v trase Spojovací - Palmovka - Kobylisy.
A 6 poslat přes Hlávkův most a v kachnách taky na Maniny...
LV máme a není to extra tragédie...
https://pid.cz/vyluky/libensky-most-del ... -palmovka/
Jenom 1 ukončit na Maninách na přejezdu, 14 poslat Karlínem k 25, tím lze zrušit 24 a udělat 31 v trase Spojovací - Palmovka - Kobylisy.
A 6 poslat přes Hlávkův most a v kachnách taky na Maniny...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
Z Libeňáku na Balabenku. Coby propojka. To jsou ty "stoletý" plány na vnitřní okruh Magistrála - Rohanské Nábř. - Balabenka - Libní nahoru k dálnici. Dodneška je ten uzel U Kříže nedostavěnej a už 20 let tam trčí půlka nájezdu, resp. sjezdu.mart337 píše:Jinak se zeptám, byla tady zmínka o tunelu pod Palmovkou. Odkud kam má vlastně případně vést?
Jinak NAD za Libeňák - jak už psal 9001 - kudy? Povltavskou? Blbost. A ač se to nezdá, tak ztráta Libeňáku docela zahejbe s LV. Pár týdnů se to vydržet dá, ale minimálně dva roky? A kdyby se nedejbože do toho ještě rozsypal Hlávkův most....