9001 píše:Trocha naděje, která přišla po tom, jak MP zafungovala asi na popud DP v Seifertově byla spíš náhoda než pravidlo...
Nemyslím, že to bylo jen na popud DPP. Vždyť se psalo, jak jedná magistrát a radnice a státní policie a MP. Kolaps na Žižkově je ukázka měřítka, které má město, aby něco s MHD dělalo. Zkrátka problém na Palačáku je moc malý a hlavně: ještě to nebylo v novinách, tak co. Tyhle detaily novináře nezajímají, nepíší o tom, no a politik, když nemá ostudu v novinách, tak nemá problém a důvod vyvinout aktivitu.
100% řešení není, ale pomohla by úprava cyklu SSZ na Zborovské, ale to v Praze děláme jen když potřebujeme zkrátit cyklus pro TRAM (nebo jim vypnout preferenci) a pomohl by policajt na Palačáku, aby bránil autům v odbočení na most od Výtoně, když už je na mostě plno (což samozřejmě dobrovolně nikdo nedodržuje).
Taky by pomohlo o omezení vědět, ale to zase aby člověk dělal detektivní pátrání po internetu, co že se to tam děje. A to se Dolínek chlubil, jak bude město na uzávěry v médiích lépe upozorňovat. Samozřejmě pindy.
mart337 píše:A co se týká situace ženských domovů to nekomentuju, ale to by museli být všude - parkování Zborovská, na Lazarský ....
Problém policie (státní i městské) při usměrňování dopravy a řešení dopravních problémů nespočívá v tom, že nejsou
vždy všude. Problém spočívá v tom, že nejsou
nikdy nikde (kde se něco děje).
Např. včera večer měla státní policie zásadní akci: v 11 večer číhali na Vršovickém náměstí, jestli nějaké
neprojede zákazem.