Preference / antipreference MHD

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Karosák » 21.5.2018 18:32

Botanická zahrada DC po zásahu v pořádku. Díky =D>
Nevíte jak na Bádence, už by také mělo šlapat?...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Bobik » 21.5.2018 18:29

XSC píše:Kdyby se jelo podle "stoletých" plánů, tak se prostě udělá 4 proudovka povrchově...
Taky že se podle nich jede. A 4 proudovka povrchově by se i stavěla, kdyby do toho furt nekafrali nějací "obyvatelé" (taková banda nevděčná, co nedokáže ocenit snahu politiků a furt se jim něco nelíbí :D ), takže se navrhl tunel, aby se jim zacpala huba. No nezacpala, dálnici ve městě nikdo stejně nechce, ovšem zvolení nejsou s to to pochopit (nebo "nemůžou", protože "mají závazky" vůči kmotrům, či co).

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od mart337 » 21.5.2018 16:21

P_V píše:
mart337 píše: Případný nový most by pak byl plus navíc. Akorát mne překvapilo, že je plánován proti Urxové.
Ano, největší smysl by měla Šaldova. Ale asi architekt chtěl mít z mostu zakomponovaný výhled na školu, to je patrně důležitější než aby auta plynule zmizela kam chtějí.
No tady je problém, že pokračování Šaldovy není pozemek města, ale soukr. vlastníka okolních pozemků. Proto.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od P_V » 21.5.2018 13:35

mart337 píše: Případný nový most by pak byl plus navíc. Akorát mne překvapilo, že je plánován proti Urxové.
Ano, největší smysl by měla Šaldova. Ale asi architekt chtěl mít z mostu zakomponovaný výhled na školu, to je patrně důležitější než aby auta plynule zmizela kam chtějí.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od mart337 » 21.5.2018 11:59

XSC píše:
Bobik píše:Z Libeňáku na Balabenku. Coby propojka. To jsou ty "stoletý" plány na vnitřní okruh Magistrála - Rohanské Nábř. - Balabenka - Libní nahoru k dálnici. Dodneška je ten uzel U Kříže nedostavěnej a už 20 let tam trčí půlka nájezdu, resp. sjezdu.
Kdyby se jelo podle "stoletých" plánů, tak se prostě udělá 4 proudovka povrchově ulicí Na Žertvách a přes bývalé nádraží se protáhne rovnou na Rohanské nábřeží (mimochodem pěkně blbý název pro ulici, ze které je to k Vltavě na větší části přes 250m).
No ono to podle těch plánů nakonec tak vypadá. jeden tunel je tam zahloubenej v úrovni zastávky Libeňský most a ten se pak za Voctářovou rošiřuje - spojuje s navazujícím tunelem směr Palmovka, Na Žertvách a pak se vynoří na povrch před Čuprovou. Tam to bude zajímavě nacpat.
Co se týká Letné, tam je podle mne rozdíl v tom, že je tam daleko víc frekventovaná doprava - od Hradčanské, od Evropské, Letenský tunel a Veletržní. V Holešovicích je to klidnější. A hlavně v Holešovicích Vám bude jezdit tram ulicí Komunardů a to je celkem blízko. Na Letné nebylo nic. Případný nový most by pak byl plus navíc. Akorát mne překvapilo, že je plánován proti Urxové.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od 9001 » 21.5.2018 10:23

Bobik píše:
9001 píše:...tak Letná se taky obešla skoro 2 roky bez tramvají a svět se nezbořil...
Jenže Letná měla NAD a vpodstatě přímou, což tady udělat nejde. A stejně to bylo peklo, Letenské nám - Hradčanská se jezdila hodinu i dýl, pod půlhodiny to přes den v zásadě nešlo, takže naprostý žrout vozů a naprostá nespolehlivost NAD. Ti zdravější to raději chodili pěšky, zbytek měl smůlu. Objet nebylo kudy, Letná zasekaná, nábřeží zasekaný a vzít to na Vltavskou C+A via Hradčanská/Kulaťák vyšlo úplně stejně, jako skákat v koloně, člověk si nepomohl...
Bylo to na hoxxxx, ale přežilo se to. Otázka je kolik by provizorium stálo... Jak se ukázalo to LV udělat rozumně jde...

Ale s tím jak k tomu všichni přistupují tipuji, že jednoho krásného dne probudíme a bude to jak psal Von... Na mostě MP s cedulema a hotovo...

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od P_V » 21.5.2018 10:18

Kdysi tam to nábřeží bylo blíž :-)

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od XSC » 21.5.2018 10:11

Bobik píše:Z Libeňáku na Balabenku. Coby propojka. To jsou ty "stoletý" plány na vnitřní okruh Magistrála - Rohanské Nábř. - Balabenka - Libní nahoru k dálnici. Dodneška je ten uzel U Kříže nedostavěnej a už 20 let tam trčí půlka nájezdu, resp. sjezdu.
Kdyby se jelo podle "stoletých" plánů, tak se prostě udělá 4 proudovka povrchově ulicí Na Žertvách a přes bývalé nádraží se protáhne rovnou na Rohanské nábřeží (mimochodem pěkně blbý název pro ulici, ze které je to k Vltavě na větší části přes 250m).

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Bobik » 21.5.2018 6:28

9001 píše:...tak Letná se taky obešla skoro 2 roky bez tramvají a svět se nezbořil...
Jenže Letná měla NAD a vpodstatě přímou, což tady udělat nejde. A stejně to bylo peklo, Letenské nám - Hradčanská se jezdila hodinu i dýl, pod půlhodiny to přes den v zásadě nešlo, takže naprostý žrout vozů a naprostá nespolehlivost NAD. Ti zdravější to raději chodili pěšky, zbytek měl smůlu. Objet nebylo kudy, Letná zasekaná, nábřeží zasekaný a vzít to na Vltavskou C+A via Hradčanská/Kulaťák vyšlo úplně stejně, jako skákat v koloně, člověk si nepomohl...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od 9001 » 20.5.2018 23:30

Mart: Spíš by šlo o vytvoření další konečné, pokud bychom nechtěli převlíkání... Navíc pokud se ještě nacpala zastávka až k NKÚ, tak by to nemuselo být úplně marné a určitě by to bylo o něco zajímavější než 156.

K "dálnici". Metropolitní plán s ní počítá :devilsmokin a kolem Palmovky je opravdu tunel, ale severně od metra, takže by se to mělo minout s tím, že na Balabence mimoúrovnová křižovatka.

https://plan.app.iprpraha.cz/vykresy/

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od mart337 » 20.5.2018 22:50

Přesně tak, LV na tento stav je a podle mého ani není potřeba na tu jednu stanici - cca 250 m - zavádět tram na Maniny, ale stačil by ten autobus. Pokud by už byl hotový ten most, tak se dá po něm poslat autobus na Invalidovnu a Palmovku.

Jinak podle mne udělat tunel pod Palmovkou nejde - už je tam metro. Muselo by to jít hodně pod zem. A hlavně jak to na Balabence dostat nad zem, tam na to taky není místo. To je už hodně vousatý plán. Z Libeňáku se dá dostat jen na Voctářovu a pak vlevo směr Elsnicovo nám. a nebo vpravo k Rustonce a na Sokolovskou. Nebo ne?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od 9001 » 20.5.2018 22:03

Bobik: Ale jak jsem psal, tak Letná se taky obešla skoro 2 roky bez tramvají a svět se nezbořil...

LV máme a není to extra tragédie...
https://pid.cz/vyluky/libensky-most-del ... -palmovka/

Jenom 1 ukončit na Maninách na přejezdu, 14 poslat Karlínem k 25, tím lze zrušit 24 a udělat 31 v trase Spojovací - Palmovka - Kobylisy.

A 6 poslat přes Hlávkův most a v kachnách taky na Maniny...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Bobik » 20.5.2018 21:41

mart337 píše:Jinak se zeptám, byla tady zmínka o tunelu pod Palmovkou. Odkud kam má vlastně případně vést?
Z Libeňáku na Balabenku. Coby propojka. To jsou ty "stoletý" plány na vnitřní okruh Magistrála - Rohanské Nábř. - Balabenka - Libní nahoru k dálnici. Dodneška je ten uzel U Kříže nedostavěnej a už 20 let tam trčí půlka nájezdu, resp. sjezdu.

Jinak NAD za Libeňák - jak už psal 9001 - kudy? Povltavskou? Blbost. A ač se to nezdá, tak ztráta Libeňáku docela zahejbe s LV. Pár týdnů se to vydržet dá, ale minimálně dva roky? A kdyby se nedejbože do toho ještě rozsypal Hlávkův most....

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Karosák » 20.5.2018 21:26

Tak trošku k tématu pánové...

1) Botanická zahrada DC - nesvítí vn, občas problikne, ale spíš tma, neprodlužuje, nečeká, nedělá předvýběr, prostě nefunguje.

2) Milady Horákové x Badeniho od Chotkových sadů nefunguje vzdálený přihlašovák, ten hned za zast. Chotkovy sady ZC. U ambasády probíhají výkopové práce, takže dost možná došlo k poškození kabelu. Tram se navolí vždy až po zablokování ROV.

Hlášeno PDT.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od 9001 » 20.5.2018 20:20

Mart: Pokud se to vezme z gruntu, tak NAD nebude... Minimálně po určitou dobu... Resp. Povltavskou to nemá smysl...

Odpovědět