Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petr » 24.6.2018 10:51

Karosák píše:To netuším...
Ale ta Vinohradská je dobrá noční můra. Jako já IPR taky beru jako něco, co je potřeba k zodpovědnému plánování města, ale jestli tam sedí materiál co z okna vidí duhu a jednorožce, tak to opravdu instituci velmi škodí. Lidé pak odborníky pohrdají a vznikají další "jednoduchá", často populistická řešení, která celek zprasí, jen trochu jinak, možná o chvíli později. Maličko mně uklidňuje, že je to jen návrh a že realizace krásna, je zatím v neurčitém horizontu, takže by se někdo mohl ještě probrat a nebo by dočasné balkánské mysy z BKV mohly prokázat, že to je prostě nefunkční úlet [-o< [-o<
Bělehradskou jsem přežil, Moskevská mi nevadí, ale Francouzská je snad ukázkovým příkladem že tudy ne, přátelé a ta Vinohradská se snad realizace v téhle podobě nedočká, stejně jako doufám, že ten Újezd ještě někdo překreslí [-o< [-o<
IPR nedávno v Troji u spadlé lávky rozbalil stánek a jal se okolojdoucím prezentovat "své" představy nové podoby trojských břehů Vltavy. Okolo šel stařík a pronesl "vy dobytkové, všechno jen prasíte".... Názor veřejnosti :lol:

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 23.6.2018 21:50

Průběžná bude muset trochu klesnout. Nebo se to snad vyřeší jen přizvednutím železniční trati?

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 23.6.2018 21:38

To netuším...
Ale ta Vinohradská je dobrá noční můra. Jako já IPR taky beru jako něco, co je potřeba k zodpovědnému plánování města, ale jestli tam sedí materiál co z okna vidí duhu a jednorožce, tak to opravdu instituci velmi škodí. Lidé pak odborníky pohrdají a vznikají další "jednoduchá", často populistická řešení, která celek zprasí, jen trochu jinak, možná o chvíli později. Maličko mně uklidňuje, že je to jen návrh a že realizace krásna, je zatím v neurčitém horizontu, takže by se někdo mohl ještě probrat a nebo by dočasné balkánské mysy z BKV mohly prokázat, že to je prostě nefunkční úlet [-o< [-o<
Bělehradskou jsem přežil, Moskevská mi nevadí, ale Francouzská je snad ukázkovým příkladem že tudy ne, přátelé a ta Vinohradská se snad realizace v téhle podobě nedočká, stejně jako doufám, že ten Újezd ještě někdo překreslí [-o< [-o<

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 23.6.2018 21:09

Karosák: To nejsem :lol: , ale přece jenom zrovna tady je skoro větší poptávka po busech než tramvajích a ty si moc v té plzenské verzi co se ted děje, nedokážu představit.

Navíc nemělo se s TT trochu hýbat? Nebo TT zůstane kde je ted jenom se "vyrube" pruh pro IAD na stranách?

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 7080 » 23.6.2018 19:14

Nedají, tam těch uzavírek bude několik, třeba i jen víkendové, kvůli snášení konstrukcí a tak. Počkej až stavba dospěje ke stadiu, že se začnou vyndavat ty přebytečné mosty, přes které se nejezdí. Nejdřív přesunou živé kabely jinam a pak jdou mosty ven. Tu bude první ze zatěžkávacích zkoušek motoristů a dopravy vůbec.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 23.6.2018 19:13

Nejseš tu snad první den, aby ses ptal takhle natvrdle. Hotovo bude ztuha za tři týdny, předpokládám postup ála Plzeň, čili několik dílčích výluk (v délce týdnů) spojených s nějakými technologickými kroky, eventuálně BKV provizorii Z:idea:
Tři týdny může odhadem trvat RTT Dubečská - Ždánická, ale to asi nepůjde udělat na jeden zátah, když se v "tunelu" bude bude činit Swietelsky.
Naposledy upravil(a) Karosák dne 23.6.2018 19:22, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 23.6.2018 18:30

Ještě k té rekonstrukci koridoru. To opravdu podjezd Zahradní město dají jenom za tři týdny přerušení provozu? :shock:

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 23.6.2018 15:24

http://www.iprpraha.cz/uploads/assets/d ... 160801.pdf
Prostě to ucpeme...
Ovšem oni se domnívají, že to zlepší:
Do dimenze dopravního profilu ulice se pak, při snaze o respektování polohy stromořadí, maximální zachování parkovacích
míst a integraci cyklo opatření samostatné jízdní pruhy pro motorová vozidla, v celé délce ulice oddělené od tramvaje, z prostorových důvodů nevejdou.
Jízda vozidel po tramvajových kolejích je v současnosti problematická pro plynulost veřejné dopravy pouze v úseku mezi
ulicemi Šumavská a Legerova, kde se tvoří kolony aut vzdutím od křižovatky s ulicí Legerovou
(nájezd na Severojižní magistrálu).
Z tohoto důvodu je v tomto úseku navržen samostatný jízdní pruh oddělený od tramvajové trati, což je v souladu především s obecným záměrem HMP preferovat v uličních prostorech veřejnou dopravu. Samostatný jízdní pruh pro automobily je v tomto úseku řešen na úkor podélného stání při severní straně ulice.
V návrhu koncepční studie dochází nově k pojíždění tramvajové tratě pouze v krátkém úseku podél náměstí Jiřího z Poděbrad ve směru do centra a lokálně v místě zastávky Vinohradská tržnice. Eliminaci vozidel vjíždějících na tramvajový pás v prostoru stanice Vinohradská tržnice ve směru do centra bude nutné v dalším rozpracování zajistit řízením SSZ v předchozí křižovatce.
Pruh pro IAD od Šumavské dolů bude určitě +, ale bude problém se k němu dostat. Navíc při odpolední špičce vzdutí rozhodně nezačíná u Šumavské, ale už u Radhošťské. 8-)
Podél náměstí Jiřího z Poděbrad - to rozhodně není krátký úsek. (-X

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 23.6.2018 15:15

demon píše:Já tam čtu že Italská ZC a Vinohradská tržnice v obou směrech budou mysy, Italská DC, Olšanské hřbitovy a Želivského zůstanou nástupními ostrůvky...
Takže další průserová ulice... :roll:

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 23.6.2018 14:35

Karosák píše:Nicméně ta Italská ZC a Vintrž v mysu mi přijde docela hardcore.
I Jiřák a Radhošťská mají být mysy nebo původně měly být.
Ovšem jak chápat tohle:
Zastávky Jiřího z Poděbrad a Radhošťská, obě v obou směrech, budou provizorně ponechány ve stávajících místech. Jedná se o nástupní ostrůvky
Je to snad naděje, že mysy na těchto zastávkách nakonec nebudou :?: [-o< Nebo jen v "další etapě" :?:

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 23.6.2018 13:11

Já to pochopil stejně jako démon. Ten "potlesk" jsem udělal na "oslavu" dalších dočasně nádherných mysů z BKV. Nicméně ta Italská ZC a Vintrž v mysu mi přijde docela hardcore.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od demon » 23.6.2018 7:59

Já tam čtu že Italská ZC a Vinohradská tržnice v obou směrech budou mysy, Italská DC, Olšanské hřbitovy a Želivského zůstanou nástupními ostrůvky...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 22.6.2018 21:59

To si děláte :zadnice , že na Želivského/Olšany/Italskou chtějí narvat Víden a nebo mys? :shock: :shock:

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 22.6.2018 21:22

Přéésně tak draku =D> :lol: :zadnice :prase

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od pawel » 22.6.2018 19:51

Nejlepší formulace je toto: "Zastávka Italská směrem do centra a zastávky Olšanské hřbitovy a Želivského v obou směrech zůstanou nástupními ostrůvky (...)".

Zmínka o provizorních mysech znamená, že se opět nepodařilo zkoordinovat práce na chodnících a TT a že Vinohradská bude další z pražských ulic, kde budou měsíce strašit provizorní zastávky z BKV???

Odpovědět