DT01 také necítím jako problém, když T1 má doteď MYPOL a kódy se do toho žádný nahrávat nemusí. Spíš zarazí, když tady DT01 a v 5412 DT06
Krabičku to má luxusní, zapuštěnou a s krásně gravírovanými popisky tlačítek.
Pivo neteče, resp. teče, ale z potrubí, takže to chce ještě doladit.
Průvodčí hodně ve vůni, sako s vyšitým logem T3 C, šáteček...
Podlaha přecijen trochu zašpiněná, bílé lenošky také budou trpět na ušmudlání.
Zadní "samonosná" část se přecijen za jízdy kroutí, takže panoramatická okénka u stropu už mají prasklinky... Buď je jinak namontovat, pružněji, nebo taktéž z nějakého pružnějšího plexi.
Sedačka možná bez opěrek, ale nebude se v tom drtit 12 hodin na 22.
Topení s ventilátory opravdu výkonné, i bez oken za jízdy uvnitř teplo.
Celkově hodně solidní provedení, působí to luxusně a nelacině. Uvnitř pocit jak na lodi (všude bílá), zvenku voňavka jak naleštěný embéčko, ta tmavá metla je hodně elegantní. Popisky v jednotném fontu, myslelo se na detaily. Nemusí se líbit každému, není to historický vůz a ani si na to nehraje, je to nové s odkazem na staré, z toho možná pramení pocit kočkopsa, ale je potřeba si uvědomit, proč to vzniklo a co se od toho žádá. Z pohledu (komerčního) záměru a retro odkazů v podání moderních technologií se to povedlo podle mě na výbornou. Není to asi moc šoto, ale jako PR nástroj tomu dávám velké naděje, je vidět, že se na tom opravdu makalo do detailů a není to hurá akce. My si na to samozřejmě plivneme, ale na Innotransu, nebo i jinde po světě to Praze, DPP a českému designu udělá dobrou reklamu.
Zajímavé je, že generál říkal, že to nešlo přes 8 mega, za což snad není ani wana v základu