Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ale víš jaká je situace. Já se nikoho nezastávám, ano, je to špatně. Ale lidi nejsou ani normálně, do toho i řidiči kupodivu vybírají dovolené (v Plzni je kvůli tomu výluka do Skvrňan se 2 přestupy, protože NAD v celé déle by nešla nakrmit dostupným počtem autobusáků). Příští rok z jara bude mít třeba vrchní stavba jiné úkoly a za další bychom se další půl roku museli plazit kolem Demínky a u Muzea by v oblouku jistě viselo půl roku POMALU, ještě bez upraveného cyklu, takže další místo, kde bychom se plazili a překáželi, když už má kolizní směr dávno volno. To je těch OR snad málo? Snad dobře že se to udělá co nejdřív a nenechá se to hnít jako Chotkova, Masna, Lazarská, Národní, Nádražní, Na Knížecí...
A navíc, při té personální a snad ještě horší vozové krizi je skrytí omezení provozu do výluk nejpřijatelnější variantou (osobně mám pocit, že plný bezvylukový stav bychom teď nevypravili!) Jakékoliv přiznané omezování, nebo vynechávání spojů je určitě uživatelsky i politicky horší, tím spíš, že během běžného roku. Teď o prázdninách to nadělá nejméně zla.
Jinak už visí letáčky na další etapu Zenklovy od 10.8.
A linka 24 by se jistě s linkou 3 na Těšnov vešla, takže její zrušení také nebude z kapacitních důvodu
A navíc, při té personální a snad ještě horší vozové krizi je skrytí omezení provozu do výluk nejpřijatelnější variantou (osobně mám pocit, že plný bezvylukový stav bychom teď nevypravili!) Jakékoliv přiznané omezování, nebo vynechávání spojů je určitě uživatelsky i politicky horší, tím spíš, že během běžného roku. Teď o prázdninách to nadělá nejméně zla.
Jinak už visí letáčky na další etapu Zenklovy od 10.8.
A linka 24 by se jistě s linkou 3 na Těšnov vešla, takže její zrušení také nebude z kapacitních důvodu
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ono by to ale mělo přínos, že už po měsíci by nastal téměř pravidelný provoz a ne že všechno jede jinam.Karosák píše:Navíc při návrhu P_V se strhne celkem okamžitě přirozený řev, proč se to jako všude dělá 100 let a proč se nemohla udělat výluka najednou. Každá mince má 2 strany.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Karosák: Zvlášt Vinohradská, když to na jaře zavřou znovu prakticky v totožné délce...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Není možná - horní Vinohradská (a následná druhá etapa dolní Vinohradská od 3/2019) je investiční akce RTT a zhotovitelem je Strabag, u Muzea probíhá pouze oprava v režii JDCT vlastními silami Že zrovna obě firmy opravují koleje je pro laika na jedno brdo, ale z hlediska organizace a financování mají společného jen zadavatele, každé je zcela jiný business.
Navíc při návrhu P_V se strhne celkem okamžitě přirozený řev, proč se to jako všude dělá 100 let a proč se nemohla udělat výluka najednou. Každá mince má 2 strany.
Navíc při návrhu P_V se strhne celkem okamžitě přirozený řev, proč se to jako všude dělá 100 let a proč se nemohla udělat výluka najednou. Každá mince má 2 strany.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ale mohli ty dělníky alokovat jinak. Než na 2 měsíce rozkopat současně 2 místa, tak 1 měsíc kopat u hřbitova a 1 měsíc u magistrály.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Oni ani delnici na stavbe nerostou na stromech...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To by to zase bylo moc rychle. Podnik potřebuje výluku 2 měsíce, jednak to asi sníží cenu a jednak ušetříme řidiče. Trochu politicky Jasánek
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Když je tolik práce tak proč se nedělá i sobotu? Včera tam nebyla ani noha.MOp píše:Nejsou obruby, nestoji zastavky, neni napojena smycka, ... Práce je tam stále dost.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nejsou obruby, nestoji zastavky, neni napojena smycka, ... Práce je tam stále dost.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Včera jsem jel přes Želivského a koukal jsem, že koleje už jsou položeny a tak by mne zajímalo, když má výluka trvat ještě měsíc, zda to zakrytí kolejí opravdu trvá tak dlouho. Jo a jaký tam vlastně bude povrch otevřený?
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nejsem si teď stoprocentně jistej (a nechce se mi to teď hledat), ale mám pocit, že jsem před časem (rok, dva?) zaslechl nějakou informaci, že to po x letech "konečně" oficiálně zrušili.9001 píše:Navíc oficiálně je trat jenom ve výluce...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Možná by to chtělo šikovného právníka. V katastru je to pořád celé komunikace stejně jako část, kde se jezdí okolo Pražského povstání. Navíc oficiálně je trat jenom ve výluce, kvůli výstavbě metra
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No jak jsem se právě díval, problém by vůbec nemusel být, neb dotyčné hlídané parkoviště už vlastně není soukromé, ale je součástí zóny P4 - fialová.Karosák píše:Já se nezlobím, chtěl jsem to právě nadhodit jako řečnickou otázku, takže díky, že jsi se chytil a myšlenku rozvedl
Samozřejmě, že pahýl k Pankráci moc smysl nemá, ale té Ryšánky je mi líto, když je z fotek cítit, že "se tam ještě nedávno jezdilo".
A to třeba právě nevím, jak je to úředně s tím parkovacím pruhem, a jak velký problém by byl tu tramvaj do Budějovické znovu dostat (třeba s pokračování do Dvorců). Ale na to musí asi doba uzrát...
Takže dle mého neodborného názoru by problém neměl být žádný. Čili jediný problém je vymyslet kam a přesvědčit lidi, a pak se děj vůle boží. Ale taky by zase bylo potřeba vymyslet kam ta auta z tohoto pruhu zaparkovat. Už takhle se u vozovny radikálně osekalo parkování. A sebrat lidem tenhle pruh a nahradit ho nějak jinak, to bude oříšek.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Já se nezlobím, chtěl jsem to právě nadhodit jako řečnickou otázku, takže díky, že jsi se chytil a myšlenku rozvedl
Samozřejmě, že pahýl k Pankráci moc smysl nemá, ale té Ryšánky je mi líto, když je z fotek cítit, že "se tam ještě nedávno jezdilo".
A to třeba právě nevím, jak je to úředně s tím parkovacím pruhem, a jak velký problém by byl tu tramvaj do Budějovické znovu dostat (třeba s pokračování do Dvorců). Ale na to musí asi doba uzrát...
Samozřejmě, že pahýl k Pankráci moc smysl nemá, ale té Ryšánky je mi líto, když je z fotek cítit, že "se tam ještě nedávno jezdilo".
A to třeba právě nevím, jak je to úředně s tím parkovacím pruhem, a jak velký problém by byl tu tramvaj do Budějovické znovu dostat (třeba s pokračování do Dvorců). Ale na to musí asi doba uzrát...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nezlob se, ale podle mne není problém, pokud se opravdu rozhodne o výstavbě trati na Pankráci, dát výpověď z pronájmu plochy a tu trať tam postavit. Pozemky snad města jsou, plány na trať v UP taky a smlouva na pronájem je snad taky vypověditelná. Ale na co nyní stavět trať která bude mít pár set metrů a cpát tam další tram, když tam vzhledem k návaznosti zatím stejně bude muset jezdit bus. Až bude řádně vymyšlený a projednaný další pokračování - ať už do Dvorců, či do Michle, nebo na Kačerov či kam jinam, tak se může něco stavět.Karosák píše:Jasně, že by se to muselo vykopat a technologii dát novou, ale to už je pod rozlišovací schopnost obecenstva a v rámci obnovení provozu tak nějak očekávatelné. Mě šlo spíš o to, že dneska se o tom bude maximálně snít, ale to parkoviště není síla zrušit. Zatímco kdyby tam ležely koleje a parkovalo se stále na hulváta a drážní těleso úředně existovalo, tak se dá říct "přeparkujte si" a může se hrabat...
To samé platí pro Vinohradskou. Až se opravdu rozhodne co dál, tak pak se jednoduše předělá oblouk u Škrétovy na křižovatku s další návazností. Ale nevím koho to vůbec napadlo tam cpát kusou kolej. Akorát za ta desetiletí, až snad dojde na nějaké to propojení, by se to zase muselo dělat znovu a celou tu dobu tam jezdit s omezením kvůli vekslím.