Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mart: Vypadá, že zastávku na 60m tam narvou
Jinak kompletní dokumentace je na stránkách IPR http://www.iprpraha.cz/taborska včetně cca 140 MB PDF... (Kdo chce přímo náměstí Hrdinů jsou o stránky 124-126 ) a nebo výřez v příloze...
No jako vejde se to, ale odbočovat se 134 z kolejí do Děkanské vinice bych fakt fyzicky nechtěl...
Jinak kompletní dokumentace je na stránkách IPR http://www.iprpraha.cz/taborska včetně cca 140 MB PDF... (Kdo chce přímo náměstí Hrdinů jsou o stránky 124-126 ) a nebo výřez v příloze...
No jako vejde se to, ale odbočovat se 134 z kolejí do Děkanské vinice bych fakt fyzicky nechtěl...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nevím přesně co je míněno tím přidat, ale předpokládal jsem, že 134 bude stanicovat společně s tram a 193. A to je ten problém, že když se to sjede do té krátké zastávky "mezi světly", tak se to tam nemůže absolutně vejít. A taky je otazník, jak by 134 pak odbočovala ostře vpravo na Děkanskou Vinici (prostor pro vybočení z pruhu) a ještě křížem přes dva pruhy. To všechno se tam prostě nemůže vejít.kruťák píše:Spíš bych se nedivil, kdyby pro 134 byla ta zastávka "mezi světly" jenom přidaná k současným
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Zastávky NAD by přece mohly zůstat ve své poloze, rušit se nebudou, jen v nich nebude nic pravidelně zastavovat. Stejně se NAD musí otočit přes Děkanku. A v případě NAD směr Háje by na zastávku "mezi světly" ani neměly jak zajet.mart337 píše:A co se týče NAD za metro
Spíš bych se nedivil, kdyby pro 134 byla ta zastávka "mezi světly" jenom přidaná k současným
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
mart337: Ono se taky dost může stát, že se IAD masivně omezí... Obě radnice jsou na to zelenočerné dost...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To teda není. Když se pořádně podíváš na mapu a číslování baráků, tak všechny domy obklopující náměstí jsou adresně na Nám. hrdinů, včetně soudu, domu u vozovny PA a i barák nad metrem. A na malůvkách pro úpravu oblasti ve studii byla stanice situována mezi dvěma světelnými křižovatkami u metra. Aby tam mohly stavět všechny spoje MHD - i 134 od Podolské vodárny.9001 píše:Náměstí Hrdiné je oficiálně jenom v místě současné zastávky busu směr Otakarova a tam prostoru je snad dost.
A NAD za metro jede rovně ne?:-)
A co se týče NAD za metro, tak kde staví autobusy v případě ukončení na Pražského povstání? U metra v ulici Na Děkanské vinici. Když se tam zastávka pro 134 zruší, kde pak budou stát. Už vidim ten šrumec na těch ostrůvkách mezi světly.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Náměstí Hrdiné je oficiálně jenom v místě současné zastávky busu směr Otakarova a tam prostoru je snad dost.
A NAD za metro jede rovně ne?:-)
A NAD za metro jede rovně ne?:-)
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No já to bral jako řešení v budoucnu. Dokud nebude hotový vnitřní okruh, aby se mohla zklidnit magistrála, tak podle mne nejde řešit ty křižovatky úrovňově. Jinak je to podle mne stejně blbost to posouvání a sjednocování stanice. Je to sice dobré pro lidi, ale už někdo uvažoval, jak se tam bude stanicovat? Vždyť se tam vejde jen krátká zastávka. A jede Vám tam jedna tramvaj a dva busy. Jak se tam vejdou, když se sjedou najednou - to bude pěkná mela v křižovatce, až tam bude čekat tramvaj za busem v zastávce!!! A řešení náhrady za metro??? A to už vůbec nemluvím o kapacitě staničního ostrůvku pro všechny ty linky. To se tam absolutně nevejde.kruťák píše:Takže se přece jen od zasypání a zkrácení kolejí na zátah upustilo? A ještě se sjednotí zastávka tram+bus? Tak to je konečně zase něco dobrého pro lidi (bez ironie) a já tleskám a děkuji zdravému rozumu
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Takže se přece jen od zasypání a zkrácení kolejí na zátah upustilo? A ještě se sjednotí zastávka tram+bus? Tak to je konečně zase něco dobrého pro lidi (bez ironie) a já tleskám a děkuji zdravému rozumu
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
V oblasti náměstí Hrdinů zůstane průjezd podjezdem, přičemž zastávka se přesune na náměstí Hrdinů a tím tam vznikne s metrem jednotný přestupní uzel.9001 píše:mart337: A zasypání podjezdu je už hotová věc? Myslel jsem, že je to jenom návrh.
Ne zrovna nejjasnější rozhovor se starostou:
https://prazsky.denik.cz/zpravy_region/ ... 81210.html
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Co byste chtěli zasypávat?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
mart337: A zasypání podjezdu je už hotová věc? Myslel jsem, že je to jenom návrh.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Taky jsem hodně zvědavej, co z toho vznikne. Otazník je, jak velký úsek se nyní bude dělat. Hádal bych, že po Palouček a na vrchní část pak dojde, až se bude "modernizovat" okolí magistrály s kratším propojením do vozovny.
Teoretickou "výhodou" by hohlo být, že hlavní trasy inženýrských sítí by měly v zásadě být mimo tramvajové těleso. Hlavní kanalizační stoka je vedena v severním chodníku až po zatáčku a pak je v západní vozovce (podle výskytu kanalizačních poklopů). Ojediněle se pár poklopů nachází mezi kolejemi pod stanicí Palouček (asi křížení?). Ostatní sítě asi budou v chodnících.
Takže by byla možná i ta kratší varianta třeba s možným využitím jednokolejky v oblasti Paloučku, ale to je jen teorie.
Teoretickou "výhodou" by hohlo být, že hlavní trasy inženýrských sítí by měly v zásadě být mimo tramvajové těleso. Hlavní kanalizační stoka je vedena v severním chodníku až po zatáčku a pak je v západní vozovce (podle výskytu kanalizačních poklopů). Ojediněle se pár poklopů nachází mezi kolejemi pod stanicí Palouček (asi křížení?). Ostatní sítě asi budou v chodnících.
Takže by byla možná i ta kratší varianta třeba s možným využitím jednokolejky v oblasti Paloučku, ale to je jen teorie.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Prosím, nemá někdo nějaké použitelné info k Táborské
Na Pankráci už kolují divoké fámy, že nás 2019 už zavřou/nezavřou, že výluka bude jen v létě na 2 měsíce/delší na 8 měsíců, že bude zavřeno/bude jednokolejka bez uzavření vozovny atd.
Na Pankráci už kolují divoké fámy, že nás 2019 už zavřou/nezavřou, že výluka bude jen v létě na 2 měsíce/delší na 8 měsíců, že bude zavřeno/bude jednokolejka bez uzavření vozovny atd.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Není to kvůli plynu, ale bude to nejdříve v r. 2020.Karosák píše:Děkuji A ohledně termínu něco víme? 2019, nebo kvůli tomu plynovodu až 20?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Děkuji A ohledně termínu něco víme? 2019, nebo kvůli tomu plynovodu až 20? Nicméně pozitivně hodnotím, že se tím někdo zabývá dříve, než by chtěl statik zákaz provozu na estakádě atd. Ta trať je ve stavu, že léčebnou kůru potřebuje, ale není to klinická smrt jako v Nádražní