Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 02.1.2019 16:32

Mart: Vypadá, že zastávku na 60m tam narvou ;-)

Jinak kompletní dokumentace je na stránkách IPR http://www.iprpraha.cz/taborska včetně cca 140 MB PDF... (Kdo chce přímo náměstí Hrdinů jsou o stránky 124-126 :-)) a nebo výřez v příloze...

No jako vejde se to, ale odbočovat se 134 z kolejí do Děkanské vinice bych fakt fyzicky nechtěl...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 02.1.2019 1:11

kruťák píše:Spíš bych se nedivil, kdyby pro 134 byla ta zastávka "mezi světly" jenom přidaná k současným :wink:
Nevím přesně co je míněno tím přidat, ale předpokládal jsem, že 134 bude stanicovat společně s tram a 193. A to je ten problém, že když se to sjede do té krátké zastávky "mezi světly", tak se to tam nemůže absolutně vejít. A taky je otazník, jak by 134 pak odbočovala ostře vpravo na Děkanskou Vinici (prostor pro vybočení z pruhu) a ještě křížem přes dva pruhy. To všechno se tam prostě nemůže vejít.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 01.1.2019 23:52

mart337 píše:A co se týče NAD za metro
Zastávky NAD by přece mohly zůstat ve své poloze, rušit se nebudou, jen v nich nebude nic pravidelně zastavovat. Stejně se NAD musí otočit přes Děkanku. A v případě NAD směr Háje by na zastávku "mezi světly" ani neměly jak zajet.
Spíš bych se nedivil, kdyby pro 134 byla ta zastávka "mezi světly" jenom přidaná k současným :wink:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 01.1.2019 18:52

mart337: Ono se taky dost může stát, že se IAD masivně omezí... Obě radnice jsou na to zelenočerné dost... :roll:

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 01.1.2019 17:33

9001 píše:Náměstí Hrdiné je oficiálně jenom v místě současné zastávky busu směr Otakarova :-) a tam prostoru je snad dost.

A NAD za metro jede rovně ne?:-)
To teda není. Když se pořádně podíváš na mapu a číslování baráků, tak všechny domy obklopující náměstí jsou adresně na Nám. hrdinů, včetně soudu, domu u vozovny PA a i barák nad metrem. A na malůvkách pro úpravu oblasti ve studii byla stanice situována mezi dvěma světelnými křižovatkami u metra. Aby tam mohly stavět všechny spoje MHD - i 134 od Podolské vodárny.
A co se týče NAD za metro, tak kde staví autobusy v případě ukončení na Pražského povstání? U metra v ulici Na Děkanské vinici. Když se tam zastávka pro 134 zruší, kde pak budou stát. Už vidim ten šrumec na těch ostrůvkách mezi světly. #-o #-o #-o :devilsmokin

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 31.12.2018 19:20

Náměstí Hrdiné je oficiálně jenom v místě současné zastávky busu směr Otakarova :-) a tam prostoru je snad dost.

A NAD za metro jede rovně ne?:-)

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 31.12.2018 17:42

kruťák píše:Takže se přece jen od zasypání a zkrácení kolejí na zátah upustilo? A ještě se sjednotí zastávka tram+bus? Tak to je konečně zase něco dobrého pro lidi (bez ironie) a já tleskám a děkuji zdravému rozumu =D>
No já to bral jako řešení v budoucnu. Dokud nebude hotový vnitřní okruh, aby se mohla zklidnit magistrála, tak podle mne nejde řešit ty křižovatky úrovňově. Jinak je to podle mne stejně blbost to posouvání a sjednocování stanice. Je to sice dobré pro lidi, ale už někdo uvažoval, jak se tam bude stanicovat? Vždyť se tam vejde jen krátká zastávka. A jede Vám tam jedna tramvaj a dva busy. Jak se tam vejdou, když se sjedou najednou - to bude pěkná mela v křižovatce, až tam bude čekat tramvaj za busem v zastávce!!! A řešení náhrady za metro??? A to už vůbec nemluvím o kapacitě staničního ostrůvku pro všechny ty linky. To se tam absolutně nevejde.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 31.12.2018 17:08

Takže se přece jen od zasypání a zkrácení kolejí na zátah upustilo? A ještě se sjednotí zastávka tram+bus? Tak to je konečně zase něco dobrého pro lidi (bez ironie) a já tleskám a děkuji zdravému rozumu =D>

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Radek » 31.12.2018 16:31

9001 píše:mart337: A zasypání podjezdu je už hotová věc? Myslel jsem, že je to jenom návrh.
V oblasti náměstí Hrdinů zůstane průjezd podjezdem, přičemž zastávka se přesune na náměstí Hrdinů a tím tam vznikne s metrem jednotný přestupní uzel.

Ne zrovna nejjasnější rozhovor se starostou:
https://prazsky.denik.cz/zpravy_region/ ... 81210.html

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 31.12.2018 16:30

Co byste chtěli zasypávat?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 31.12.2018 16:12

mart337: A zasypání podjezdu je už hotová věc? Myslel jsem, že je to jenom návrh.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 31.12.2018 15:55

Taky jsem hodně zvědavej, co z toho vznikne. Otazník je, jak velký úsek se nyní bude dělat. Hádal bych, že po Palouček a na vrchní část pak dojde, až se bude "modernizovat" okolí magistrály s kratším propojením do vozovny.
Teoretickou "výhodou" by hohlo být, že hlavní trasy inženýrských sítí by měly v zásadě být mimo tramvajové těleso. Hlavní kanalizační stoka je vedena v severním chodníku až po zatáčku a pak je v západní vozovce (podle výskytu kanalizačních poklopů). Ojediněle se pár poklopů nachází mezi kolejemi pod stanicí Palouček (asi křížení?). Ostatní sítě asi budou v chodnících.
Takže by byla možná i ta kratší varianta třeba s možným využitím jednokolejky v oblasti Paloučku, ale to je jen teorie. :) :) :)

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 30.12.2018 8:32

Prosím, nemá někdo nějaké použitelné info k Táborské :?: [-o<
Na Pankráci už kolují divoké fámy, že nás 2019 už zavřou/nezavřou, že výluka bude jen v létě na 2 měsíce/delší na 8 měsíců, že bude zavřeno/bude jednokolejka bez uzavření vozovny atd.

prochy2
Uživatel
Příspěvky: 21
Registrován: 29.11.2013 13:42

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od prochy2 » 29.12.2018 17:46

Karosák píše:Děkuji :wink: A ohledně termínu něco víme? 2019, nebo kvůli tomu plynovodu až 20?
Není to kvůli plynu, ale bude to nejdříve v r. 2020.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 29.12.2018 16:25

Děkuji :wink: A ohledně termínu něco víme? 2019, nebo kvůli tomu plynovodu až 20? Nicméně pozitivně hodnotím, že se tím někdo zabývá dříve, než by chtěl statik zákaz provozu na estakádě atd. Ta trať je ve stavu, že léčebnou kůru potřebuje, ale není to klinická smrt jako v Nádražní Z:idea:

Odpovědět