Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Aktuální Lazarská:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Splítky tam budou určitě kvůli výšce špiček, které by se na most nevešly.A pak nechápu tu splítku na nadjezdu. Co se tím myslí Jen rozjezdová a sjezdová splítka, aby nebyly výhybky na most v oblouku nebo něco jiného
A panelový úsek zůstane v místě, kde dosud není vyřešeno trasování TT s ohledem na případnou humanizaci terminálu BUS.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak hurá...ElWapp píše:Z jiného soudku - Nádražní: http://urdeska.praha.eu/files/RTT%20Nád ... fAwfS0vg==
Ovšem jestli chápu popis stavby správně, tak mezi zastávkou Smíchovské nádraží (Nádraží Smíchov) a vjezdem do koberců zůstanou panely, takže kus trati jen repanelizace. Ostatně proč tu ulici opravit celou a najednou, když si můžeme 200 metrů uprostřed zase nechat na jindy.Na začátku stavby bude provedena konstrukce dočasného charakteru – obnova na panelech BKV s blokovými kolejnicemi. Navazující úsek až po zastávku Lihovar bude s konstrukcí na betonových pražcích ve štěrkovém loži, s kolejnicemi 49E1 a zatravněným krytem. Od zastávky Lihovar po odbočení na budoucí Dvorecký most bude konstrukce s kolejnicemi NT1
s asfaltovým krytem, přičemž křižovatková konstrukce bude na dřevěných pražcích. Za tramvajovou křižovatkou přes nadjezd nad železniční dráhou bude provedena splítková konstrukce na betonové podkladní desce s upevněním „Metro“. Ve zbylém úseku směrem dále po ulici Na Zlíchově bude konstrukce s upevněním W-TRAM s kolejnicemi na betonové desce a asfaltovým krytem.
A pak nechápu tu splítku na nadjezdu. Co se tím myslí Jen rozjezdová a sjezdová splítka, aby nebyly výhybky na most v oblouku nebo něco jiného
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Písmenka nejdou, to byl přeci důvod Velkého Přečíslování nočních linek, když nešlo N.ElWapp píše: i tak by to šlo označit 9a, 9b nebo jiným způsobem.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
ElWapp: Neuvěřitelné, musíme držet palce, že se nikdo neodvolá, povede se vysoutěžit zhotovitel a konečně tahle patálie bude někam směřovat. Už aby to bylo
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jo jsou to změny, vrátili jsme se k odklánění linek bez řetězení, ale řetězíme v půlce trasy konečnou, což alespoň lidi tuší kam to jede...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nevím, mě to teda přijde jednodušší s řetězením... nerozbije se tím půlka města. Kvůli Václaváku teď nejezdí pravidelné linky až v Kobylisích, kdyby se nechala původní čísla a utlo se to na Dlážděné, tak se aspoň nemate. Interní značení je interní proto, aby neprudilo veřejnost... i tak by to šlo označit 9a, 9b nebo jiným způsobem.
Z jiného soudku - Nádražní: http://urdeska.praha.eu/files/RTT%20Nád ... fAwfS0vg==
Z jiného soudku - Nádražní: http://urdeska.praha.eu/files/RTT%20Nád ... fAwfS0vg==
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Při této výluce bych se na nějakou 23 vyprd nebo na to nedával starý vozy. Nebo snad příprava, že by mohli jezdit ostatní vozy, nejlépe 15T na lince 41?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Omluva, splet jsem 32 a 36. ZXS vysvětlil, díky.
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ee, 36 bude nahrazovat šestku (odkloněnou na Barrandov, nejspíš už se nedala protáhnout po nábřeží). A převlíkání bylo nejspíš zvoleno, aby se to nemátlo na Otakarově.
Na 23 bude jezdit mix retro suchojů a emek a erpéček s patnáctkama.
Na 23 bude jezdit mix retro suchojů a emek a erpéček s patnáctkama.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Karosák:
Linku 23 budou jezdit i jiné soupravy.Retro T3 jsou v jízdním řádu označeny.
Linku 23 budou jezdit i jiné soupravy.Retro T3 jsou v jízdním řádu označeny.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A v této výlukové podobě bude 23 full retro, nebo vypomůžou v dlouhé verzi do Kobylis i další běžné stroje? Jestli to má suplovat běžné linky (24 a 22), tak mrav a doba žádá i něco NP...
ElWapp: 36 půlí interval toho času nepáteřní 22 v úseku KN-NS. Ano, stále platí, že linka rozsekaná na 2 části a zřetězená na obou koncích je akceptovatelná jen na krátkodobé mimořádky. V těchto případech je také zvykem, že spoje sice nějakou část směny jezdí pod jiným číslem, ale pod svým kmenovým vyjíždí i zatahuje. Podle mě je to na více dní organizační masakr. Linku 36/14 si ještě lze udržet v hlavě, ale 6/9 a 9/6 současně, kdy spoje všelijak přejíždí by asi mohlo dělat docela paseku nejen na ústředně, ale třeba i v depech při vlakotvorbě a obecně při komunikaci. Jsou to 2 lomené linky, které se "jmenují stejně", ale každá jezdí úplně jinde. To by se muselo asi ještě odlišit interně 6/9 A a 6/9 B. I tak s nejistým výsledkem. Nemám na to úplně tvrdé argumenty, ale mám pro to silné pochopení, proč se to tak nedělá.
ElWapp: 36 půlí interval toho času nepáteřní 22 v úseku KN-NS. Ano, stále platí, že linka rozsekaná na 2 části a zřetězená na obou koncích je akceptovatelná jen na krátkodobé mimořádky. V těchto případech je také zvykem, že spoje sice nějakou část směny jezdí pod jiným číslem, ale pod svým kmenovým vyjíždí i zatahuje. Podle mě je to na více dní organizační masakr. Linku 36/14 si ještě lze udržet v hlavě, ale 6/9 a 9/6 současně, kdy spoje všelijak přejíždí by asi mohlo dělat docela paseku nejen na ústředně, ale třeba i v depech při vlakotvorbě a obecně při komunikaci. Jsou to 2 lomené linky, které se "jmenují stejně", ale každá jezdí úplně jinde. To by se muselo asi ještě odlišit interně 6/9 A a 6/9 B. I tak s nejistým výsledkem. Nemám na to úplně tvrdé argumenty, ale mám pro to silné pochopení, proč se to tak nedělá.
Naposledy upravil(a) Karosák dne 19.10.2018 0:06, celkem upraveno 1 x.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pokud se nic nezměnilo, tak nesmí linka být přerušená vyjma pár vyjímek typu Maratony atd.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
smysl linky 36 je jaky? a obecne, proc se ted ty vyluky delaji takto slozite, misto obvykleho zretezeni na obou koncich?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Výluka Lazarská II.etapa od 29.10 do 8.11.
2 Sídl. Petřiny-...-Malostranská(nábřeží)-Právnická Fakulta-Malostranská(u metra)-...-Sídl. Petřiny
3 Březiněveská-...-Lazarská-Národní třída-Národní Divadlo-Jiráskovo nám.-Palackého nám.-...-Nádr.Braník-(Sídl.Modřany)
5 Zrušena
6 Palmovka-...-'Lazarská-Národní třída-Újezd-Anděl-Smíchovské nádr.-Sídl.Barrandov
14 Spořilov-...-Karlovo náměstí a dále jako 36 směr Kubánské náměstí
18 Vozovna Pankrác-...-Albertov-Výtoň-Palackého náměstí-Jiráskovo náměstí-Národní Divadlo-...-Nádr.Podbaba
21 Zrušena
22 Bílá Hora-...-Malostranská-Staroměstská-Jiráskovo náměsté-Palackého náměstí-Karlovo náměstí-...-Nádr.Hostivař (ruší se páteřní charakter linky)
23 Vypich-Malovanka-Malostranská-Újezd-Lazarská-Václavské náměstí-Bílá labuť-Florenc-Křižíkova-Palmovka-Bulovka-Kobylisy ( v úseku Bílá Labuť-Kobylisy jen v PD do cca 20.hodin)
rozsah provozu linky je
PD od cca 5.30
SO od cca 7.00
NE od cca 8.00
24 Kubánské náměstí-...-Albertov-Výtoň-Anděl-Radlická (v provozu jen v PD špičkách)
32 Nádr.Braník-Výtoň-Myslíkova-Karlovo náměstí-I.P.Pavlova-Ruská-Čechovo nám.-Nádr.Strašnice-Radošovická(nástupní)
34 Vysočanská-Palmovka-Vltavská-Těšnov-Masarykovo nádr.-Husinecká-Flora-Želivského-Černokostelecká-ÚDDP
36 Kubánské nám.-Otakarova-I.P.Pavlova-Karlovo náměstí a dále jako 14 směr Spořilov
Noční tramvajové linky budou odkloněny přes Národní Divadlo a Jiráskovo náměstí.Centrální přestupní zastávka bude Národní Divadlo.
2 Sídl. Petřiny-...-Malostranská(nábřeží)-Právnická Fakulta-Malostranská(u metra)-...-Sídl. Petřiny
3 Březiněveská-...-Lazarská-Národní třída-Národní Divadlo-Jiráskovo nám.-Palackého nám.-...-Nádr.Braník-(Sídl.Modřany)
5 Zrušena
6 Palmovka-...-'Lazarská-Národní třída-Újezd-Anděl-Smíchovské nádr.-Sídl.Barrandov
14 Spořilov-...-Karlovo náměstí a dále jako 36 směr Kubánské náměstí
18 Vozovna Pankrác-...-Albertov-Výtoň-Palackého náměstí-Jiráskovo náměstí-Národní Divadlo-...-Nádr.Podbaba
21 Zrušena
22 Bílá Hora-...-Malostranská-Staroměstská-Jiráskovo náměsté-Palackého náměstí-Karlovo náměstí-...-Nádr.Hostivař (ruší se páteřní charakter linky)
23 Vypich-Malovanka-Malostranská-Újezd-Lazarská-Václavské náměstí-Bílá labuť-Florenc-Křižíkova-Palmovka-Bulovka-Kobylisy ( v úseku Bílá Labuť-Kobylisy jen v PD do cca 20.hodin)
rozsah provozu linky je
PD od cca 5.30
SO od cca 7.00
NE od cca 8.00
24 Kubánské náměstí-...-Albertov-Výtoň-Anděl-Radlická (v provozu jen v PD špičkách)
32 Nádr.Braník-Výtoň-Myslíkova-Karlovo náměstí-I.P.Pavlova-Ruská-Čechovo nám.-Nádr.Strašnice-Radošovická(nástupní)
34 Vysočanská-Palmovka-Vltavská-Těšnov-Masarykovo nádr.-Husinecká-Flora-Želivského-Černokostelecká-ÚDDP
36 Kubánské nám.-Otakarova-I.P.Pavlova-Karlovo náměstí a dále jako 14 směr Spořilov
Noční tramvajové linky budou odkloněny přes Národní Divadlo a Jiráskovo náměstí.Centrální přestupní zastávka bude Národní Divadlo.