Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
flikování na 2 měsíce?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No klidně až na Flóru, protože spodek se dělat nebude (hádám tedy jen Škrétovu) a za zast. Flora je rekonstruovaný kus z roku 2012, takže klidně místo na Kalifa by bylo. Jinak díky za info o opatření...
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Myslím, že kdyby se neflikovalo kolem Muzea, tak by se 11 nechala jezdit na skoroFloru
Odklony:
5/16 a 15/16 řetězení na Floře. 10 a 13 zrušeny. 11 odkloněna od Bruselské na Čechovo náměstí. NTD 36 Lehovec - Vysočanská - Želivského - Ústřední dílny.
Odklony:
5/16 a 15/16 řetězení na Floře. 10 a 13 zrušeny. 11 odkloněna od Bruselské na Čechovo náměstí. NTD 36 Lehovec - Vysočanská - Želivského - Ústřední dílny.
Naposledy upravil(a) ZXS91 dne 14.6.2018 20:47, celkem upraveno 2 x.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No RTT má být jen v úseku Flora - Želivského, ne? (To flikovačky samozřejmě nevylučuje.)Karosák píše:Bude flikovačka i kolem Muzea... ví někdo bližší info?
http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/i-p-p ... -tramvaji/
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Bude flikovačka i kolem Muzea... ví někdo bližší info?
http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/i-p-p ... -tramvaji/
http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/i-p-p ... -tramvaji/
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak hlavně aby to nezavlažovalo i střechu, jako na Hradčanský....
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Zavlaha jiz vcera byla funkcni a docela jsem na to hledel, ze nekde to jde, a jinde ne. Jsem zvedav, zda to bude v celem useku.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Rozumím, to dává smysl. Asi největší škoda je tedy zrušení trati Kbelskou
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Proboha jen to ne, používám ji denně. V téhle oblasti je totiž problém s obsluhou toho "starého" Nového Hloubětína (přilehlé konce ulic Kbelská, Zelenečská, V Novém Hloubětíně, V Humenci). Já ze svého konce Zelenečské mohu jít buď na metro (600m pěšky), nebo na tram Kbelská (500m pěšky), nebo právě Nový Hloubětín (370m pěšky), bus 110 ani nepočítám (jen 200m, ale jede 2x za hodinu a pro cestu do města úplně nesmyslným směrem). Při zrušeném Novém Hloubětíně by docházka na Vozovnu Hloubětín byla už zase 600m.Karosák píše: (....) A vzhledem k přesunu výpravny je asi nasnadě i zrušení zastávek Nový Hloubětín, které byly využívány v posledku opravdu sporadicky.
Jinými slovy, po zrušení smyčky která tuto oblast kdysi obsluhovala je dnešní docházková vzdálenost zastávky Nový Hloubětín sice už dost nepříjemná, přesto jde ještě pořád o nejbližší rozumnou spádovou zastávku. Jedu-li do centra tak už si dojdu na metro, ale pokud mám namířeno na Žižkov či Vinohrady tak ještě pořád vyhrává ta linka 16. Dokud jsme tu měli invalidního kolegu, tak ten vždy chodil právě na N.Hl., počítal každý pěší metr... Myslím si, že zastávka na znamení je tady i nadále správné řešení.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Kde "jinde"? A neřekl jsem, že tráva bude jen tam, v projektu je určitě i další úsek (y). Jen jsem přidal postřeh, že v daném úseku je již zasypáno, protože je nejdokončenější. V úseku Kolbenova - Poštovská teprve řádí Plasser. Jinak jak již bylo 100x řečeno, trávu neplatí podnik, takže si připlatila městská část, nebo developer. Navíc na trávu se brzy někdo dívat bude, protože u trati 231 staví Skanska, blíže kolejím Wafi (Tulipa) a poslední průmyslový objekt v severním cípu tam také nebude věčně. Jediné, co tam asi bude fakt dlouho je Pepsi, která objekt rekonstruuje a rozšiřuje. A tráva je docela marketing, tak proč ne. Navíc jsem pro travnatý zákryt buď se závlahou, nebo vůbec. Ta oblast se mění k nepoznání a se závlahou to hned nebude step a bude to lepší než ta nechutná Vršovická (se stále neodstraněnými starými kandelábry jako bonus).
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
V úseku s nejhnusnějším, nejprůmyslovějším okolím, kde ani zastávky zřízeny nebyly jak tam nikdo nechodí, se bude dělat krásno s automatickým zavlažováním? Proč ne jinde, kde z bytovek koukají na štěrk...Karosák píše:v úseku Kolbenova - Nový Hloubětín je již zasypáno hlínou a pracuje zde firma Rain Bird osazující spriklery pro zavlažování.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Zajdi se tam podívat a zjistíš, že jsi trochu mimo mísu, neboť vstupní branou do nové zástavby SUOMI je právě oblast nových zastávek Vozovna Hloubětín. Hlavním vjezdem pak ulice Laponská. Zast. Nový Hloubětín leží zaprvé nesmyslně blízko Voz. Hloubětín a navíc v severovýchodním cípu eventuální zástavby https://mapy.cz/s/2I8Ty
Prostě i kdyby se zahr...bezdomovecká kolonie zaplnila výstavbou nedává mi to moc smysl, zastávka nemá žádnou rozumnou "spádovou" oblast. To už kdyžtak ta Školka, ale až vyroste něco po dosud stojící části Kolbenky (kde teď sídlí ta krytá sjezdovka a trampolínový svět) a v okolí AutoBondu. Ale třeba budu nemile překvapen :-[
Jo a zapomněl jsem - ČVUT'áci osazují mezi koleje na sever od zast. Voz. Hloubětín nízké PHS stínící hluk od podvozků. Vpodstatě totéž, jako ten vzorový kus mezi Přístavištěm a Pobřežní cestou, jen jiná konstrukce a tvar výlisků z recyklátu
Prostě i kdyby se zahr...bezdomovecká kolonie zaplnila výstavbou nedává mi to moc smysl, zastávka nemá žádnou rozumnou "spádovou" oblast. To už kdyžtak ta Školka, ale až vyroste něco po dosud stojící části Kolbenky (kde teď sídlí ta krytá sjezdovka a trampolínový svět) a v okolí AutoBondu. Ale třeba budu nemile překvapen :-[
Jo a zapomněl jsem - ČVUT'áci osazují mezi koleje na sever od zast. Voz. Hloubětín nízké PHS stínící hluk od podvozků. Vpodstatě totéž, jako ten vzorový kus mezi Přístavištěm a Pobřežní cestou, jen jiná konstrukce a tvar výlisků z recyklátu
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Karosák: Nový Hloubětín najde využítí pro novou zástavbu...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Další pochůzkou po RTT Kolbenova zjištěno:
1) v úseku Kolbenova - Nový Hloubětín je již zasypáno hlínou a pracuje zde firma Rain Bird osazující spriklery pro zavlažování. Vyskytuje se zde také mnoho zádlažbových panelů ale kam přijdou není na první pohled jasné (krom toho, že mezi koleje).
2) Novotou zářící vstřícně umístěné zastávky "Vozovna Hloubětín" u severního vrcholu kolejové křižovatky na výjezdu z vozovny. Možná tak zanikne jižní zastávka Vozovna Hloubětín, nebo se stane občasnou pro zatahující vlaky. A vzhledem k přesunu výpravny je asi nasnadě i zrušení zastávek Nový Hloubětín, které byly využívány v posledku opravdu sporadicky.
1) v úseku Kolbenova - Nový Hloubětín je již zasypáno hlínou a pracuje zde firma Rain Bird osazující spriklery pro zavlažování. Vyskytuje se zde také mnoho zádlažbových panelů ale kam přijdou není na první pohled jasné (krom toho, že mezi koleje).
2) Novotou zářící vstřícně umístěné zastávky "Vozovna Hloubětín" u severního vrcholu kolejové křižovatky na výjezdu z vozovny. Možná tak zanikne jižní zastávka Vozovna Hloubětín, nebo se stane občasnou pro zatahující vlaky. A vzhledem k přesunu výpravny je asi nasnadě i zrušení zastávek Nový Hloubětín, které byly využívány v posledku opravdu sporadicky.
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Dochází k repanelizaci, použitelné panely se pokládají na tzv sendvič, tedy vrstvu štěrku, aby následně nebylo nutné složitě bourat spodek pro pokládku pražců.JirkaR píše:Tak jsem se zas jednou projel do práce s X-16 po Kolbenově (mimochodem po X změnách tahle NAD sice jezdí 4x za hodinu a ne 2x jako na začátku, přesto jsme v tom jeli krátce po deváté jen dva...)
Koleje už víceméně leží od vozovny skoro ke Špitálské (i když směrem ZC se části teprve dodělávají), po Kolbenovu už i obrubníky. Všiml jsem si také, že nové obrubníky zachovávají tvar (rozšíření tělesa TT) původních ne-zastávek Školka (byl bych zvědavý proč). Zato v samotných zastávkách Špitálská pořád leží původní BKV, dokonce směrem k Poštovské jsem si všiml i nějakých očividně nově položených (neodhadnu jejich původ/stáří, ale vypadaly prostě jinak), tak si říkám - že by ta dříve zde zmíněná "příprava" na novou podobu smyčky spočívala prostě v ponechání kousku staré tratě, aby se pak nebourala nová (EDIT: jak už víceméně někdo o pár stránek dříve hádal)? Nebo se tam bude teprve kopat?