T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 274
- Registrován: 12.11.2007 17:18
- Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Které z těchto vozů mají zakrytované podvozky? 8233, 8303, 8418, 8423, 8424, 8431, 8436, 8444, 8446, 8462, 8463, 8466, 8467, 8470 a 8471. Díky
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Střelím to vod voka: Wany jsou sice v nějakém plánu, ale nic se zatím nerozjelo, výběrka, dodavatelé, skříně... Přitom rozstřelených RP máme ve frontě docela hafo. Namátkou 8325, 8527, 8433, 8182+83, zmiňovaná 339 a ještě určitě minimálně 2 kusy. Na wany nepůjdou všechna RP, adepty jsou RPV a šumperky. Vozy potřebujeme a protože se zatím nic s wanami nic neposunulo, viděl bych to, že (minimálně) v letošní várce ještě budou přistavená "pražská" RP podstupovat opravy do stávajícího provedení
Pak je tu další neznámá trochu mimo a sice že RPV už do PO najíždí docela aktuálně, takže co bude s nimi? Zase tipuji protažení kilometrů a u těch horších kusů ještě jedno PÚ, než se dostanou "na řadu", pokud nějaká vznikne
No a pak je tu ještě ta verze, že se neděje vůbec nic, jen už se blíží napojení fotbalového hřiště na kolejovou síť a tak už se mršiny slézají
Pak je tu další neznámá trochu mimo a sice že RPV už do PO najíždí docela aktuálně, takže co bude s nimi? Zase tipuji protažení kilometrů a u těch horších kusů ještě jedno PÚ, než se dostanou "na řadu", pokud nějaká vznikne
No a pak je tu ještě ta verze, že se neděje vůbec nic, jen už se blíží napojení fotbalového hřiště na kolejovou síť a tak už se mršiny slézají
-
- Uživatel
- Příspěvky: 274
- Registrován: 12.11.2007 17:18
- Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Na FB Citybus.cz je video o převozu 8339 do dílen, čeká ho oprava nebo je to adept na Wanu 8286? Díky
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
A jsou na to taky prachy a lidi
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Mam pocit, že nějakých 65. Je to i v nový koncepci...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
https://www.blesk.cz/clanek/regiony-pra ... rukce.html
Plán na "až" 90 wan stále žijeRovněž se zaměří na modernizace vozů vycházejících z modelu T3, které budou předělány ve své prostřední části na nízkopodlažní a budou sloužit pro provoz nočních linek...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
8280 ve vůni a s plastovými skořepinami
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Potvrzuji, 8259 byla první.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Já myslim, že první byla 8259 (vedle 8284 a 8285 samozřejmě).
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
8274 už má nějakou dobu plastový sesle, jako první wana (?)
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Tady bych souhlasil s kolegy, nestavěla se historie nebo retro, ale úplně nová kategorie vozu inspirovaná T3 (a dalšími)...
Výsledek až na drobnosti, které se budou ještě upravovat, hodnotim jako velmi zdařilý.
Výsledek až na drobnosti, které se budou ještě upravovat, hodnotim jako velmi zdařilý.
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Taky se na ní líp koukáBobik píše:...musím říct, že ta holčina má rozhodně víc mejch sympatií, než třeba takovej Kotas, protože si dokáže nechat poradit, umí naslouchat a snaží se o věcech přemejšlet.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Světla nejsou ECS, ale ála T1
A odpovídat nemusí nic ničemu, protože to nemá být replika, rekonstrukce, nebo cokoliv původního, ale jde o zcela nový vůz, takže tvorba není svázaná. A v tomto duchu se jel celý projekt, to mi přijde fér. Je to nové, inspirované dobovými reáliemi. Ne původní
A odpovídat nemusí nic ničemu, protože to nemá být replika, rekonstrukce, nebo cokoliv původního, ale jde o zcela nový vůz, takže tvorba není svázaná. A v tomto duchu se jel celý projekt, to mi přijde fér. Je to nové, inspirované dobovými reáliemi. Ne původní
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
No, myslím, že v případě průšvihu bys tím proskočil jak srnka, ani bys nevěděl jak...ZXS91 píše:Jasně, okna mě napadla. Ale nějak si nedokážu představit, jak jima vystupuje... no třeba já
Tak jasně, někdo holky, jinej vdolky. Za mě dobrej počin. Není to žádný retro, jen inspirace různými věcmi z minulosti, ale to se dopředu inzerovalo. Šlo se na cenu, používalo se mnoho různých "vytěžených" dílů, prolejzaly vozovny a garáže, o tom se taky mluvilo. Ty okna jsou inspirovány ŠM11, ne přesně ŠM11. A ze spousty věcí se muselo slevit, nebo se nakonec udělaly jinak, právě z provozních, technickejch a podobnejch důvodů. Stavbu jsem průběžně sledoval a musím říct, že ta holčina má rozhodně víc mejch sympatií, než třeba takovej Kotas, protože si dokáže nechat poradit, umí naslouchat a snaží se o věcech přemejšlet.PvvS píše:Hmm je videt, ze slecna stale moc nevidi rozdil mezi vibratorem a tramvaji..
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Hmm je videt, ze slecna stale moc nevidi rozdil mezi vibratorem a tramvaji..
Krome nekolika dalsich drobnosti mi dost vadi to, ze na cele je blinkr bilej, naboku oranzovej.. , na schodech osvetleni z karosy, svetla na strope snad z ECS.. A ty bocni okna, to mi pripada, jako zbytek konstrukce strechy, na kterej nalepili plexisklo. To slo snad udelat ala SM11. Celni vyrez taky neodpovida ani jedne dobove velikosti. Ten napis TATRA mezi svetlama, ten by vypadal podstatne lip v provedeni jako bylo na prototypu.
Krome nekolika dalsich drobnosti mi dost vadi to, ze na cele je blinkr bilej, naboku oranzovej.. , na schodech osvetleni z karosy, svetla na strope snad z ECS.. A ty bocni okna, to mi pripada, jako zbytek konstrukce strechy, na kterej nalepili plexisklo. To slo snad udelat ala SM11. Celni vyrez taky neodpovida ani jedne dobove velikosti. Ten napis TATRA mezi svetlama, ten by vypadal podstatne lip v provedeni jako bylo na prototypu.