Hluk projíždějících tramvají v pražském Hloubětíně bude od čtvrtka tlumit unikátní protihluková stěna. S výškou 30 centimetrů je vůbec nejnižší v Evropě. Vyvinul ji tým z katedry železničních staveb Fakulty stavební ČVUT. Díky umístění blízko kolům tramvají sníží hluk až o pět decibelů.
Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/pr ... 281120_kro
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Posměšky Pražanů na sociálních sítích: Ve Strašnicích sekali trávu (hlínu), žádná tam nebyla!
http://www.blesk.cz/clanek/regiony-prah ... ebyla.html
Letos nejezdí močící tramvaj
http://www.blesk.cz/clanek/regiony-prah ... ebyla.html
Letos nejezdí močící tramvaj
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Řidič vypustit může, musí ovšem zajistit bezpečné vystoupení (samozřejmě, v případě např. Ohrada - Krejcárek, kde není moc kam jinam utýct včetně upozornění "složek", že je to na trati a že se tedy po trati motaj lidi). Když se přerazí někdo potom, je to jeho věc.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Ohrada asi na půl . Krejcárek - Palmovka je vlastně styl Barrandov. Krejcárek - Ohrada už je trochu horší . Otázka je jestli řidič může lidi vypustit a co se stane, když se někdo přerazí...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Na Barrandově v pohodě, už se mi i stalo (porucha nebyla, "jen" mi překáželo auto v půlce mostu ). Na Krejcárku teoreticky ano, prakticky by se jim v tom štěrku a křoví šlapalo blbě. Ale stejně by část šla pěšky, než aby čekala.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Pokud by došlo na estakádě (Barrandov, Ohrada...) k poruše vozu, připadá v úvahu, že by cestující vůz opustili a došli pěšmo ke konci estakády?
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
To by bylo krásný, kdyby se tam nejezdilo a pěkně by se to opravilo a udělal se rovnou i ten "stálý" kaliforňan mezi muzey
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
No ono to může být opravdu na dlouho dopředu klasicky před opravou - viz třeba esíčko mezi Svatoplukovou a Divadlem Fidlovačka, kde to podle mne taky nemuselo být.
Ale na druhou stranu, i když se bude dělat jen horní část Vinohradské, tak by se dole ve Škrétovce už mohlo i dělat, neb Vinohradská by mohla být bez tramvají, neb na Flóře by to nemělo kam jet dál - odbočení do stran není možné. Tedy pokud se zase nebude využívat někde na Vinohradské kaliforňan.
Ale na druhou stranu, i když se bude dělat jen horní část Vinohradské, tak by se dole ve Škrétovce už mohlo i dělat, neb Vinohradská by mohla být bez tramvají, neb na Flóře by to nemělo kam jet dál - odbočení do stran není možné. Tedy pokud se zase nebude využívat někde na Vinohradské kaliforňan.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Netuší někdo důvod té prudérní OR20 ve Škrétově? Ty lámané oblouky jsou tam co pamatuji pořád stejné (což stojí za pozornost, neb ikdyž je tam zub, tak původní kolejivo se takřka nevyhlodává, což by dnešní salámy asi nevydržely). Jedině jsem si všiml množství jakýchsi kanálnických rysek/značek přes koleje, čili jestli se pod tím něco nechystá a nesplachne se to s RTT Vinohradská. Ale ta bude jen nahoře.... takže to tam asi bude strašit dlouho, když kvůli tomu bylo upraveno i SSZ Demínka. No vojeb solidní
A s těmi značkami jsem si ještě vzpomněl, jak nám krásné tratě po RTT hned podhrabali kanálnici, tak krásné 2 propady jsou hned od otevření tratě před zast. Kubánské náměstí ZC a také před Drinopolem DC. Tak že pěkně děkujeme
A s těmi značkami jsem si ještě vzpomněl, jak nám krásné tratě po RTT hned podhrabali kanálnici, tak krásné 2 propady jsou hned od otevření tratě před zast. Kubánské náměstí ZC a také před Drinopolem DC. Tak že pěkně děkujeme
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6709
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Sice ta mělká srdcovka dost dupe, takže se obávam o její životnost, ale je to super urychlení, takže palec hore.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Ano, je to tak.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Emailem přišla informace, že na R04 v Braníku se začne jezdit přímo 30.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Asi taky sem: Všude, kde jsem o víkendu jezdil, stále visí zelené JŘ.
Vysvětlení:
a) prodlužuje se prázdninový provoz
b) zastávková služba o víkendu nepremává
c) kvůli výluce na Malé Straně se šetří jedna jízda a rovnou se budou vyvěšovat žluté JŘ (což ale nevysvětluje, proč jsou zelené JŘ i tam, kde se výluka nijak neprojeví)
Vysvětlení:
a) prodlužuje se prázdninový provoz
b) zastávková služba o víkendu nepremává
c) kvůli výluce na Malé Straně se šetří jedna jízda a rovnou se budou vyvěšovat žluté JŘ (což ale nevysvětluje, proč jsou zelené JŘ i tam, kde se výluka nijak neprojeví)
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Asi to patří sem .
Děkuji někomu z TSK kdo k Výstavišti dal novou proměnnou značku s měřením výšky auta a zobrazení RZ vozu, který je nad . Ještě by to chtělo semafor a bude to super.
Nějaké info jestli je to spíš zkušební a nebo nás to čeká u všech kritických podjezdů?
Děkuji někomu z TSK kdo k Výstavišti dal novou proměnnou značku s měřením výšky auta a zobrazení RZ vozu, který je nad . Ještě by to chtělo semafor a bude to super.
Nějaké info jestli je to spíš zkušební a nebo nás to čeká u všech kritických podjezdů?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Modřanská škola bez protihlukové stěny...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.