Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 27.10.2018 17:38

Demon to psal myslím na zelených. Hlávkův most bude mimo, ale přímý směr by měl fungovat.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 27.10.2018 17:22

Zatím to vypadá, že jediné, co nepůjde, bude l.14 z Vltavské na most.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od P_V » 27.10.2018 16:55

Jak to tedy bude s průjezdností, které koleje zůstaly volné?

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 27.10.2018 14:19

Vltavská:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Karosák » 11.10.2018 10:12

Je to již nějaký čas, co na křižovatce Střelničná x Davídkova, vedle přechodu pro chodce, na západní straně, je vytvořen asi 5 metrů dlouhý "vzorový" zákryt TT z písčitého podkladu a vysazených sukulentů. Je to podobné, jako třeba úsek v OL mezi hlavakem a Fibichovou, nebo v Poznani trať na Junikowo. I zde je flora poměrně pestrobarevná a vegetativně stálá. Takhle jsem myslel, že to bude vypadat na Průběžné, kde se slibovaly odolné druhy. Mrkněte na to, podle mě to vypadá hezky a je to cesta, kudy se mělo jít v úsecích bez závlahy Z:idea:

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od fricoolinek2 » 03.10.2018 4:06

Přesně před 10 lety se otevřela trať na Radlickou. =D> Toto letí, co? :wink:

FOTO Z:arrow: https://www.facebook.com/pg/MhdVideo/ph ... 7093280440
(Samozřejmě, za vaše lajky mé FB stránky budu rád, to zapírat nebudu)

No, někteří jedinci, co se na té "slávě" podíleli, jsou již mrtví. Bohužel, v některých případech nejen politicky. :(

Jakkoliv jsme ho tu nemuseli a byl třeba i terčem pošklebků za svou nematuritu, tak to je to prostě nesmírně smutná věc. V takto mladém věku.

Obrázek

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 28.6.2018 12:05

https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/pr ... 281120_kro
Hluk projíždějících tramvají v pražském Hloubětíně bude od čtvrtka tlumit unikátní protihluková stěna. S výškou 30 centimetrů je vůbec nejnižší v Evropě. Vyvinul ji tým z katedry železničních staveb Fakulty stavební ČVUT. Díky umístění blízko kolům tramvají sníží hluk až o pět decibelů.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 26.6.2018 6:49

Posměšky Pražanů na sociálních sítích: Ve Strašnicích sekali trávu (hlínu), žádná tam nebyla!
http://www.blesk.cz/clanek/regiony-prah ... ebyla.html
Letos nejezdí močící tramvaj :?: :D

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Bobik » 17.6.2018 21:05

Řidič vypustit může, musí ovšem zajistit bezpečné vystoupení (samozřejmě, v případě např. Ohrada - Krejcárek, kde není moc kam jinam utýct včetně upozornění "složek", že je to na trati a že se tedy po trati motaj lidi). Když se přerazí někdo potom, je to jeho věc.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 17.6.2018 20:56

Ohrada asi na půl :-). Krejcárek - Palmovka je vlastně styl Barrandov. Krejcárek - Ohrada už je trochu horší :-). Otázka je jestli řidič může lidi vypustit a co se stane, když se někdo přerazí...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Bobik » 17.6.2018 5:59

Na Barrandově v pohodě, už se mi i stalo (porucha nebyla, "jen" mi překáželo auto v půlce mostu :D ). Na Krejcárku teoreticky ano, prakticky by se jim v tom štěrku a křoví šlapalo blbě. Ale stejně by část šla pěšky, než aby čekala.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od fricoolinek2 » 17.6.2018 3:44

Pokud by došlo na estakádě (Barrandov, Ohrada...) k poruše vozu, připadá v úvahu, že by cestující vůz opustili a došli pěšmo ke konci estakády?

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od kruťák » 04.5.2018 20:08

To by bylo krásný, kdyby se tam nejezdilo a pěkně by se to opravilo a udělal se rovnou i ten "stálý" kaliforňan mezi muzey :twisted:

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od mart337 » 04.5.2018 19:42

No ono to může být opravdu na dlouho dopředu klasicky před opravou - viz třeba esíčko mezi Svatoplukovou a Divadlem Fidlovačka, kde to podle mne taky nemuselo být.
Ale na druhou stranu, i když se bude dělat jen horní část Vinohradské, tak by se dole ve Škrétovce už mohlo i dělat, neb Vinohradská by mohla být bez tramvají, neb na Flóře by to nemělo kam jet dál - odbočení do stran není možné. Tedy pokud se zase nebude využívat někde na Vinohradské kaliforňan.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Karosák » 04.5.2018 18:46

Netuší někdo důvod té prudérní OR20 ve Škrétově? Ty lámané oblouky jsou tam co pamatuji pořád stejné (což stojí za pozornost, neb ikdyž je tam zub, tak původní kolejivo se takřka nevyhlodává, což by dnešní salámy asi nevydržely). Jedině jsem si všiml množství jakýchsi kanálnických rysek/značek přes koleje, čili jestli se pod tím něco nechystá a nesplachne se to s RTT Vinohradská. Ale ta bude jen nahoře.... takže to tam asi bude strašit dlouho, když kvůli tomu bylo upraveno i SSZ Demínka. No vojeb solidní :-(
A s těmi značkami jsem si ještě vzpomněl, jak nám krásné tratě po RTT hned podhrabali kanálnici, tak krásné 2 propady jsou hned od otevření tratě před zast. Kubánské náměstí ZC a také před Drinopolem DC. Tak že pěkně děkujeme :-(

Odpovědět