Preference / antipreference MHD
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Mart: Částečně souhlas, ale i těch tramvají je moc na tak malou sít co v centru máme... Stačí jedna blbost a můžeme odepsat celou sít až na pár linek co jedou po okraji... Minimálně kdyby bylo VN, tak tyhle průsery co jsou ted nebudou mít takové následky jaké mají...
K emisím... No to je taková mantra zelených blbů, ale doprava má na "triku" cca 10-15% emisí ve městě a to ještě pokud vezmeme čistě osobní, tak to číslo bude ještě nižší...
K práci MP/PČR, kamery pokuty.
Doporučuji si přečíst článek o tom, jak Jihlava!!!!, městě které má D1 jenom v katastru své působnosti na ní nechalo se svolením ŘSD dát radar, protože je tam 80 kvůli rekonstrukci. Už se ani nesnažili aspon do médii říct, že jim jde o bezpečnost provozu, ale o to, že náklady budou 1,5 mega a že se jim ta investice bohatě vrátí... Můj osobní odhad je za půl roku i přes všechny náklady včetně 4 zaměstnanců + cca 20 mega do plusu...A to je pouhých 300 pokut denně po 500 Kč...
A tohle už jede v Praze dávno.. Zdvořilostní dopis si z Vás každý může vygooglit... Reálně můžu projet červenou denně, pokud zaplatím, tak jsem vysmátý... žádné body a že za červenou je myslím 5... A nebo pokud budu echt prudič, tak to nechám dojít do správního řízení, kde "kamarád" pravník z úředníka s maturitou udělá takového vola, že v lepším případě nebudu platit nic a nebo zaplatí za 10 projetí 1000 Kč bez bodů a adios amigos...
Bohužel původní myšlenka, že města budou motivána k vyšší kontrole provozu, tím, že pokuty jsou jejich příjmem se zvrhla v to, že z pohledu města jsme největší pirát pokud jedu v Blance 80 místo 70 a nebo na mostě Barikádníků 68 misto 50 (radar už je posunutý cca úroven OMV směrem nahoru)... A nějaké prokazování objíždění tramvaje? To je moc práce...
Bohužel do tohohle nikdo nerýpne, protože jsou všichni spokojení. MD má svoji "bezpečnost", města mají svůj bakšiš a ovčan je oholený na kost...
K emisím... No to je taková mantra zelených blbů, ale doprava má na "triku" cca 10-15% emisí ve městě a to ještě pokud vezmeme čistě osobní, tak to číslo bude ještě nižší...
K práci MP/PČR, kamery pokuty.
Doporučuji si přečíst článek o tom, jak Jihlava!!!!, městě které má D1 jenom v katastru své působnosti na ní nechalo se svolením ŘSD dát radar, protože je tam 80 kvůli rekonstrukci. Už se ani nesnažili aspon do médii říct, že jim jde o bezpečnost provozu, ale o to, že náklady budou 1,5 mega a že se jim ta investice bohatě vrátí... Můj osobní odhad je za půl roku i přes všechny náklady včetně 4 zaměstnanců + cca 20 mega do plusu...A to je pouhých 300 pokut denně po 500 Kč...
A tohle už jede v Praze dávno.. Zdvořilostní dopis si z Vás každý může vygooglit... Reálně můžu projet červenou denně, pokud zaplatím, tak jsem vysmátý... žádné body a že za červenou je myslím 5... A nebo pokud budu echt prudič, tak to nechám dojít do správního řízení, kde "kamarád" pravník z úředníka s maturitou udělá takového vola, že v lepším případě nebudu platit nic a nebo zaplatí za 10 projetí 1000 Kč bez bodů a adios amigos...
Bohužel původní myšlenka, že města budou motivána k vyšší kontrole provozu, tím, že pokuty jsou jejich příjmem se zvrhla v to, že z pohledu města jsme největší pirát pokud jedu v Blance 80 místo 70 a nebo na mostě Barikádníků 68 misto 50 (radar už je posunutý cca úroven OMV směrem nahoru)... A nějaké prokazování objíždění tramvaje? To je moc práce...
Bohužel do tohohle nikdo nerýpne, protože jsou všichni spokojení. MD má svoji "bezpečnost", města mají svůj bakšiš a ovčan je oholený na kost...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Právě, že města, zdravotní pojištovny, ČSSZ, FAÚ resp. MFČR (kalouskovi cifr špioni ), a ještě myslím Celní správa nepotřebují exekutory .P_V píše:Na obestavení účtu je snad třeba exekutor a na něj zas minimálně soudní příkaz, proti kterému jsi nepodal odpor, ne?
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
Ne. Zkrátka mě jednoho krásnýho dne vysmál bankomat, tak jsem jel na pobočku, kde mi řekli o co jde, prachy mi sice dali (bo uřad už si to pětikilo stáhnul), ale odblokování karty, než se vyřídila všecka byrokracie, trvalo asi týden.P_V píše:Na obestavení účtu je snad třeba exekutor a na něj zas minimálně soudní příkaz, proti kterému jsi nepodal odpor, ne?
Navíc i exekutor + soud to dělá tak, že se o tom nedozvíš, resp dozvíš pozdě - údajně kvůli tomu, aby lidi nemohli odklonit prachy jinam.
Re: Preference / antipreference MHD
Podle mne ne. Pokud nezaplatíš pokutu, tak na tebe jde třeba celní správa a ta Ti s klidem ten účet obstaví.P_V píše:Na obestavení účtu je snad třeba exekutor a na něj zas minimálně soudní příkaz, proti kterému jsi nepodal odpor, ne?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Objíždění zleva je dobrej "hit sezóny". Dneska jedu Nádražní DC a u viaduktu se zase něco kope v jízdním pruhu. 2 auta tedy na koleje za mnou. Během stanicování Na Knížecí stáli rovněž na kolejích. Mezitím mi utekla zelená na Ostrovského, takže jsem se rozjel na 1. stupeň a šoural to přes křížení. A v tom mě střelec vzal zleva po koleji ZC, hodil myšku a zastavil na čočkách, kde si stejně vyzevloval půl minuty. Když padla zelená, tak ještě pustil auto co stálo ve svém pruhu a pak se ráčil pohnout. No zmohl jsem se jen na údiv...
Re: Preference / antipreference MHD
Na obestavení účtu je snad třeba exekutor a na něj zas minimálně soudní příkaz, proti kterému jsi nepodal odpor, ne?
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
A taky máš hafo kamer. Nikdo nemusí stát fyzicky na ulici, stačí pár lidí na probírání záznamů a trošku nekompromisní postup - do týdne obálka majiteli vozu ve znění zaplaťte do xx xx částku xxx za spáchaný přestupek xyz, nebo sdělte údaje o tom, kdo řídil. V případě nezaplacení okamžitě obestavení účtu a stažení případné částky (a to úřady umí, mě se stalo kdysi kvůli zapomenutí blbýho poplatku na psa). A přestupky neslučovat. Pokuty nemusí být velké, ale pokud někdo za týden nastřádá 10 přestupků po pětikile, už to začíná být znát.mart337 píše:Těch míst máš po Praze tolik hafo.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
to pokutování objíždění stanicující TRAM zleva nejde zautomatizovat?mart337 píše:...........
Objíždění tram v zastávce - včera jsem měl 17 a pravidelně kolo co kolo Právnická fakulta ZC přes dvojitou plnou čáru a málem tam sebrali i chodce na přechodu. Pokaždé tak 5 - 6 aut. Těch míst máš po Praze tolik hafo.
Na každém takovém místě bys musel mít nepřetržitě tak čtyři pět lidí, kteří by takové přestupky řešili. Když to projdeš jednou, tak za deset minut je tam další problém.
..........
Kdyby se chtělo tak jde - záznam může zpustit a vypnout TRAM (např. pomocí tzv. brnkačky na TV před a za zastávkou) + při tom detekování jízdy v protisměru pruhu vedle ní.
Jinak v Brně nefungují jako prevence objíždění stanicujících vozidel MHD zleva dělící (a zároveň pro chodce ochranné) ostrůvky mezi protisměrnými kolejemi v (a nejlépe ještě kousek před) zastávkách TRAM (+ BUS/TROLEJ), kde IAD jezdí po TRAM páse?
Re: Preference / antipreference MHD
Ono by Ti to možná malinko pomohlo. Třeba tak, že v Jindřišské, kdyby se důsledně kontrolovalo zakázané parkování, tak by auta měla stát v koloně mimo koleje a tram by mohly projíždět. Ale pokud si nějakej blb najede do křižovatky, aniž by z ní mohl odjet, tak seš zase tam kde jsme.
Objíždění tram v zastávce - včera jsem měl 17 a pravidelně kolo co kolo Právnická fakulta ZC přes dvojitou plnou čáru a málem tam sebrali i chodce na přechodu. Pokaždé tak 5 - 6 aut. Těch míst máš po Praze tolik hafo.
Na každém takovém místě bys musel mít nepřetržitě tak čtyři pět lidí, kteří by takové přestupky řešili. Když to projdeš jednou, tak za deset minut je tam další problém.
Lazarská je problém neprůjezdného Karláku a Resslovy. Když auta nemůžou tudy, tak se pak nacpou do Vodičkovy a Lazarské a snaží se procpat na nábřeží do Myslíkovy tudy. A když vyřešíš operativním řízením problém na jednom místě, posune se Ti o pár set metrů dál. Je to prostě dominový efekt.
Dokud se nevyřeší okruhy a PD a neomezí se nějak průjezd IAD městem na takovou míru aby neomezoval MHD, tak se nikam nehneme a můžeš nadávat na všechny strany.
Objíždění tram v zastávce - včera jsem měl 17 a pravidelně kolo co kolo Právnická fakulta ZC přes dvojitou plnou čáru a málem tam sebrali i chodce na přechodu. Pokaždé tak 5 - 6 aut. Těch míst máš po Praze tolik hafo.
Na každém takovém místě bys musel mít nepřetržitě tak čtyři pět lidí, kteří by takové přestupky řešili. Když to projdeš jednou, tak za deset minut je tam další problém.
Lazarská je problém neprůjezdného Karláku a Resslovy. Když auta nemůžou tudy, tak se pak nacpou do Vodičkovy a Lazarské a snaží se procpat na nábřeží do Myslíkovy tudy. A když vyřešíš operativním řízením problém na jednom místě, posune se Ti o pár set metrů dál. Je to prostě dominový efekt.
Dokud se nevyřeší okruhy a PD a neomezí se nějak průjezd IAD městem na takovou míru aby neomezoval MHD, tak se nikam nehneme a můžeš nadávat na všechny strany.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
Ono by pro začátek stačilo, aby MP/PČR dělala svojí práci pořádně a hned by se alespoň částečně ulevilo. Ale co chtít, když jejich služební vozy dělají stejné prasárny co ostatní (např. objíždění zleva tramvaje v zastávce).mart337 píše:Pořád se budou tlačit auta do bočních ulic a blokovat MHD. A to nevyřešíte lepším seřízením SSZ.
Re: Preference / antipreference MHD
Víte, vážení, myslím že problém není v tom, jestli se někdo ozve nebo ne. Tady a i jinde se o tom mluví už dlouho a všemi směry. V pátek se na Čt 24 vedl hovor na téma emisí od aut ve městech a myslím, že tam byl opravdu docela dobře pojmenován problém. Chybí okruhy a hlavně odstavná parkoviště. To je to hlavní. Auta by se v takovém množství vůbec do města neměla pouštět.
Tady si můžete stěžovat na to jak je moc tram a málo tratí a blbě řízené SSZ. Problém je ale hlavně v tom, že dokud se neudělá pořádně výstavba okruhů a dostatečný počet PD, tak se nikam nepohneme. Pořád se budou tlačit auta do bočních ulic a blokovat MHD. A to nevyřešíte lepším seřízením SSZ.
Tady si můžete stěžovat na to jak je moc tram a málo tratí a blbě řízené SSZ. Problém je ale hlavně v tom, že dokud se neudělá pořádně výstavba okruhů a dostatečný počet PD, tak se nikam nepohneme. Pořád se budou tlačit auta do bočních ulic a blokovat MHD. A to nevyřešíte lepším seřízením SSZ.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
MM: Svůj názor jsem psal a za tím si stojím... Potom je to horší ještě než za komančů, kde si mohl otevřít pusu aspon ten s rudou knížkou... Ale pokud to někomu vyhovuje, tak se pak nesmí divit, že to schytává, že všech stran, protože rada se chová jak Hitler v dubnu 45, kde přesouval divize co už dávno nebyly... (Jo je to hnusný, ale žádný jiný generál, který tohle dělal si nevybavuji...)
Ale spíš vidím zakopaného psa jinde , aneb vtip mého bývalého kolegy. Petře, za 70 000 tu budu skákat na jedné noze, za 80 000 Kč zaštěkám a za 100 000 mi říkej ****** a budu i slintat...
Ale spíš vidím zakopaného psa jinde , aneb vtip mého bývalého kolegy. Petře, za 70 000 tu budu skákat na jedné noze, za 80 000 Kč zaštěkám a za 100 000 mi říkej ****** a budu i slintat...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
pane kolego, nevím jestli jste neměl místo mě navštívit jistá lékařská oddělení - velmi rychle jste zapoměl jak dopadli GŘ DPP, když nechtěli "tupě/slepě" poslouchat příkazy svého vlastníka/zřizovatele = RADY HMP9001 píše:Grossák: To je pořád dokola. . Bohužel nikdo nemá koule se ozvat a všichni tupě mlčí, protože posvátáná kráva RADA HMP je nedoknutelná... Což se divím, že třeba DPP se neozve, protože už jenom technicky to musí být pro měnírnu docela záhul...
............
Není v ČR moc občanů/zaměstnanců schopných se tzv. postavit svému nadřízenému, protože se oprávněně (nejen z uvedených příkladů) bojí velkých problémů, které by si tím způsobili!
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Grossák: To je pořád dokola. . Bohužel nikdo nemá koule se ozvat a všichni tupě mlčí, protože posvátáná kráva RADA HMP je nedoknutelná... Což se divím, že třeba DPP se neozve, protože už jenom technicky to musí být pro měnírnu docela záhul...
Jinak k samotným SSZ. V posledních dnes jsem musel jezdit autem víc, než bych bych chtěl. upřímně mi přijde, že nejde o "autíčka", ale že slušná část SSZ je nastavená stylem "proti všem".
Jinak k samotným SSZ. V posledních dnes jsem musel jezdit autem víc, než bych bych chtěl. upřímně mi přijde, že nejde o "autíčka", ale že slušná část SSZ je nastavená stylem "proti všem".
Re: Preference / antipreference MHD
Moc tramvají, málo tratí. Ale je třeba se zalíbit, ať to stojí, co to stojí.