Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
Tenhle styl uvažovaní nemám rád. To, že něco není teď moc využívané, neznamená, že je to hned na zrušení.
Špejchar používá třeba krátká 17, když je stržená trolej u Výstaviště, jsou taky MÚ (potřeba otáčet a odstavovat), mimořádné jízdy a akce. Je potřeba prostor pro manipulaci cvičných jízd, když si zkouší závady nebo třeba sunutí/vlečení atd. Ano, smyčka je na dnešní poměry velká a nová by mohla být menší, ale aby v téhle oblasti nebyla vůbec žádná smyčka, to mi nepřijde jako nejlepší nápad. A třeba až se postaví v roce 2130 trať na Suchdol, tak by se mohla hodit.
Špejchar používá třeba krátká 17, když je stržená trolej u Výstaviště, jsou taky MÚ (potřeba otáčet a odstavovat), mimořádné jízdy a akce. Je potřeba prostor pro manipulaci cvičných jízd, když si zkouší závady nebo třeba sunutí/vlečení atd. Ano, smyčka je na dnešní poměry velká a nová by mohla být menší, ale aby v téhle oblasti nebyla vůbec žádná smyčka, to mi nepřijde jako nejlepší nápad. A třeba až se postaví v roce 2130 trať na Suchdol, tak by se mohla hodit.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Demon: Žižkov stejný problém jako TT do Hostivaře? Odvolávání firem k ÚUOHS?
Von: Jestli se dostane k moci Pospíšil a tahle parta, tak se dá očekávat návrat chobotnice... A profesionální vdova se svého křesla taky jen tak nevzdá... A nebo tam poteče jiný devoleperský beton, protože výjezd z Blanky tomu docela nahrává...
P_V: Asi tak... Navíc jediná TT pro kterou to mělo smysl, tak má už stanici metra...
Von: Jestli se dostane k moci Pospíšil a tahle parta, tak se dá očekávat návrat chobotnice... A profesionální vdova se svého křesla taky jen tak nevzdá... A nebo tam poteče jiný devoleperský beton, protože výjezd z Blanky tomu docela nahrává...
P_V: Asi tak... Navíc jediná TT pro kterou to mělo smysl, tak má už stanici metra...
Re: Nové tramvajové tratě
Jak je to ale se skutečným významem oné smyčky pro provoz? Původně byla zamýšlena jako ukončení tramvajových přivaděčů k metru, v souvislosti se zásadní redukcí TT v centru. I kvůli tomu se budovala vícekolejná zastávka Hradčanská. Ten koncept je už přes 30 let out, Hradčanská už se taky zredukovala. Prý to má zlepšit obslužnost tramvajemi při výluce na Letné. Jaké výluce? TT je fungl nová, tunel už je vykopaný, co by se tam tak často výlukovalo, že by si to zasloužilo novou smyčku. Ano, zbývá depanelizovat Miladu Horákovou nad Štrosem. To je tak na jedny letní prázdniny s kaliforňanem a konec. Výluka může nastat kdekoli jinde a nové smyčky se kvůli tomu nestaví. Další věc je, že vjezd do smyčky je zánovní, to že by se zase mělo bourat?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
Tak hlavně, aby nejdřív postavili smyčku novou, a pak ručili starou. Obávám se, že město je ve své neskutečné blbosti schopné nejdřív zrušit Špejchar, a pak ze stavby nové smyčky sejde.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Žižkov je externí, kolejiště v dílnách interní...
Re: Nové tramvajové tratě
Prej letos, podívej se na Žižkov, kolikrát se odkládala rekonstrukce, ale teď snad už to klapne (uvěřím, až se kopne)
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Před demolicí Hloubětína musí být zbudovány odstavné koleje v dílnách. Plánovaný začátek prací už letos.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Ono nouze dokáže objevit spoustu řešení... Odstavení na konečných je jedno z nich...
Re: Nové tramvajové tratě
Do areálu HL se dá vjet i ze strany nebo zadem, takže předpokládám, že stavební činnost nebude s odstavením tramvají kolidovat. Až pak dojde na přestavbu části harfy, už zas mohou být použitelné haly, které se trefí na nynější koleje.
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
To se do tý doby Táborská rozpadne na prach...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
No, já jaksi předpokládám, že v době bourání staré budovy a stavby nové nebude pro tramvaje použitelný ani dvůr...P_V píše:Hloubětínská vozovna, ta budova, už zavřená je, takže asi žádný rozdíl.
Re: Nové tramvajové tratě
Hloubětínská vozovna, ta budova, už zavřená je, takže asi žádný rozdíl.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
Tak rok.P_V píše:Nějaké konkrétnější termíny výstavby. Jak dlouho budou platit?
V zásadě všechno, o čem se ještě na jaře tvrdilo, že bude do roku 2020 hotové, najednou bude hotové v roce 2022.
Geologický průzkum pro metro D měl být letos v létě a bude asi příští rok.
Na jaře, když se zavíral Hloubětín, tak se psalo, že demolice bude ještě letos. Tak schválně: platí to ještě/neplatí to už
Věřit se dá snad jen většině rekonstrukcí. Sice pořád nevím, jak chtějí příští rok zavřít Táborskou, když chtějí dělat Hloubětín, a pořád se říkalo, že 2 vozovny naráz zavřené být nemůžou.
Re: Nové tramvajové tratě
Ještě snad ta vozovna, ne? A je vůbec něco nového, co se týče nového kolejiště na hřišti v ÚD?