Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Nové tramvajové tratě
Volby to přežije v pohodě jako zásobník předvolebních slibů pro volby příští...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Nové tramvajové tratě
Hmm, to by mě zajímalo, jestli to alespoň (nebo kolik z toho) přežije volby. Jinak seznam pěkný, což o to, ale vše je tak akorát "co by bylo dobrý udělat". Reálně jestli se udělá tak sotva desetina a to ještě kdoví za jak k dlouho.
Re: Nové tramvajové tratě
V zásobníku akcí Polaď Prahu lze nalézt seznam chystaných nových TT a jiných tramvajových záměrů.
Severní tramvajová tangenta - územní stabilizace a příprava
Východní tramvajová tangenta - územní stabilizace a příprava
Stabilizace záměrů TT do Středočeského kraje
Studijní prověření systému tram-train
Tramvajová smyčka Depo Hostivař
Tramvajová smyčka Trojská
Tramvajová smyčka Zahradní Město
Tramvajová trať Budějovická - Michle
Tramvajová trať Bulhar - Ohrada
Tramvajová trať Dědinská - Terminál 3
Tramvajová trať Divoká Šárka - Dědinská
Tramvajová trať Dvorce - Budějovická
Tramvajová trať Dvorecký most
Tramvajová trať Jižní Město - 1.etapa
Tramvajová trať Jižní Město - 2.etapa
Tramvajová trať Kobylisy - Sídliště Bohnice
Tramvajová trať Malovanka - Strahov
Tramvajová trať Motol - Nové Butovice - Velká Ohrada
Tramvajová trať Muzeum - Hlavní nádraží - Bolzanova
Tramvajová trať Na Veselí - Pankrác
Tramvajová trať Nádraží Holešovice - Vychovatelna
Tramvajová trať Nádraží Podbaba - Suchdol
Tramvajová trať Ocelkova
Tramvajová trať Pankrác - Budějovická
Tramvajová trať Počernická
Tramvajová trať Sídl. Barrandov - Holyně - Slivenec
Tramvajová trať Sídliště Modřany - Libuš
Tramvajová trať Ústřední dílny DP - Štěrboholy
Tramvajová trať Velká Ohrada - Slivenec
Tramvajová trať Vozovna Kobylisy - Zdiby
Tramvajová trať Vypich - Motol
Tramvajové tratě (výhled) - územní stabilizace
Zvýšení kapacity a stability tramvajové sítě v centru
Modernizace deponovacích kapacit TRAM
Nové deponovací kapacity TRAM
Rekonstrukce Vozovny Hloubětín
Rekonstrukce tramvajové trati Jana Želivského
Rekonstrukce tramvajové trati Badeniho
Rekonstrukce ulice Seifertova a Táboritská
Rekonstrukce ulice Revoluční
Rekonstrukce ulice Klapkova - jižní část
Rekonstrukce ulic Veletržní a Dukelských hrdinů
Rekonstrukce ulice Starostrašnická - V Olšinách
Rekonstrukce ulice Táborská
Rekonstrukce ulice Vinohradská
Rekonstrukce ulice Zenklova
Vítězná - most Legií
Rekonstrukce vybraných zastávek TRAM na bezbariérové
Fyzické oddělování tramvajových tratí
Omezení zbytné dopravy na Malé Straně a Starém Městě (TRAM)
Procesní nastavení realizace preferenčních opatření v Praze
Program zvýšení plynulosti provozu tramvají
Zavedení dveřního signálu u tramvajové dopravy
Obnova vozového parku - TRAM
Cargo tramvaj pro svoz odpadu
Severní tramvajová tangenta - územní stabilizace a příprava
Východní tramvajová tangenta - územní stabilizace a příprava
Stabilizace záměrů TT do Středočeského kraje
Studijní prověření systému tram-train
Tramvajová smyčka Depo Hostivař
Tramvajová smyčka Trojská
Tramvajová smyčka Zahradní Město
Tramvajová trať Budějovická - Michle
Tramvajová trať Bulhar - Ohrada
Tramvajová trať Dědinská - Terminál 3
Tramvajová trať Divoká Šárka - Dědinská
Tramvajová trať Dvorce - Budějovická
Tramvajová trať Dvorecký most
Tramvajová trať Jižní Město - 1.etapa
Tramvajová trať Jižní Město - 2.etapa
Tramvajová trať Kobylisy - Sídliště Bohnice
Tramvajová trať Malovanka - Strahov
Tramvajová trať Motol - Nové Butovice - Velká Ohrada
Tramvajová trať Muzeum - Hlavní nádraží - Bolzanova
Tramvajová trať Na Veselí - Pankrác
Tramvajová trať Nádraží Holešovice - Vychovatelna
Tramvajová trať Nádraží Podbaba - Suchdol
Tramvajová trať Ocelkova
Tramvajová trať Pankrác - Budějovická
Tramvajová trať Počernická
Tramvajová trať Sídl. Barrandov - Holyně - Slivenec
Tramvajová trať Sídliště Modřany - Libuš
Tramvajová trať Ústřední dílny DP - Štěrboholy
Tramvajová trať Velká Ohrada - Slivenec
Tramvajová trať Vozovna Kobylisy - Zdiby
Tramvajová trať Vypich - Motol
Tramvajové tratě (výhled) - územní stabilizace
Zvýšení kapacity a stability tramvajové sítě v centru
Modernizace deponovacích kapacit TRAM
Nové deponovací kapacity TRAM
Rekonstrukce Vozovny Hloubětín
Rekonstrukce tramvajové trati Jana Želivského
Rekonstrukce tramvajové trati Badeniho
Rekonstrukce ulice Seifertova a Táboritská
Rekonstrukce ulice Revoluční
Rekonstrukce ulice Klapkova - jižní část
Rekonstrukce ulic Veletržní a Dukelských hrdinů
Rekonstrukce ulice Starostrašnická - V Olšinách
Rekonstrukce ulice Táborská
Rekonstrukce ulice Vinohradská
Rekonstrukce ulice Zenklova
Vítězná - most Legií
Rekonstrukce vybraných zastávek TRAM na bezbariérové
Fyzické oddělování tramvajových tratí
Omezení zbytné dopravy na Malé Straně a Starém Městě (TRAM)
Procesní nastavení realizace preferenčních opatření v Praze
Program zvýšení plynulosti provozu tramvají
Zavedení dveřního signálu u tramvajové dopravy
Obnova vozového parku - TRAM
Cargo tramvaj pro svoz odpadu
Naposledy upravil(a) P_V dne 08.6.2018 13:56, celkem upraveno 2 x.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
Tak Nádražní včera večer rupla, oprava asi 2,5 hodiny. Takže teď čekám, kdo vytáhne pohádku O Přeložce a 7 trpaslících.parrot píše:Viz. Nádražní, tak dlouho se o ní mluví až tam zase po miliondesátý vyvěsili OR "pomalu" a zase to třeba následně jen zaflikují...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Nové tramvajové tratě
Tramvaj trubky možná neunesou, ale předvolební sliby unesou určitě....9001 píše:Aspon, když se to řešilo posledně, tak prý trubky tramvaj neunesou...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Aspon, když se to řešilo posledně, tak prý trubky tramvaj neunesou...
Re: Nové tramvajové tratě
Stejně než se vodárny pustí do reko přivaděče, budou koleje dávno sjetý a bude je potřeba vyměnit. Neviděl bych problém. Viz. Nádražní, tak dlouho se o ní mluví až tam zase po miliondesátý vyvěsili OR "pomalu" a zase to třeba následně jen zaflikují...9001 píše:https://www.facebook.com/praha10/posts/ ... ed_comment
Někdo zase vytáhl Malešice .
Podle Dolínka prý už není potřeba přeložka trubek, protože bude OKS a bude snadno rozrebratelný
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
https://www.facebook.com/praha10/posts/ ... ed_comment
Někdo zase vytáhl Malešice .
Podle Dolínka prý už není potřeba přeložka trubek, protože bude OKS a bude snadno rozrebratelný
Někdo zase vytáhl Malešice .
Podle Dolínka prý už není potřeba přeložka trubek, protože bude OKS a bude snadno rozrebratelný
Re: Nové tramvajové tratě
Pozemky od Finepu již jsou převedeny na DPP. Tak ještě ten zbytek...
Re: Nové tramvajové tratě
Pavko s tramvajemi také moc nepohnul, i když jich sliboval 30 km. Přitom se jen prodloužily dva ocásky, z toho v Radlicích jen z nutnosti přeložit obratiště (po předchozí mnohaleté snaze celou trať zasekat aby ji nezbylo než zrušit) a otevření Podbaby se už ani nedočkal.
Ale jo, stavělo se i na Barrandov, ale to mu už připravili předchůdci.
Ale jo, stavělo se i na Barrandov, ale to mu už připravili předchůdci.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Postupně propadám beznaději, že tady se už nepostaví nikdy nic, kvůli všudypřítomnému NIMBYsmu/osobním zájmům, byrokracii či legislativní apatii. Dnešek je ze všeho předpo_nej, předchozí zase šli přes mrtvoly. Pod vlivem vzpomínkového optimismu tvrdit, že lepší byl Pavko, protože něco postavil, to asi není úplně na potlesk. Porovnávat poslední hlavouny Prahy je asi jako vybírat mezi plesnivým chlebem, zeleným salámem a pukavcem.
Ale zase jestli se nám podaří zachovat Pražský skanzen, máme jistotu výdělku z turistického ruchu B-) A po prohlídce Skanzenu, jistě mnoho lidí ocení možnost posedět si v jedné mnoha pražských Kaváren. A pak už můžeme jen vyhlížet den, "kdy se dobro vy_ere všude"
Ale zase jestli se nám podaří zachovat Pražský skanzen, máme jistotu výdělku z turistického ruchu B-) A po prohlídce Skanzenu, jistě mnoho lidí ocení možnost posedět si v jedné mnoha pražských Kaváren. A pak už můžeme jen vyhlížet den, "kdy se dobro vy_ere všude"
Re: Nové tramvajové tratě
Ale jo, lepší by rozhodně byla tramvaj. Která ale nebude rušit zvěř, stejně jako ta lanovka, takže nejlépe v tunelu nebo půl kilometru od zahrady.
Troja je zasekané místo. Za socíku se čtvrť vyhnula zkapacitnění hlavních komunikací, protože se předpokládala celková anihilace kvůli 4pruhové silnici do Bohnic.) Dnes už se nějaké zkapacitnění (muselo by se místy bourat a zasahovat do krajinného rázu) neprosadí vůbec. Takže tam nejde vést nikudy nic.
Troja je zasekané místo. Za socíku se čtvrť vyhnula zkapacitnění hlavních komunikací, protože se předpokládala celková anihilace kvůli 4pruhové silnici do Bohnic.) Dnes už se nějaké zkapacitnění (muselo by se místy bourat a zasahovat do krajinného rázu) neprosadí vůbec. Takže tam nejde vést nikudy nic.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
https://praha.idnes.cz/lanovka-z-podbab ... zpravy_rsr
ÚPLNĚ ČUMÍM - TA LANOVKA JE PŘECI JEN DOBRÁ VĚC, PROTOŽE ZMĚNILA PŮVODNÍ ZCELA ODMÍTAVÉ STANOVISKO ŘEDITELE ZOO K VÝSTAVBĚ TRAMVAJVÉ TRATI KOLEM ZOO: ""...........„Pro nás je zásadní, aby lanovka nevedla nad zoologickou zahradou. Z toho důvodu, že jde o klidové území nejen pro zvířata, ale i pro lidi. Nejsem proti lanovce, která by byla v západní části zahrady, ale lepší by rozhodně byla tramvaj,“ uvedl ředitel pražské zoo Miroslav Bobek.
Podle Bobka může velkokapacitní lanovka narušit také krajinný ráz trojské kotliny.
Stejného názoru je i vedení radnice Praha-Troja. .................""
ÚPLNĚ ČUMÍM - TA LANOVKA JE PŘECI JEN DOBRÁ VĚC, PROTOŽE ZMĚNILA PŮVODNÍ ZCELA ODMÍTAVÉ STANOVISKO ŘEDITELE ZOO K VÝSTAVBĚ TRAMVAJVÉ TRATI KOLEM ZOO: ""...........„Pro nás je zásadní, aby lanovka nevedla nad zoologickou zahradou. Z toho důvodu, že jde o klidové území nejen pro zvířata, ale i pro lidi. Nejsem proti lanovce, která by byla v západní části zahrady, ale lepší by rozhodně byla tramvaj,“ uvedl ředitel pražské zoo Miroslav Bobek.
Podle Bobka může velkokapacitní lanovka narušit také krajinný ráz trojské kotliny.
Stejného názoru je i vedení radnice Praha-Troja. .................""
Re: Nové tramvajové tratě
Třeba tam strašá, nejdřív mě to nechtělo k jednotlivým pozemkům pustit.
Re: Nové tramvajové tratě
Že bych byl slepej? Tak to se omlouvám, mám takový dojem že už tam byl vlastník vyznačen a jen dobíhala ochranná lhůta.