Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
Tak snad jsme, sakra, nějaké to smart město, ne Dají se kamery a kdo to projede neoprávněně, tomu přijde pokuta.
Re: Nové tramvajové tratě
Takže to dopadne tak, že auta budou jezdit po kolejích...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
Tak sláva, obrázky Dvoreckého mostu už máme. Kdy se začne stavět netušíme.
Neví někdo, jestli jsou někde k nalezení ostatní návrhy mostu, které nebyly vybrány
Neví někdo, jestli jsou někde k nalezení ostatní návrhy mostu, které nebyly vybrány
Dvorecký most
Ještě jeden obrázek, aby bylo jasné, že autopruh tam vážně nebude. Kdypak to začne vadit?
Re: Nové tramvajové tratě
Konečně něco více info, než pravidelně odsouvaný seznam.
https://prazsky.denik.cz/zpravy_region/ ... 80924.html
Dědina - územní řízení a vyvlastňování (WTF, jak je možné vyvlastňovat bez pravomocného územního rozhodnutí?)
Slivenec - dohadují se s Ekospolem, druhým zdejším developerem (ale podle katastru je tam ještě spousta dalších pozemků, které městu neříkají pane)
https://prazsky.denik.cz/zpravy_region/ ... 80924.html
Dědina - územní řízení a vyvlastňování (WTF, jak je možné vyvlastňovat bez pravomocného územního rozhodnutí?)
Slivenec - dohadují se s Ekospolem, druhým zdejším developerem (ale podle katastru je tam ještě spousta dalších pozemků, které městu neříkají pane)
Re: Nové tramvajové tratě
Otázkou je, zda tam nějaké linky budou končit i po jejich integraci. Někde jsem zaslechl, že by měly končit v Motole podobně jako 347. Vzhledem ke kolonám na Patočkově, zrušenému pásmu na A a úspoře vozkm mi to přijde jako dosta reálné. Jen by se asi pro jejich manipulační stání musel zabrat pravý pruh na Plzeňské, ale dnes je tam stejně u vozovny kvůli přechodům zúžení do jednoho pruhu, takže bych to neviděl jako problém.Radek píše:Pokud by se to mělo zastavět, tak nejspíš zařve i obratiště busů - a teď, kam s nimi? Je tam docela dost SID linek...
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Pokud by se to mělo zastavět, tak nejspíš zařve i obratiště busů - a teď, kam s nimi? Je tam docela dost SID linek...
Re: Nové tramvajové tratě
No s tou výškou bych to nepřeháněl, protože chobotnice byla právě kvůli výšce odepsaná ...9001 píše:S pozemkem souhlas... Je hodně zajímavý a navíc tam i díky chobotnici půjde postavit poměrně vysoká budova bez extra otázek...
Dopravně to tu už bylo popsáno... Špejchar byl kvůli napaječům ze západu... a z východu je cokoli tam ukončené na dvě věci...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
S pozemkem souhlas... Je hodně zajímavý a navíc tam i díky chobotnici půjde postavit poměrně vysoká budova bez extra otázek...
Dopravně to tu už bylo popsáno... Špejchar byl kvůli napaječům ze západu... a z východu je cokoli tam ukončené na dvě věci...
Dopravně to tu už bylo popsáno... Špejchar byl kvůli napaječům ze západu... a z východu je cokoli tam ukončené na dvě věci...
Re: Nové tramvajové tratě
No podle mne jde opravdu o vnitro na Letné a ne o obranu. Za Hradčanskou je v blízkosti Vozovna Střešovice, případně hojně využívaná Královka. Dělat další smyčku přímo v oblasti Prašňáku je zbytečný.9001 píše: Ale počkej. V článku se píše o ministertvu vnitra ne? Ne obrany
I když možná u nádraží by se nějaký prostor našel
Stěhování smyčky Špejchar má logiku ve dvou směrech. Jeden - oficiální - je že v oblasti Letenského náměstí má větší smysl z důvodu případné obslužnosti této oblasti v případě nějakého problému na tratích v blízkém okolí (Špejchar nebo Kamenická). Větší prostor je právě někde v oblasti ministerstva, nevím jestli by se třeba nedala udělat malá smyčka v oblasti Billy přímo na Letenském náměstí. To je tedy jeden důvod.
Druhý - neoficiální - je podle mne samozřejmě lukrativní pozemek stávající smyčky mezi velvyslanectvím a výjezdem z tunelu. To je podle mne hlavní důvod snahy stěhovat smyčku.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Nikoliv, problém na straně zhotovitele.9001 píše:Žižkov stejný problém jako TT do Hostivaře? Odvolávání firem k ÚUOHS?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Ale počkej. V článku se píše o ministertvu vnitra ne? Ne obranytrainzjohny píše:Rozhodně by měla větší dopravní význam za Hradčanskou kde by se pak při výlukách dalo otáčet a vézt lidi na metro na Hradčanskou, než před ní, kde je víceméně tak na to blbnutí cviček a odstav vadných vlaků, což jde i jinde.P_V píše:Ono to není na zrušení, ono to jen nemá dopravní důvod k přesunutí.
Vize napaječe metra který by tam končil už dávno vzal čas, tedy její místo není kdoví jak silné. Stačí se podívat na podobné místo kde jsou dvě varianty smyček, z nihž jedna je silně omezená místem (Dlabačov/Královka) a která je více používaná a funkční...
I když možná u nádraží by se nějaký prostor našel
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Nové tramvajové tratě
Souhlas, že za metrem by to mělo větší smysl. Akorát jaxi není kde. A tady spíš čuchám, že někdo jde po pozemcích, protože přesunutí k ministerstvu opravdu nemá žádný smysl.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Rozhodně by měla větší dopravní význam za Hradčanskou kde by se pak při výlukách dalo otáčet a vézt lidi na metro na Hradčanskou, než před ní, kde je víceméně tak na to blbnutí cviček a odstav vadných vlaků, což jde i jinde.P_V píše:Ono to není na zrušení, ono to jen nemá dopravní důvod k přesunutí.
Vize napaječe metra který by tam končil už dávno vzal čas, tedy její místo není kdoví jak silné. Stačí se podívat na podobné místo kde jsou dvě varianty smyček, z nihž jedna je silně omezená místem (Dlabačov/Královka) a která je více používaná a funkční...
Re: Nové tramvajové tratě
Ono to není na zrušení, ono to jen nemá dopravní důvod k přesunutí.