Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 04.11.2018 14:54

Aktuální Lazarská:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

prochy2
Uživatel
Příspěvky: 21
Registrován: 29.11.2013 13:42

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od prochy2 » 20.10.2018 21:40

A pak nechápu tu splítku na nadjezdu. Co se tím myslí :?: Jen rozjezdová a sjezdová splítka, aby nebyly výhybky na most v oblouku nebo něco jiného :?:
Splítky tam budou určitě kvůli výšce špiček, které by se na most nevešly.

A panelový úsek zůstane v místě, kde dosud není vyřešeno trasování TT s ohledem na případnou humanizaci terminálu BUS.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 20.10.2018 8:31

ElWapp píše:Z jiného soudku - Nádražní: http://urdeska.praha.eu/files/RTT%20Nád ... fAwfS0vg==
Tak hurá... =D>
Na začátku stavby bude provedena konstrukce dočasného charakteru – obnova na panelech BKV s blokovými kolejnicemi. Navazující úsek až po zastávku Lihovar bude s konstrukcí na betonových pražcích ve štěrkovém loži, s kolejnicemi 49E1 a zatravněným krytem. Od zastávky Lihovar po odbočení na budoucí Dvorecký most bude konstrukce s kolejnicemi NT1
s asfaltovým krytem, přičemž křižovatková konstrukce bude na dřevěných pražcích. Za tramvajovou křižovatkou přes nadjezd nad železniční dráhou bude provedena splítková konstrukce na betonové podkladní desce s upevněním „Metro“. Ve zbylém úseku směrem dále po ulici Na Zlíchově bude konstrukce s upevněním W-TRAM s kolejnicemi na betonové desce a asfaltovým krytem.
Ovšem jestli chápu popis stavby správně, tak mezi zastávkou Smíchovské nádraží (Nádraží Smíchov) a vjezdem do koberců zůstanou panely, takže kus trati jen repanelizace. Ostatně proč tu ulici opravit celou a najednou, když si můžeme 200 metrů uprostřed zase nechat na jindy. :roll:
A pak nechápu tu splítku na nadjezdu. Co se tím myslí :?: Jen rozjezdová a sjezdová splítka, aby nebyly výhybky na most v oblouku nebo něco jiného :?:

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 19.10.2018 11:42

ElWapp píše: i tak by to šlo označit 9a, 9b nebo jiným způsobem.
Písmenka nejdou, to byl přeci důvod Velkého Přečíslování nočních linek, když nešlo N.

vlakoň
Uživatel
Příspěvky: 293
Registrován: 01.12.2007 22:57

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od vlakoň » 19.10.2018 11:26

ElWapp: Neuvěřitelné, musíme držet palce, že se nikdo neodvolá, povede se vysoutěžit zhotovitel a konečně tahle patálie bude někam směřovat. Už aby to bylo [-o<

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2234
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petrpes » 19.10.2018 10:14

Jo jsou to změny, vrátili jsme se k odklánění linek bez řetězení, ale řetězíme v půlce trasy konečnou, což alespoň lidi tuší kam to jede... :lol:

ElWapp
Uživatel
Příspěvky: 540
Registrován: 14.5.2009 19:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ElWapp » 19.10.2018 10:02

Nevím, mě to teda přijde jednodušší s řetězením... nerozbije se tím půlka města. Kvůli Václaváku teď nejezdí pravidelné linky až v Kobylisích, kdyby se nechala původní čísla a utlo se to na Dlážděné, tak se aspoň nemate. Interní značení je interní proto, aby neprudilo veřejnost... i tak by to šlo označit 9a, 9b nebo jiným způsobem.

Z jiného soudku - Nádražní: http://urdeska.praha.eu/files/RTT%20Nád ... fAwfS0vg==

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Pepa » 19.10.2018 9:19

Při této výluce bych se na nějakou 23 vyprd nebo na to nedával starý vozy. Nebo snad příprava, že by mohli jezdit ostatní vozy, nejlépe 15T na lince 41? :roll: #-o :)

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 19.10.2018 8:55

Omluva, splet jsem 32 a 36. ZXS vysvětlil, díky.

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1019
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ZXS91 » 19.10.2018 1:59

Ee, 36 bude nahrazovat šestku (odkloněnou na Barrandov, nejspíš už se nedala protáhnout po nábřeží). A převlíkání bylo nejspíš zvoleno, aby se to nemátlo na Otakarově.

Na 23 bude jezdit mix retro suchojů a emek a erpéček s patnáctkama. :D

lupinek
Uživatel
Příspěvky: 51
Registrován: 15.11.2015 20:36
Bydliště: na lince 156

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od lupinek » 18.10.2018 23:49

Karosák:
Linku 23 budou jezdit i jiné soupravy.Retro T3 jsou v jízdním řádu označeny.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 18.10.2018 23:47

A v této výlukové podobě bude 23 full retro, nebo vypomůžou v dlouhé verzi do Kobylis i další běžné stroje? Jestli to má suplovat běžné linky (24 a 22), tak mrav a doba žádá i něco NP...

ElWapp: 36 půlí interval toho času nepáteřní 22 v úseku KN-NS. Ano, stále platí, že linka rozsekaná na 2 části a zřetězená na obou koncích je akceptovatelná jen na krátkodobé mimořádky. V těchto případech je také zvykem, že spoje sice nějakou část směny jezdí pod jiným číslem, ale pod svým kmenovým vyjíždí i zatahuje. Podle mě je to na více dní organizační masakr. Linku 36/14 si ještě lze udržet v hlavě, ale 6/9 a 9/6 současně, kdy spoje všelijak přejíždí by asi mohlo dělat docela paseku nejen na ústředně, ale třeba i v depech při vlakotvorbě a obecně při komunikaci. Jsou to 2 lomené linky, které se "jmenují stejně", ale každá jezdí úplně jinde. To by se muselo asi ještě odlišit interně 6/9 A a 6/9 B. I tak s nejistým výsledkem. Nemám na to úplně tvrdé argumenty, ale mám pro to silné pochopení, proč se to tak nedělá.
Naposledy upravil(a) Karosák dne 19.10.2018 0:06, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 18.10.2018 23:15

Pokud se nic nezměnilo, tak nesmí linka být přerušená vyjma pár vyjímek typu Maratony atd.

ElWapp
Uživatel
Příspěvky: 540
Registrován: 14.5.2009 19:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ElWapp » 18.10.2018 23:07

smysl linky 36 je jaky? a obecne, proc se ted ty vyluky delaji takto slozite, misto obvykleho zretezeni na obou koncich?

lupinek
Uživatel
Příspěvky: 51
Registrován: 15.11.2015 20:36
Bydliště: na lince 156

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od lupinek » 18.10.2018 19:45

Výluka Lazarská II.etapa od 29.10 do 8.11.
2 Sídl. Petřiny-...-Malostranská(nábřeží)-Právnická Fakulta-Malostranská(u metra)-...-Sídl. Petřiny
3 Březiněveská-...-Lazarská-Národní třída-Národní Divadlo-Jiráskovo nám.-Palackého nám.-...-Nádr.Braník-(Sídl.Modřany)
5 Zrušena
6 Palmovka-...-'Lazarská-Národní třída-Újezd-Anděl-Smíchovské nádr.-Sídl.Barrandov
14 Spořilov-...-Karlovo náměstí a dále jako 36 směr Kubánské náměstí
18 Vozovna Pankrác-...-Albertov-Výtoň-Palackého náměstí-Jiráskovo náměstí-Národní Divadlo-...-Nádr.Podbaba
21 Zrušena
22 Bílá Hora-...-Malostranská-Staroměstská-Jiráskovo náměsté-Palackého náměstí-Karlovo náměstí-...-Nádr.Hostivař (ruší se páteřní charakter linky)
23 Vypich-Malovanka-Malostranská-Újezd-Lazarská-Václavské náměstí-Bílá labuť-Florenc-Křižíkova-Palmovka-Bulovka-Kobylisy ( v úseku Bílá Labuť-Kobylisy jen v PD do cca 20.hodin)
rozsah provozu linky je
PD od cca 5.30
SO od cca 7.00
NE od cca 8.00
24 Kubánské náměstí-...-Albertov-Výtoň-Anděl-Radlická (v provozu jen v PD špičkách)
32 Nádr.Braník-Výtoň-Myslíkova-Karlovo náměstí-I.P.Pavlova-Ruská-Čechovo nám.-Nádr.Strašnice-Radošovická(nástupní)
34 Vysočanská-Palmovka-Vltavská-Těšnov-Masarykovo nádr.-Husinecká-Flora-Želivského-Černokostelecká-ÚDDP
36 Kubánské nám.-Otakarova-I.P.Pavlova-Karlovo náměstí a dále jako 14 směr Spořilov

Noční tramvajové linky budou odkloněny přes Národní Divadlo a Jiráskovo náměstí.Centrální přestupní zastávka bude Národní Divadlo.

Odpovědět