Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 28.10.2018 16:32
slonik píše:To jako vážně? Že Štvanice a Těšnov zůstanou na několik let bez obsluhy? Opravdu doufám, že aspoň bude 14 jezdit odklonem přes Stross a náměstí Republiky, sebrat úseku Dělnická - Vltavská linku do centra by bylo zvěrstvo...
Nejsme ve fázi, kdy si můžeme vybírat... Navíc přímý směr je dopravně výrazně důležitější...
uvidíme jak rychle nová radnice to zvládne vyřešit papírování a stavbu nového mostu.
-
slonik
- Uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 02.12.2008 16:15
- Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54
Příspěvek
od slonik » 28.10.2018 16:24
Kdyby se řešily docházkové vzdálenosti na metro, tak můžeme zrušit polovinu sítě. Ta trať má i význam z hlediska tranzitu, ve špičkách je tam 14 dost vytížená.
-
ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od ZXS91 » 28.10.2018 16:05
Těšnov je v docházkový vzdálenosti na metro a na Štvanici jezdí přívoz
-
slonik
- Uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 02.12.2008 16:15
- Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54
Příspěvek
od slonik » 28.10.2018 15:59
To jako vážně? Že Štvanice a Těšnov zůstanou na několik let bez obsluhy? Opravdu doufám, že aspoň bude 14 jezdit odklonem přes Stross a náměstí Republiky, sebrat úseku Dělnická - Vltavská linku do centra by bylo zvěrstvo...
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 27.10.2018 17:38
Demon to psal myslím na zelených. Hlávkův most bude mimo, ale přímý směr by měl fungovat.
-
von Špilberk
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Příspěvek
od von Špilberk » 27.10.2018 17:22
Zatím to vypadá, že jediné, co nepůjde, bude l.14 z Vltavské na most.
-
P_V
- Uživatel
- Příspěvky: 4077
- Registrován: 23.11.2003 18:49
Příspěvek
od P_V » 27.10.2018 16:55
Jak to tedy bude s průjezdností, které koleje zůstaly volné?
-
von Špilberk
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Příspěvek
od von Špilberk » 27.10.2018 14:19
Vltavská:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Karosák » 11.10.2018 10:12
Je to již nějaký čas, co na křižovatce Střelničná x Davídkova, vedle přechodu pro chodce, na západní straně, je vytvořen asi 5 metrů dlouhý "vzorový" zákryt TT z písčitého podkladu a vysazených sukulentů. Je to podobné, jako třeba úsek v OL mezi hlavakem a Fibichovou, nebo v Poznani trať na Junikowo. I zde je flora poměrně pestrobarevná a vegetativně stálá. Takhle jsem myslel, že to bude vypadat na Průběžné, kde se slibovaly odolné druhy. Mrkněte na to, podle mě to vypadá hezky a je to cesta, kudy se mělo jít v úsecích bez závlahy
-
fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od fricoolinek2 » 03.10.2018 4:06
Přesně před 10 lety se otevřela trať na Radlickou.
Toto letí, co?
FOTO
https://www.facebook.com/pg/MhdVideo/ph ... 7093280440
(Samozřejmě, za vaše lajky mé FB stránky budu rád, to zapírat nebudu)
No, někteří jedinci, co se na té "slávě" podíleli, jsou již mrtví. Bohužel, v některých případech nejen politicky.
Jakkoliv jsme ho tu nemuseli a byl třeba i terčem pošklebků za svou nematuritu, tak to je to prostě nesmírně smutná věc. V takto mladém věku.
-
von Špilberk
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Příspěvek
od von Špilberk » 28.6.2018 12:05
https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/pr ... 281120_kro
Hluk projíždějících tramvají v pražském Hloubětíně bude od čtvrtka tlumit unikátní protihluková stěna. S výškou 30 centimetrů je vůbec nejnižší v Evropě. Vyvinul ji tým z katedry železničních staveb Fakulty stavební ČVUT. Díky umístění blízko kolům tramvají sníží hluk až o pět decibelů.
-
Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Příspěvek
od Bobik » 17.6.2018 21:05
Řidič vypustit může, musí ovšem zajistit bezpečné vystoupení (samozřejmě, v případě např. Ohrada - Krejcárek, kde není moc kam jinam utýct včetně upozornění "složek", že je to na trati a že se tedy po trati motaj lidi). Když se přerazí někdo potom, je to jeho věc.
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 17.6.2018 20:56
Ohrada asi na půl
. Krejcárek - Palmovka je vlastně styl Barrandov. Krejcárek - Ohrada už je trochu horší
. Otázka je jestli řidič může lidi vypustit a co se stane, když se někdo přerazí...
-
Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Příspěvek
od Bobik » 17.6.2018 5:59
Na Barrandově v pohodě, už se mi i stalo (porucha nebyla, "jen" mi překáželo auto v půlce mostu
). Na Krejcárku teoreticky ano, prakticky by se jim v tom štěrku a křoví šlapalo blbě. Ale stejně by část šla pěšky, než aby čekala.