Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Karosák: Zvlášt Vinohradská, když to na jaře zavřou znovu prakticky v totožné délce...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Není možná - horní Vinohradská (a následná druhá etapa dolní Vinohradská od 3/2019) je investiční akce RTT a zhotovitelem je Strabag, u Muzea probíhá pouze oprava v režii JDCT vlastními silami Že zrovna obě firmy opravují koleje je pro laika na jedno brdo, ale z hlediska organizace a financování mají společného jen zadavatele, každé je zcela jiný business.
Navíc při návrhu P_V se strhne celkem okamžitě přirozený řev, proč se to jako všude dělá 100 let a proč se nemohla udělat výluka najednou. Každá mince má 2 strany.
Navíc při návrhu P_V se strhne celkem okamžitě přirozený řev, proč se to jako všude dělá 100 let a proč se nemohla udělat výluka najednou. Každá mince má 2 strany.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ale mohli ty dělníky alokovat jinak. Než na 2 měsíce rozkopat současně 2 místa, tak 1 měsíc kopat u hřbitova a 1 měsíc u magistrály.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Oni ani delnici na stavbe nerostou na stromech...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To by to zase bylo moc rychle. Podnik potřebuje výluku 2 měsíce, jednak to asi sníží cenu a jednak ušetříme řidiče. Trochu politicky Jasánek
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Když je tolik práce tak proč se nedělá i sobotu? Včera tam nebyla ani noha.MOp píše:Nejsou obruby, nestoji zastavky, neni napojena smycka, ... Práce je tam stále dost.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nejsou obruby, nestoji zastavky, neni napojena smycka, ... Práce je tam stále dost.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Včera jsem jel přes Želivského a koukal jsem, že koleje už jsou položeny a tak by mne zajímalo, když má výluka trvat ještě měsíc, zda to zakrytí kolejí opravdu trvá tak dlouho. Jo a jaký tam vlastně bude povrch otevřený?
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nejsem si teď stoprocentně jistej (a nechce se mi to teď hledat), ale mám pocit, že jsem před časem (rok, dva?) zaslechl nějakou informaci, že to po x letech "konečně" oficiálně zrušili.9001 píše:Navíc oficiálně je trat jenom ve výluce...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Možná by to chtělo šikovného právníka. V katastru je to pořád celé komunikace stejně jako část, kde se jezdí okolo Pražského povstání. Navíc oficiálně je trat jenom ve výluce, kvůli výstavbě metra
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No jak jsem se právě díval, problém by vůbec nemusel být, neb dotyčné hlídané parkoviště už vlastně není soukromé, ale je součástí zóny P4 - fialová.Karosák píše:Já se nezlobím, chtěl jsem to právě nadhodit jako řečnickou otázku, takže díky, že jsi se chytil a myšlenku rozvedl
Samozřejmě, že pahýl k Pankráci moc smysl nemá, ale té Ryšánky je mi líto, když je z fotek cítit, že "se tam ještě nedávno jezdilo".
A to třeba právě nevím, jak je to úředně s tím parkovacím pruhem, a jak velký problém by byl tu tramvaj do Budějovické znovu dostat (třeba s pokračování do Dvorců). Ale na to musí asi doba uzrát...
Takže dle mého neodborného názoru by problém neměl být žádný. Čili jediný problém je vymyslet kam a přesvědčit lidi, a pak se děj vůle boží. Ale taky by zase bylo potřeba vymyslet kam ta auta z tohoto pruhu zaparkovat. Už takhle se u vozovny radikálně osekalo parkování. A sebrat lidem tenhle pruh a nahradit ho nějak jinak, to bude oříšek.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Já se nezlobím, chtěl jsem to právě nadhodit jako řečnickou otázku, takže díky, že jsi se chytil a myšlenku rozvedl
Samozřejmě, že pahýl k Pankráci moc smysl nemá, ale té Ryšánky je mi líto, když je z fotek cítit, že "se tam ještě nedávno jezdilo".
A to třeba právě nevím, jak je to úředně s tím parkovacím pruhem, a jak velký problém by byl tu tramvaj do Budějovické znovu dostat (třeba s pokračování do Dvorců). Ale na to musí asi doba uzrát...
Samozřejmě, že pahýl k Pankráci moc smysl nemá, ale té Ryšánky je mi líto, když je z fotek cítit, že "se tam ještě nedávno jezdilo".
A to třeba právě nevím, jak je to úředně s tím parkovacím pruhem, a jak velký problém by byl tu tramvaj do Budějovické znovu dostat (třeba s pokračování do Dvorců). Ale na to musí asi doba uzrát...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nezlob se, ale podle mne není problém, pokud se opravdu rozhodne o výstavbě trati na Pankráci, dát výpověď z pronájmu plochy a tu trať tam postavit. Pozemky snad města jsou, plány na trať v UP taky a smlouva na pronájem je snad taky vypověditelná. Ale na co nyní stavět trať která bude mít pár set metrů a cpát tam další tram, když tam vzhledem k návaznosti zatím stejně bude muset jezdit bus. Až bude řádně vymyšlený a projednaný další pokračování - ať už do Dvorců, či do Michle, nebo na Kačerov či kam jinam, tak se může něco stavět.Karosák píše:Jasně, že by se to muselo vykopat a technologii dát novou, ale to už je pod rozlišovací schopnost obecenstva a v rámci obnovení provozu tak nějak očekávatelné. Mě šlo spíš o to, že dneska se o tom bude maximálně snít, ale to parkoviště není síla zrušit. Zatímco kdyby tam ležely koleje a parkovalo se stále na hulváta a drážní těleso úředně existovalo, tak se dá říct "přeparkujte si" a může se hrabat...
To samé platí pro Vinohradskou. Až se opravdu rozhodne co dál, tak pak se jednoduše předělá oblouk u Škrétovy na křižovatku s další návazností. Ale nevím koho to vůbec napadlo tam cpát kusou kolej. Akorát za ta desetiletí, až snad dojde na nějaké to propojení, by se to zase muselo dělat znovu a celou tu dobu tam jezdit s omezením kvůli vekslím.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jasně, že by se to muselo vykopat a technologii dát novou, ale to už je pod rozlišovací schopnost obecenstva a v rámci obnovení provozu tak nějak očekávatelné. Mě šlo spíš o to, že dneska se o tom bude maximálně snít, ale to parkoviště není síla zrušit. Zatímco kdyby tam ležely koleje a parkovalo se stále na hulváta a drážní těleso úředně existovalo, tak se dá říct "přeparkujte si" a může se hrabat...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ono přece minimálně Pankrác byla na spadnutí, ale jak to dopadlo víme všichni...