Preference / antipreference MHD

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Bobik » 03.6.2018 20:19

P_V píše:Na obestavení účtu je snad třeba exekutor a na něj zas minimálně soudní příkaz, proti kterému jsi nepodal odpor, ne?
Ne. Zkrátka mě jednoho krásnýho dne vysmál bankomat, tak jsem jel na pobočku, kde mi řekli o co jde, prachy mi sice dali (bo uřad už si to pětikilo stáhnul), ale odblokování karty, než se vyřídila všecka byrokracie, trvalo asi týden.
Navíc i exekutor + soud to dělá tak, že se o tom nedozvíš, resp dozvíš pozdě - údajně kvůli tomu, aby lidi nemohli odklonit prachy jinam.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od mart337 » 03.6.2018 20:03

P_V píše:Na obestavení účtu je snad třeba exekutor a na něj zas minimálně soudní příkaz, proti kterému jsi nepodal odpor, ne?
Podle mne ne. Pokud nezaplatíš pokutu, tak na tebe jde třeba celní správa a ta Ti s klidem ten účet obstaví.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Karosák » 03.6.2018 19:15

Objíždění zleva je dobrej "hit sezóny". Dneska jedu Nádražní DC a u viaduktu se zase něco kope v jízdním pruhu. 2 auta tedy na koleje za mnou. Během stanicování Na Knížecí stáli rovněž na kolejích. Mezitím mi utekla zelená na Ostrovského, takže jsem se rozjel na 1. stupeň a šoural to přes křížení. A v tom mě střelec vzal zleva po koleji ZC, hodil myšku a zastavil na čočkách, kde si stejně vyzevloval půl minuty. Když padla zelená, tak ještě pustil auto co stálo ve svém pruhu a pak se ráčil pohnout. No zmohl jsem se jen na údiv...

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od P_V » 03.6.2018 19:04

Na obestavení účtu je snad třeba exekutor a na něj zas minimálně soudní příkaz, proti kterému jsi nepodal odpor, ne?

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Bobik » 03.6.2018 15:41

mart337 píše:Těch míst máš po Praze tolik hafo.
A taky máš hafo kamer. Nikdo nemusí stát fyzicky na ulici, stačí pár lidí na probírání záznamů a trošku nekompromisní postup - do týdne obálka majiteli vozu ve znění zaplaťte do xx xx částku xxx za spáchaný přestupek xyz, nebo sdělte údaje o tom, kdo řídil. V případě nezaplacení okamžitě obestavení účtu a stažení případné částky (a to úřady umí, mě se stalo kdysi kvůli zapomenutí blbýho poplatku na psa). A přestupky neslučovat. Pokuty nemusí být velké, ale pokud někdo za týden nastřádá 10 přestupků po pětikile, už to začíná být znát.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 03.6.2018 13:45

mart337 píše:...........
Objíždění tram v zastávce - včera jsem měl 17 a pravidelně kolo co kolo Právnická fakulta ZC přes dvojitou plnou čáru a málem tam sebrali i chodce na přechodu. Pokaždé tak 5 - 6 aut. Těch míst máš po Praze tolik hafo.
Na každém takovém místě bys musel mít nepřetržitě tak čtyři pět lidí, kteří by takové přestupky řešili. Když to projdeš jednou, tak za deset minut je tam další problém.
..........
to pokutování objíždění stanicující TRAM zleva nejde zautomatizovat?
Kdyby se chtělo tak jde - záznam může zpustit a vypnout TRAM (např. pomocí tzv. brnkačky na TV před a za zastávkou) + při tom detekování jízdy v protisměru pruhu vedle ní.

Jinak v Brně nefungují jako prevence objíždění stanicujících vozidel MHD zleva dělící (a zároveň pro chodce ochranné) ostrůvky mezi protisměrnými kolejemi v (a nejlépe ještě kousek před) zastávkách TRAM (+ BUS/TROLEJ), kde IAD jezdí po TRAM páse?

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od mart337 » 03.6.2018 12:11

Ono by Ti to možná malinko pomohlo. Třeba tak, že v Jindřišské, kdyby se důsledně kontrolovalo zakázané parkování, tak by auta měla stát v koloně mimo koleje a tram by mohly projíždět. Ale pokud si nějakej blb najede do křižovatky, aniž by z ní mohl odjet, tak seš zase tam kde jsme.
Objíždění tram v zastávce - včera jsem měl 17 a pravidelně kolo co kolo Právnická fakulta ZC přes dvojitou plnou čáru a málem tam sebrali i chodce na přechodu. Pokaždé tak 5 - 6 aut. Těch míst máš po Praze tolik hafo.
Na každém takovém místě bys musel mít nepřetržitě tak čtyři pět lidí, kteří by takové přestupky řešili. Když to projdeš jednou, tak za deset minut je tam další problém.
Lazarská je problém neprůjezdného Karláku a Resslovy. Když auta nemůžou tudy, tak se pak nacpou do Vodičkovy a Lazarské a snaží se procpat na nábřeží do Myslíkovy tudy. A když vyřešíš operativním řízením problém na jednom místě, posune se Ti o pár set metrů dál. Je to prostě dominový efekt.
Dokud se nevyřeší okruhy a PD a neomezí se nějak průjezd IAD městem na takovou míru aby neomezoval MHD, tak se nikam nehneme a můžeš nadávat na všechny strany.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Bobik » 03.6.2018 5:19

mart337 píše:Pořád se budou tlačit auta do bočních ulic a blokovat MHD. A to nevyřešíte lepším seřízením SSZ.
Ono by pro začátek stačilo, aby MP/PČR dělala svojí práci pořádně a hned by se alespoň částečně ulevilo. Ale co chtít, když jejich služební vozy dělají stejné prasárny co ostatní (např. objíždění zleva tramvaje v zastávce).

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od mart337 » 03.6.2018 2:12

Víte, vážení, myslím že problém není v tom, jestli se někdo ozve nebo ne. Tady a i jinde se o tom mluví už dlouho a všemi směry. V pátek se na Čt 24 vedl hovor na téma emisí od aut ve městech a myslím, že tam byl opravdu docela dobře pojmenován problém. Chybí okruhy a hlavně odstavná parkoviště. To je to hlavní. Auta by se v takovém množství vůbec do města neměla pouštět.
Tady si můžete stěžovat na to jak je moc tram a málo tratí a blbě řízené SSZ. Problém je ale hlavně v tom, že dokud se neudělá pořádně výstavba okruhů a dostatečný počet PD, tak se nikam nepohneme. Pořád se budou tlačit auta do bočních ulic a blokovat MHD. A to nevyřešíte lepším seřízením SSZ.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od 9001 » 02.6.2018 22:41

MM: Svůj názor jsem psal a za tím si stojím... Potom je to horší ještě než za komančů, kde si mohl otevřít pusu aspon ten s rudou knížkou... Ale pokud to někomu vyhovuje, tak se pak nesmí divit, že to schytává, že všech stran, protože rada se chová jak Hitler v dubnu 45, kde přesouval divize co už dávno nebyly... (Jo je to hnusný, ale žádný jiný generál, který tohle dělal si nevybavuji...)

Ale spíš vidím zakopaného psa jinde :D, aneb vtip mého bývalého kolegy. Petře, za 70 000 tu budu skákat na jedné noze, za 80 000 Kč zaštěkám a za 100 000 mi říkej ****** a budu i slintat...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 02.6.2018 21:44

9001 píše:Grossák: To je pořád dokola. :(. Bohužel nikdo nemá koule se ozvat a všichni tupě mlčí, protože posvátáná kráva RADA HMP je nedoknutelná... Což se divím, že třeba DPP se neozve, protože už jenom technicky to musí být pro měnírnu docela záhul...

............
:lol: pane kolego, nevím jestli jste neměl místo mě navštívit jistá lékařská oddělení - velmi rychle jste zapoměl jak dopadli GŘ DPP, když nechtěli "tupě/slepě" poslouchat příkazy svého vlastníka/zřizovatele = RADY HMP :!:

Není v ČR moc občanů/zaměstnanců schopných se tzv. postavit svému nadřízenému, protože se oprávněně (nejen z uvedených příkladů) bojí velkých problémů, které by si tím způsobili!

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od 9001 » 02.6.2018 18:44

Grossák: To je pořád dokola. :(. Bohužel nikdo nemá koule se ozvat a všichni tupě mlčí, protože posvátáná kráva RADA HMP je nedoknutelná... Což se divím, že třeba DPP se neozve, protože už jenom technicky to musí být pro měnírnu docela záhul...

Jinak k samotným SSZ. V posledních dnes jsem musel jezdit autem víc, než bych bych chtěl. upřímně mi přijde, že nejde o "autíčka", ale že slušná část SSZ je nastavená stylem "proti všem". :-(

Grossák
Uživatel
Příspěvky: 682
Registrován: 16.11.2003 3:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Grossák » 02.6.2018 14:04

Moc tramvají, málo tratí. Ale je třeba se zalíbit, ať to stojí, co to stojí.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od mart337 » 02.6.2018 8:53

Omlouvám se, asi jsem to špatně pochopil (ten úvodní začátek s ucpáním až do Jindřišské). Ta samozřejmě s Lazarskou nemá co do činění.
Co se týká Lazarské, tak problémy jsou dle mne dva. Jeden je ten, že OR 10 jsou přes celou křižovatku ve všech směrech. To tam nikdy nebylo, vždycky jenom někde kousek. Takže když se ti to plíží všemi směry, tak to pak takhle dopadá. A samozřejmě auta tomu nepřidají. Ale problém je i v ucpaném Karláku i u stanice Novoměstská radnice, kdy auta odbočují do Vodičkovy (a je jich opravdu hodně) a nemají zase jak rychle opustit Lazarskou.
Problém není jen vlastní Lazarská, ale i následný Karlák, Resslova atd.

parrot
Uživatel
Příspěvky: 243
Registrován: 25.9.2013 16:26

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od parrot » 01.6.2018 21:39

mart337 píše:Podle mne ti žádný řízení provozu v Lazarské nepomůže. Jindřišská bývá ucpaná z důvodu zacpání křižovatky s Politických vězňů, kam se cpou IAD, které objíždějí ucpanou magistrálu. Pak je další problém auta najíždějící od Jungmanky a Žitné, a následně ucpaný Karlák, bo Ti tam stojí auta až od Lazarské.
No a to nemluvím o vlastní křižovatce Lazarská - 10 všemi směry. Tam než se to procourá, tak je pak zaděláno.
Včera jsem měl 18 a tak jsem na Lazarské pouštěl 14 a 5. Předevčírem 3/6 a to jsem si procoural Jindřišskou (oběma směry, když se tam nacpou v křižovatce čekající auta) a Lazarská ale byla celkem v klidu.
Dovolím si trošku nesouhlasit. Zacpání Politických vězňů nemá vliv na téměř každodenní kolonu tramvají, která sahá od Lazarské až k Václavskému nám. (a mnohdy i dál k Jindřišské). OR pomalu na křižovatce Lazarská také nemá / nemělo v minulosti vliv, bo tam není tak dlouho. Ale ta stavba, kvůli které je jednosměrka ve Vodičově ulici je už minimálně od prosince (ale spíš od října) 2016, kdy tam poprvé začaly vznikat tyto kalamitní stavy. Problém je vyjet ze zastávek v Lazarské právě směrem na Karlák, protože po "hlavní" zprava i zleva pořád něco jezdí. Špuntují to tam auta i tramvaje. Auta právě kvůli tomu, že tudy objíždí jednosměrnou Vodičkovu ulici. Možná že by tedy nebylo na škodu směr jednosměrky otočit obráceně... Nevím, z dneška mám opačnou zkušenost. Já dnes s l. 24 odpoledne nabíral mezi Vodičkovou až Lazarskou 5 minut navíc... Politických vězňů bylo OK až na jeden okamžik když jsem jel v protisměru na Palmovku. Zpátky OK.

Odpovědět