Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
Tak sláva, obrázky Dvoreckého mostu už máme. Kdy se začne stavět netušíme.
Neví někdo, jestli jsou někde k nalezení ostatní návrhy mostu, které nebyly vybrány
Neví někdo, jestli jsou někde k nalezení ostatní návrhy mostu, které nebyly vybrány
Dvorecký most
Ještě jeden obrázek, aby bylo jasné, že autopruh tam vážně nebude. Kdypak to začne vadit?
Re: Nové tramvajové tratě
Konečně něco více info, než pravidelně odsouvaný seznam.
https://prazsky.denik.cz/zpravy_region/ ... 80924.html
Dědina - územní řízení a vyvlastňování (WTF, jak je možné vyvlastňovat bez pravomocného územního rozhodnutí?)
Slivenec - dohadují se s Ekospolem, druhým zdejším developerem (ale podle katastru je tam ještě spousta dalších pozemků, které městu neříkají pane)
https://prazsky.denik.cz/zpravy_region/ ... 80924.html
Dědina - územní řízení a vyvlastňování (WTF, jak je možné vyvlastňovat bez pravomocného územního rozhodnutí?)
Slivenec - dohadují se s Ekospolem, druhým zdejším developerem (ale podle katastru je tam ještě spousta dalších pozemků, které městu neříkají pane)
Re: Nové tramvajové tratě
Otázkou je, zda tam nějaké linky budou končit i po jejich integraci. Někde jsem zaslechl, že by měly končit v Motole podobně jako 347. Vzhledem ke kolonám na Patočkově, zrušenému pásmu na A a úspoře vozkm mi to přijde jako dosta reálné. Jen by se asi pro jejich manipulační stání musel zabrat pravý pruh na Plzeňské, ale dnes je tam stejně u vozovny kvůli přechodům zúžení do jednoho pruhu, takže bych to neviděl jako problém.Radek píše:Pokud by se to mělo zastavět, tak nejspíš zařve i obratiště busů - a teď, kam s nimi? Je tam docela dost SID linek...
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Pokud by se to mělo zastavět, tak nejspíš zařve i obratiště busů - a teď, kam s nimi? Je tam docela dost SID linek...
Re: Nové tramvajové tratě
No s tou výškou bych to nepřeháněl, protože chobotnice byla právě kvůli výšce odepsaná ...9001 píše:S pozemkem souhlas... Je hodně zajímavý a navíc tam i díky chobotnici půjde postavit poměrně vysoká budova bez extra otázek...
Dopravně to tu už bylo popsáno... Špejchar byl kvůli napaječům ze západu... a z východu je cokoli tam ukončené na dvě věci...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
S pozemkem souhlas... Je hodně zajímavý a navíc tam i díky chobotnici půjde postavit poměrně vysoká budova bez extra otázek...
Dopravně to tu už bylo popsáno... Špejchar byl kvůli napaječům ze západu... a z východu je cokoli tam ukončené na dvě věci...
Dopravně to tu už bylo popsáno... Špejchar byl kvůli napaječům ze západu... a z východu je cokoli tam ukončené na dvě věci...
Re: Nové tramvajové tratě
No podle mne jde opravdu o vnitro na Letné a ne o obranu. Za Hradčanskou je v blízkosti Vozovna Střešovice, případně hojně využívaná Královka. Dělat další smyčku přímo v oblasti Prašňáku je zbytečný.9001 píše: Ale počkej. V článku se píše o ministertvu vnitra ne? Ne obrany
I když možná u nádraží by se nějaký prostor našel
Stěhování smyčky Špejchar má logiku ve dvou směrech. Jeden - oficiální - je že v oblasti Letenského náměstí má větší smysl z důvodu případné obslužnosti této oblasti v případě nějakého problému na tratích v blízkém okolí (Špejchar nebo Kamenická). Větší prostor je právě někde v oblasti ministerstva, nevím jestli by se třeba nedala udělat malá smyčka v oblasti Billy přímo na Letenském náměstí. To je tedy jeden důvod.
Druhý - neoficiální - je podle mne samozřejmě lukrativní pozemek stávající smyčky mezi velvyslanectvím a výjezdem z tunelu. To je podle mne hlavní důvod snahy stěhovat smyčku.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6705
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Nikoliv, problém na straně zhotovitele.9001 píše:Žižkov stejný problém jako TT do Hostivaře? Odvolávání firem k ÚUOHS?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Ale počkej. V článku se píše o ministertvu vnitra ne? Ne obranytrainzjohny píše:Rozhodně by měla větší dopravní význam za Hradčanskou kde by se pak při výlukách dalo otáčet a vézt lidi na metro na Hradčanskou, než před ní, kde je víceméně tak na to blbnutí cviček a odstav vadných vlaků, což jde i jinde.P_V píše:Ono to není na zrušení, ono to jen nemá dopravní důvod k přesunutí.
Vize napaječe metra který by tam končil už dávno vzal čas, tedy její místo není kdoví jak silné. Stačí se podívat na podobné místo kde jsou dvě varianty smyček, z nihž jedna je silně omezená místem (Dlabačov/Královka) a která je více používaná a funkční...
I když možná u nádraží by se nějaký prostor našel
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Nové tramvajové tratě
Souhlas, že za metrem by to mělo větší smysl. Akorát jaxi není kde. A tady spíš čuchám, že někdo jde po pozemcích, protože přesunutí k ministerstvu opravdu nemá žádný smysl.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Rozhodně by měla větší dopravní význam za Hradčanskou kde by se pak při výlukách dalo otáčet a vézt lidi na metro na Hradčanskou, než před ní, kde je víceméně tak na to blbnutí cviček a odstav vadných vlaků, což jde i jinde.P_V píše:Ono to není na zrušení, ono to jen nemá dopravní důvod k přesunutí.
Vize napaječe metra který by tam končil už dávno vzal čas, tedy její místo není kdoví jak silné. Stačí se podívat na podobné místo kde jsou dvě varianty smyček, z nihž jedna je silně omezená místem (Dlabačov/Královka) a která je více používaná a funkční...
Re: Nové tramvajové tratě
Ono to není na zrušení, ono to jen nemá dopravní důvod k přesunutí.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
Tenhle styl uvažovaní nemám rád. To, že něco není teď moc využívané, neznamená, že je to hned na zrušení.
Špejchar používá třeba krátká 17, když je stržená trolej u Výstaviště, jsou taky MÚ (potřeba otáčet a odstavovat), mimořádné jízdy a akce. Je potřeba prostor pro manipulaci cvičných jízd, když si zkouší závady nebo třeba sunutí/vlečení atd. Ano, smyčka je na dnešní poměry velká a nová by mohla být menší, ale aby v téhle oblasti nebyla vůbec žádná smyčka, to mi nepřijde jako nejlepší nápad. A třeba až se postaví v roce 2130 trať na Suchdol, tak by se mohla hodit.
Špejchar používá třeba krátká 17, když je stržená trolej u Výstaviště, jsou taky MÚ (potřeba otáčet a odstavovat), mimořádné jízdy a akce. Je potřeba prostor pro manipulaci cvičných jízd, když si zkouší závady nebo třeba sunutí/vlečení atd. Ano, smyčka je na dnešní poměry velká a nová by mohla být menší, ale aby v téhle oblasti nebyla vůbec žádná smyčka, to mi nepřijde jako nejlepší nápad. A třeba až se postaví v roce 2130 trať na Suchdol, tak by se mohla hodit.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Demon: Žižkov stejný problém jako TT do Hostivaře? Odvolávání firem k ÚUOHS?
Von: Jestli se dostane k moci Pospíšil a tahle parta, tak se dá očekávat návrat chobotnice... A profesionální vdova se svého křesla taky jen tak nevzdá... A nebo tam poteče jiný devoleperský beton, protože výjezd z Blanky tomu docela nahrává...
P_V: Asi tak... Navíc jediná TT pro kterou to mělo smysl, tak má už stanici metra...
Von: Jestli se dostane k moci Pospíšil a tahle parta, tak se dá očekávat návrat chobotnice... A profesionální vdova se svého křesla taky jen tak nevzdá... A nebo tam poteče jiný devoleperský beton, protože výjezd z Blanky tomu docela nahrává...
P_V: Asi tak... Navíc jediná TT pro kterou to mělo smysl, tak má už stanici metra...