IPR nedávno v Troji u spadlé lávky rozbalil stánek a jal se okolojdoucím prezentovat "své" představy nové podoby trojských břehů Vltavy. Okolo šel stařík a pronesl "vy dobytkové, všechno jen prasíte".... Názor veřejnostiKarosák píše:To netuším...
Ale ta Vinohradská je dobrá noční můra. Jako já IPR taky beru jako něco, co je potřeba k zodpovědnému plánování města, ale jestli tam sedí materiál co z okna vidí duhu a jednorožce, tak to opravdu instituci velmi škodí. Lidé pak odborníky pohrdají a vznikají další "jednoduchá", často populistická řešení, která celek zprasí, jen trochu jinak, možná o chvíli později. Maličko mně uklidňuje, že je to jen návrh a že realizace krásna, je zatím v neurčitém horizontu, takže by se někdo mohl ještě probrat a nebo by dočasné balkánské mysy z BKV mohly prokázat, že to je prostě nefunkční úlet
Bělehradskou jsem přežil, Moskevská mi nevadí, ale Francouzská je snad ukázkovým příkladem že tudy ne, přátelé a ta Vinohradská se snad realizace v téhle podobě nedočká, stejně jako doufám, že ten Újezd ještě někdo překreslí
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Průběžná bude muset trochu klesnout. Nebo se to snad vyřeší jen přizvednutím železniční trati?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To netuším...
Ale ta Vinohradská je dobrá noční můra. Jako já IPR taky beru jako něco, co je potřeba k zodpovědnému plánování města, ale jestli tam sedí materiál co z okna vidí duhu a jednorožce, tak to opravdu instituci velmi škodí. Lidé pak odborníky pohrdají a vznikají další "jednoduchá", často populistická řešení, která celek zprasí, jen trochu jinak, možná o chvíli později. Maličko mně uklidňuje, že je to jen návrh a že realizace krásna, je zatím v neurčitém horizontu, takže by se někdo mohl ještě probrat a nebo by dočasné balkánské mysy z BKV mohly prokázat, že to je prostě nefunkční úlet
Bělehradskou jsem přežil, Moskevská mi nevadí, ale Francouzská je snad ukázkovým příkladem že tudy ne, přátelé a ta Vinohradská se snad realizace v téhle podobě nedočká, stejně jako doufám, že ten Újezd ještě někdo překreslí
Ale ta Vinohradská je dobrá noční můra. Jako já IPR taky beru jako něco, co je potřeba k zodpovědnému plánování města, ale jestli tam sedí materiál co z okna vidí duhu a jednorožce, tak to opravdu instituci velmi škodí. Lidé pak odborníky pohrdají a vznikají další "jednoduchá", často populistická řešení, která celek zprasí, jen trochu jinak, možná o chvíli později. Maličko mně uklidňuje, že je to jen návrh a že realizace krásna, je zatím v neurčitém horizontu, takže by se někdo mohl ještě probrat a nebo by dočasné balkánské mysy z BKV mohly prokázat, že to je prostě nefunkční úlet
Bělehradskou jsem přežil, Moskevská mi nevadí, ale Francouzská je snad ukázkovým příkladem že tudy ne, přátelé a ta Vinohradská se snad realizace v téhle podobě nedočká, stejně jako doufám, že ten Újezd ještě někdo překreslí
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Karosák: To nejsem , ale přece jenom zrovna tady je skoro větší poptávka po busech než tramvajích a ty si moc v té plzenské verzi co se ted děje, nedokážu představit.
Navíc nemělo se s TT trochu hýbat? Nebo TT zůstane kde je ted jenom se "vyrube" pruh pro IAD na stranách?
Navíc nemělo se s TT trochu hýbat? Nebo TT zůstane kde je ted jenom se "vyrube" pruh pro IAD na stranách?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nedají, tam těch uzavírek bude několik, třeba i jen víkendové, kvůli snášení konstrukcí a tak. Počkej až stavba dospěje ke stadiu, že se začnou vyndavat ty přebytečné mosty, přes které se nejezdí. Nejdřív přesunou živé kabely jinam a pak jdou mosty ven. Tu bude první ze zatěžkávacích zkoušek motoristů a dopravy vůbec.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nejseš tu snad první den, aby ses ptal takhle natvrdle. Hotovo bude ztuha za tři týdny, předpokládám postup ála Plzeň, čili několik dílčích výluk (v délce týdnů) spojených s nějakými technologickými kroky, eventuálně BKV provizorii
Tři týdny může odhadem trvat RTT Dubečská - Ždánická, ale to asi nepůjde udělat na jeden zátah, když se v "tunelu" bude bude činit Swietelsky.
Tři týdny může odhadem trvat RTT Dubečská - Ždánická, ale to asi nepůjde udělat na jeden zátah, když se v "tunelu" bude bude činit Swietelsky.
Naposledy upravil(a) Karosák dne 23.6.2018 19:22, celkem upraveno 1 x.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ještě k té rekonstrukci koridoru. To opravdu podjezd Zahradní město dají jenom za tři týdny přerušení provozu?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
http://www.iprpraha.cz/uploads/assets/d ... 160801.pdf
Prostě to ucpeme...
Ovšem oni se domnívají, že to zlepší:
Podél náměstí Jiřího z Poděbrad - to rozhodně není krátký úsek.
Prostě to ucpeme...
Ovšem oni se domnívají, že to zlepší:
Pruh pro IAD od Šumavské dolů bude určitě +, ale bude problém se k němu dostat. Navíc při odpolední špičce vzdutí rozhodně nezačíná u Šumavské, ale už u Radhošťské.Do dimenze dopravního profilu ulice se pak, při snaze o respektování polohy stromořadí, maximální zachování parkovacích
míst a integraci cyklo opatření samostatné jízdní pruhy pro motorová vozidla, v celé délce ulice oddělené od tramvaje, z prostorových důvodů nevejdou.
Jízda vozidel po tramvajových kolejích je v současnosti problematická pro plynulost veřejné dopravy pouze v úseku mezi
ulicemi Šumavská a Legerova, kde se tvoří kolony aut vzdutím od křižovatky s ulicí Legerovou (nájezd na Severojižní magistrálu).
Z tohoto důvodu je v tomto úseku navržen samostatný jízdní pruh oddělený od tramvajové trati, což je v souladu především s obecným záměrem HMP preferovat v uličních prostorech veřejnou dopravu. Samostatný jízdní pruh pro automobily je v tomto úseku řešen na úkor podélného stání při severní straně ulice.
V návrhu koncepční studie dochází nově k pojíždění tramvajové tratě pouze v krátkém úseku podél náměstí Jiřího z Poděbrad ve směru do centra a lokálně v místě zastávky Vinohradská tržnice. Eliminaci vozidel vjíždějících na tramvajový pás v prostoru stanice Vinohradská tržnice ve směru do centra bude nutné v dalším rozpracování zajistit řízením SSZ v předchozí křižovatce.
Podél náměstí Jiřího z Poděbrad - to rozhodně není krátký úsek.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Takže další průserová ulice...demon píše:Já tam čtu že Italská ZC a Vinohradská tržnice v obou směrech budou mysy, Italská DC, Olšanské hřbitovy a Želivského zůstanou nástupními ostrůvky...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
I Jiřák a Radhošťská mají být mysy nebo původně měly být.Karosák píše:Nicméně ta Italská ZC a Vintrž v mysu mi přijde docela hardcore.
Ovšem jak chápat tohle:
Je to snad naděje, že mysy na těchto zastávkách nakonec nebudou Nebo jen v "další etapě"Zastávky Jiřího z Poděbrad a Radhošťská, obě v obou směrech, budou provizorně ponechány ve stávajících místech. Jedná se o nástupní ostrůvky
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Já to pochopil stejně jako démon. Ten "potlesk" jsem udělal na "oslavu" dalších dočasně nádherných mysů z BKV. Nicméně ta Italská ZC a Vintrž v mysu mi přijde docela hardcore.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Já tam čtu že Italská ZC a Vinohradská tržnice v obou směrech budou mysy, Italská DC, Olšanské hřbitovy a Želivského zůstanou nástupními ostrůvky...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To si děláte , že na Želivského/Olšany/Italskou chtějí narvat Víden a nebo mys?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Přéésně tak draku
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nejlepší formulace je toto: "Zastávka Italská směrem do centra a zastávky Olšanské hřbitovy a Želivského v obou směrech zůstanou nástupními ostrůvky (...)".
Zmínka o provizorních mysech znamená, že se opět nepodařilo zkoordinovat práce na chodnících a TT a že Vinohradská bude další z pražských ulic, kde budou měsíce strašit provizorní zastávky z BKV???
Zmínka o provizorních mysech znamená, že se opět nepodařilo zkoordinovat práce na chodnících a TT a že Vinohradská bude další z pražských ulic, kde budou měsíce strašit provizorní zastávky z BKV???