Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
A je v tom dokumentu uvedeno, kdo ty posílené spoje bude řídit?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Konec sobotních jízdních řádů a metro každé dvě minuty. Pražská MHD chystá změny
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/do ... 6b220ee8/?
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/do ... 6b220ee8/?
V rámci autobusů MHD by se měl plošně od 9:30 do 14:00 zkrátit interval z 15 na 12 minut.
Takže bude se v sobotu jezdit jako v neděli nebo v neděli jako v sobotuDokument rovněž navrhuje zjednodušit jízdní řády, které by se dělily na pracovní dny a víkendy. Nedělní řády by nahradily ty sobotní. Toto opatření je navrženo ke zvážení jako výhledové.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Stejně vlažně jako se to rozjíždí. Převážně to jistí zajišťovací brzda, té stačí baterka.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
A jak to brzdí?demon píše:Uplně v pohodě to jede na 60 voltů. Nakonec jinak se motory ani nezkouší...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Uplně v pohodě to jede na 60 voltů. Nakonec jinak se motory ani nezkouší...
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
To měly a na Žižkově taky jezdily myčákem na svářečku.Radek píše:T3 měly přece funkci Mycí rám (spoň v Praze).
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
T3 měly přece funkci Mycí rám (spoň v Praze).
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Na Wilsoňáku prý s velkými mašinami vyjížděli přes točnu kdysi na svářečku. Stačilo málo voltíků a větší proudy - kontrolér musel byt asi vykrokovaný na stupeň bez odporů. S T3 by to tak jednoduché nebylo...
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Podle popisu tam má v troleji 230V přes oddělovací trafo. I tak s tím muselo být dost starostí.
https://ru-clip.net/video/OfY33p5ZLTc/z ... 5%BEd.html
https://ru-clip.net/video/OfY33p5ZLTc/z ... 5%BEd.html
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Vracov jsou "jenom" modely na užším rozchodu i když vypadají luxusně. Trolej tam má
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
No v tom skanzenu ve Strašicích mají vlečnou elektrocentrálu zapřaženou za 14Tr se kterým pak drandí kdekoliv. Podobně to může být s tramkou. Centrála se zabuduje do zadní části, jeden pól ukolejnit, druhý na střechu a pionýrská tramvaj může popojet.
Jinak elektrifikovaná zahradní železnice je snad Vracov, ne? Tam má borec Peršing pod dráty.
Jinak elektrifikovaná zahradní železnice je snad Vracov, ne? Tam má borec Peršing pod dráty.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
P_V: Znáš šotouše co mu stačí jeden rozjezd?
XSC: Pravda... Hlavně ono tam vůbec tu elektřinu dostat...Zvlášt kombinace "samoty" a 600V bude asi nejvíc zabijácká.
XSC: Pravda... Hlavně ono tam vůbec tu elektřinu dostat...Zvlášt kombinace "samoty" a 600V bude asi nejvíc zabijácká.
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Podle mě bude právě v té troleji největší problém, kvůli bezpečnosti a z toho nutně vyplývajícího papírování. Ostatně kolik malých železnic je elektrifikovaných (nemyslím bateriový pohon).
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Zas tak hrozné účty to nebudou. Rozjezd prázdné tramvaje jen s pilotem na 50 km/h sežere půl kWh. A to by musela být velezahrada
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
XSC: Vzhledem k výprodejům DP v ČR už dost .
T3 na zahradě už začíná být nuda, chtělo by to zahradní dráhu pro T3 Akorát pak ty účty za elektriku
T3 na zahradě už začíná být nuda, chtělo by to zahradní dráhu pro T3 Akorát pak ty účty za elektriku