Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nejseš tu snad první den, aby ses ptal takhle natvrdle. Hotovo bude ztuha za tři týdny, předpokládám postup ála Plzeň, čili několik dílčích výluk (v délce týdnů) spojených s nějakými technologickými kroky, eventuálně BKV provizorii
Tři týdny může odhadem trvat RTT Dubečská - Ždánická, ale to asi nepůjde udělat na jeden zátah, když se v "tunelu" bude bude činit Swietelsky.
Tři týdny může odhadem trvat RTT Dubečská - Ždánická, ale to asi nepůjde udělat na jeden zátah, když se v "tunelu" bude bude činit Swietelsky.
Naposledy upravil(a) Karosák dne 23.6.2018 19:22, celkem upraveno 1 x.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ještě k té rekonstrukci koridoru. To opravdu podjezd Zahradní město dají jenom za tři týdny přerušení provozu?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
http://www.iprpraha.cz/uploads/assets/d ... 160801.pdf
Prostě to ucpeme...
Ovšem oni se domnívají, že to zlepší:
Podél náměstí Jiřího z Poděbrad - to rozhodně není krátký úsek.
Prostě to ucpeme...
Ovšem oni se domnívají, že to zlepší:
Pruh pro IAD od Šumavské dolů bude určitě +, ale bude problém se k němu dostat. Navíc při odpolední špičce vzdutí rozhodně nezačíná u Šumavské, ale už u Radhošťské.Do dimenze dopravního profilu ulice se pak, při snaze o respektování polohy stromořadí, maximální zachování parkovacích
míst a integraci cyklo opatření samostatné jízdní pruhy pro motorová vozidla, v celé délce ulice oddělené od tramvaje, z prostorových důvodů nevejdou.
Jízda vozidel po tramvajových kolejích je v současnosti problematická pro plynulost veřejné dopravy pouze v úseku mezi
ulicemi Šumavská a Legerova, kde se tvoří kolony aut vzdutím od křižovatky s ulicí Legerovou (nájezd na Severojižní magistrálu).
Z tohoto důvodu je v tomto úseku navržen samostatný jízdní pruh oddělený od tramvajové trati, což je v souladu především s obecným záměrem HMP preferovat v uličních prostorech veřejnou dopravu. Samostatný jízdní pruh pro automobily je v tomto úseku řešen na úkor podélného stání při severní straně ulice.
V návrhu koncepční studie dochází nově k pojíždění tramvajové tratě pouze v krátkém úseku podél náměstí Jiřího z Poděbrad ve směru do centra a lokálně v místě zastávky Vinohradská tržnice. Eliminaci vozidel vjíždějících na tramvajový pás v prostoru stanice Vinohradská tržnice ve směru do centra bude nutné v dalším rozpracování zajistit řízením SSZ v předchozí křižovatce.
Podél náměstí Jiřího z Poděbrad - to rozhodně není krátký úsek.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Takže další průserová ulice...demon píše:Já tam čtu že Italská ZC a Vinohradská tržnice v obou směrech budou mysy, Italská DC, Olšanské hřbitovy a Želivského zůstanou nástupními ostrůvky...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
I Jiřák a Radhošťská mají být mysy nebo původně měly být.Karosák píše:Nicméně ta Italská ZC a Vintrž v mysu mi přijde docela hardcore.
Ovšem jak chápat tohle:
Je to snad naděje, že mysy na těchto zastávkách nakonec nebudou Nebo jen v "další etapě"Zastávky Jiřího z Poděbrad a Radhošťská, obě v obou směrech, budou provizorně ponechány ve stávajících místech. Jedná se o nástupní ostrůvky
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Já to pochopil stejně jako démon. Ten "potlesk" jsem udělal na "oslavu" dalších dočasně nádherných mysů z BKV. Nicméně ta Italská ZC a Vintrž v mysu mi přijde docela hardcore.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6709
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Já tam čtu že Italská ZC a Vinohradská tržnice v obou směrech budou mysy, Italská DC, Olšanské hřbitovy a Želivského zůstanou nástupními ostrůvky...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To si děláte , že na Želivského/Olšany/Italskou chtějí narvat Víden a nebo mys?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Přéésně tak draku
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nejlepší formulace je toto: "Zastávka Italská směrem do centra a zastávky Olšanské hřbitovy a Želivského v obou směrech zůstanou nástupními ostrůvky (...)".
Zmínka o provizorních mysech znamená, že se opět nepodařilo zkoordinovat práce na chodnících a TT a že Vinohradská bude další z pražských ulic, kde budou měsíce strašit provizorní zastávky z BKV???
Zmínka o provizorních mysech znamená, že se opět nepodařilo zkoordinovat práce na chodnících a TT a že Vinohradská bude další z pražských ulic, kde budou měsíce strašit provizorní zastávky z BKV???
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To je zase pečlivá práce, Sudoměřická, polovina písmen s nabodeníčky někam emigrovala...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
info k rekonstrukci Vinohradské od DP
http://www.dpp.cz/dpp-chysta-rekonstruk ... nohradske/
http://www.dpp.cz/dpp-chysta-rekonstruk ... nohradske/
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ten se snad má dělat až při reko náměstí OSN. Při tom se přesune i smyčka Vysočanská.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No moment. A co úsek Poliklinika Vysočanská - Vysočanská To se fakt Kolbenka otevře a tohle se tam nechá smrdětZXS91 píše: NTD 36 Lehovec - Vysočanská - Želivského - Ústřední dílny.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Úspora vozokm/řidičů?pawel píše:flikování na 2 měsíce?