Už se začalo.P_V píše:Už se aspoň začne stavět to odstavné kolejiště v ÚD?
Vozovny - všeobecná diskuze
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Už se aspoň začne stavět to odstavné kolejiště v ÚD?
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Zbytečně dlouho zdržet ano, stopnout ne.9001 píše:Jediné čeho bych se obával, že Hloubětín dokážou stopnout i tak...
Kdyby ta střecha nebyla podepřená, tak už je nejspíš dole. S podpěrama do dalších voleb vydrží...
O Libeňáku píšu taky. Fakt se těšim z pomyšlení, že po něm ještě dobrejch pět let budu jezdit 10 km rychlostí.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
demon: Asi slabá chvilka, ale mluvíš mi z duše!
Jediné čeho bych se obával, že Hloubětín dokážou stopnout i tak... Viz Libenák, kde MŠ psal, že prakticky všechno bylo připravené na nový mosty, stačilo vybrat firmu, která to udělá a stejně se to zastavilo...
Jediné čeho bych se obával, že Hloubětín dokážou stopnout i tak... Viz Libenák, kde MŠ psal, že prakticky všechno bylo připravené na nový mosty, stačilo vybrat firmu, která to udělá a stejně se to zastavilo...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
ad A) Pontex je jedna z největších firem v oboru.
ad B) Od roku 2013 se na tom s různou intenzitou maká, třeba první studie na výstavbu nové haly je už z roku 2014, další studie byla dopracována 2015. Řešily se problémy kam s vozy i s technologií vrchní stavby a měnírnou, je tam řada inženýrských sítí, tubus metra, horkovod, teplovod, vedení 110 kV, středotlak plynu, vodovodní napaječ, takže přeložky a spousta razítek...
Takže rozhoupáno bylo na české poměry rychle.
Jestli si někdo myslí, že nový posudek může něco změnit je naiva.
Současný dění přesně zapadá do pirátský koncepce - co nejvíc škodit tak, aby se nic kloudnýho neudělalo.
Proto nebudeme mít novou trojskou lávku, ale provizorium, proto nebude nový přemostění Vltavský, ale x studií, proto se zakonzervuje Libeňskej most, proto nebudou pokračovat postupný rekonstrukce eskalátorových tunelů, ale budeme zavírat najednou celý stanice nebo trasy...
Najelo se na systém po mě potopa...
ad B) Od roku 2013 se na tom s různou intenzitou maká, třeba první studie na výstavbu nové haly je už z roku 2014, další studie byla dopracována 2015. Řešily se problémy kam s vozy i s technologií vrchní stavby a měnírnou, je tam řada inženýrských sítí, tubus metra, horkovod, teplovod, vedení 110 kV, středotlak plynu, vodovodní napaječ, takže přeložky a spousta razítek...
Takže rozhoupáno bylo na české poměry rychle.
Jestli si někdo myslí, že nový posudek může něco změnit je naiva.
Současný dění přesně zapadá do pirátský koncepce - co nejvíc škodit tak, aby se nic kloudnýho neudělalo.
Proto nebudeme mít novou trojskou lávku, ale provizorium, proto nebude nový přemostění Vltavský, ale x studií, proto se zakonzervuje Libeňskej most, proto nebudou pokračovat postupný rekonstrukce eskalátorových tunelů, ale budeme zavírat najednou celý stanice nebo trasy...
Najelo se na systém po mě potopa...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
9001: Uvidíme, co nám řekne Ústav.
Na druhou stranu dvě poznámky:
1. ta firma, co řekla, že se musí bourat, je tatáž, co hlídala Trojskou lávku. A víme, jak to dopadlo... teda spadlo. Takže této firmě bych já osobně nesvěřil statický posudek ani na psí boudu.
2. špatný stav střechy byl objeven v roce 2013 (a to radši nebudeme řešit, že špatný stav střechy musel někdo u DP znát od dokončení stavby). A když se DP za víc než 5 let nedokázal rozhoupat k řešení, tak to má.
Na druhou stranu dvě poznámky:
1. ta firma, co řekla, že se musí bourat, je tatáž, co hlídala Trojskou lávku. A víme, jak to dopadlo... teda spadlo. Takže této firmě bych já osobně nesvěřil statický posudek ani na psí boudu.
2. špatný stav střechy byl objeven v roce 2013 (a to radši nebudeme řešit, že špatný stav střechy musel někdo u DP znát od dokončení stavby). A když se DP za víc než 5 let nedokázal rozhoupat k řešení, tak to má.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Pan radní pro dopravu je škodná neskutečného rozměru... Pokud zastaví i "nový" Hloubětín, tak po Libenském mostě bude Prahy platit další desítky milionů za nové projekty a úplně zbytečné...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
https://www.blesk.cz/clanek/regiony-pra ... rniku.html
Osud tramvajové vozovny v pražském Hloubětíně by měl být znám v řádu několika týdnů. Dopravní podnik (DPP) si v současné době nechává od Kloknerova ústavu ČVUT vypracovat analýzu stavu budovy. Na základě výsledku měření se podnik rozhodne, co bude s vozovnou dál.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Já bych si z toho takovou srandu nedělal... Dokázali "sundat" i Libenák, kde chybělo jenom VŘ na zhotovitele, jinak vše vlastně hotovo...Petr píše:kecy - prdy - beďary
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
kecy - prdy - beďary
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Radní pro dopravu je prostě dexbil... To už se nedá jinak nazvat...
No nic, takže další Libenák... Budeme opravovat něco co je prostě lepší zbourat, takže problém posuneme místo 100 let jenom o 20 samozřemě se stejnou cenovkou...
No nic, takže další Libenák... Budeme opravovat něco co je prostě lepší zbourat, takže problém posuneme místo 100 let jenom o 20 samozřemě se stejnou cenovkou...
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Sakrapráce, ať už ty narušené konstrukce a mosty spadnou! Takhle se nikam nehneme, bude se konzervovat památeční beton kvůli pošukovi, co si na tom vybudoval politickou kariéru. By mě zajímalo, co by říkal, kdyby Trojská lávka vydržela ještě o rok déle, takže by v tom jel on a ne Krnda/Dolínek.
Panu Scheinherrovi bych zřídil kancelář v nějakém domě postaveném z hlinitanového betonu.
Panu Scheinherrovi bych zřídil kancelář v nějakém domě postaveném z hlinitanového betonu.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Hloubětínská vozovna možná zůstane, Praha přehodnocuje její demolici
https://zdopravy.cz/hloubetinska-vozovn ... ici-22022/
https://zdopravy.cz/hloubetinska-vozovn ... ici-22022/
„Pozval jsem do vozovny jiné statiky a jejich závěry nejsou tak jednoznačné jako od Pontexu (firma, která dělala posudek na stav střechy, pozn. redakce) a nedomnívají se, že je potřeba ji bourat a za miliardu stavět novou. I samotná demolice by byla hodně nákladná. Zastavil jsem proto připravenou smlouvu na demolici,“ řekl Scheinherr. Podle něj se nezastavily přípravy na stavbu nové vozovny, ale souběžně běží i nový statický posudek, zda je demolice opravdu nutná.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Ale ten článek je napsaný děsně, kšandy, pivo, špek.... Jako vůbec jsem z toho nepochopil kdo, co...? Takže tramvaje se zatím stěhovat nebudou, zatím se jen vyrábí prefabrikáty "kozlíky" jo? A až se pískne, tak se to vystěhuje, ale zatím není proč pískat, protože IM-stav se toho lekl jo? To sou m_dky mediální, to se fakt jeden dozví
Jinak poptávkové řízení mi přijde OK, nic proti, ale ta "urgentní potřeba opravy" už trvá nějaký ten rok, takže by se za ten promarněný čas možná (!) stihlo i klasické výběrko. Chjo
Jinak poptávkové řízení mi přijde OK, nic proti, ale ta "urgentní potřeba opravy" už trvá nějaký ten rok, takže by se za ten promarněný čas možná (!) stihlo i klasické výběrko. Chjo
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
A hele...
Jestli se podobným stylem "pracuje" na přípravě toho odstavného kolejiště v ÚD, reko SA a na přípravě nové vozovny HL, tak to fakt potěš koště. To nebude ani za 10 let.
To fakt vypadá, že vítěz zvítězil "omylem". A když vítěz přišel na to, že to prasklo a že to bude dneska v novinách, tak se radši zdejchnul.Tendr vyhrála společnost IM-stav, která přitom na svých stránkách neuvádí žádné zkušenosti s prací s kolejištěm. „V rámci poptávkového řízení byly osloveny společnosti, s kterými má DPP dobré zkušenosti,“ vysvětlila mluvčí dopravního podniku. Podle ní mohla firma prokázat kvalifikaci i přes jinou firmu, která se na zakázce bude podílet (podle aktuální legislativy je taková firma označena poddavatel). Podle registru smluv bude téměř polovinu zakázek provádět firma, která nebyla vůbec oslovena: Edikt.
Jestli se podobným stylem "pracuje" na přípravě toho odstavného kolejiště v ÚD, reko SA a na přípravě nové vozovny HL, tak to fakt potěš koště. To nebude ani za 10 let.