Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 10.4.2019 13:55

9001 píše: A vyhrabe se historická tramvaj z té kuse koleje? Pamatuji si jak se T2 před lety z té echt hnusné koleje moc nechtělo.
To se provozem očistí. Když tak tam bude zajíždět cvička a jezdit chvíli sem a tam. 8-)

Jinak jsem ale hrubě nespokojen: Takhle bez širší úvahy jen tak někde zřídit zastávku. Ani se neudělala EIA, jestli provoz zastávky nebude rušit pářící se veverky na okolních stromech. Kloknerův ústav neudělal statický posudek chodníku, jestli snese zvýšenou zátěž šotoušů. Nebyla vyražena průzkumná štola pro geologický průzkum, takže nevíme, co je pod tím. ČVUT neudělalo studii dopravní situace v celé Stromovce, chybí SWOT analýza, nebyla projednána možná variantní řešení situace, nebyla zvážena možnost zřízení přívozu na blízkém rybníčku, případně lanovky atd. A místo řádného projednání (nejméně 10 - 15 let) Z:arrow: bum prásk a rovnou je zastávka. To se snad v Praze takhle nedělá. (-X (-X (-X (-X

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Bobik » 10.4.2019 0:22

9001 píše: Historická ale vždycky Výstavištěm vezla lidi ne?
Já mám za to, že ne. Že je vysypala ve výstupní a odstavila se na vnitřní hned za ní, aby nepřekážela provozu. I když, poslední dobou tam stály odstavený normální linky, mající velkou přestávku, tak nevím, jak přesně to tam teď je.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4077
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od P_V » 09.4.2019 22:30

Dotahovati k exvozovně netřeba, tramvaj už tam jezdí. :D
https://d34-a.sdn.szn.cz/d_34/c_img_G_E/PbWGRQ.jpeg

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 09.4.2019 21:59

Bobik: Historická ale vždycky Výstavištěm vezla lidi ne? Tak možná proto ;).

Jinak jsem nečekal, že to bude až takhle šoto a echt :D A vyhrabe se historická tramvaj z té kuse koleje? Pamatuji si jak se T2 před lety z té echt hnusné koleje moc nechtělo :devilsmokin

Možná se najde odvaha TT dotáhnou až k ex vozovně :D

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Bobik » 09.4.2019 19:22

No vidíte chlapi, nějak jsem "přehlédl" :D , že vlastně bude jen nástupní, vždyť se smyčkou manipuluje bez lidí. Mea culpa... :lol:

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Karosák » 09.4.2019 18:19

Navíc zastávka bude, jak už jsem citoval z oběžníku, STÁLÁ NÁSTUPNÍ, tudíž manipulace zpětným pohybem bude probíhat bez cestujících Obsluhu výhybky i jištění zpětného pohybu pokryjí způsobilí průvodčí Z:idea:
(než jsem to odeslal Baresm mne předběhl)
No a povolení ke zpětnému pohybu nad 2 metry povolí vlepka.

Baresm
Uživatel
Příspěvky: 21
Registrován: 11.9.2014 9:11

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Baresm » 09.4.2019 17:38

Není to náhodou tak, že u planetária bude jen nástupní, takže na kusou se to pojede uklidit bez lidí?

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Bobik » 09.4.2019 17:03

P_v Z:arrow: Ne/padat budou cestující úplně stejně jako na Republice, kde to je podobně už dlouho. Vexle pravděpodobně zůstane jaká je, historika s vlečňákem má dva průvodčí, jeden z nich se o vexli postará. Stejnětak "couvání (resp. zpětný pohyb)" - proč by nemohla? Řidič přejde ke druhému kontroléru a opět, má tam dva průvodčí, takže je to dostatečně pokryto, i kdyby byl vlečňák tak narvanej, že přes něj nejde vidět. Navíc rychlost bude sotva krokem.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4077
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od P_V » 09.4.2019 14:47

Z vyvýšeného úzkého ostrůvku bude obecenstvo padat, to už by bylo lepší vyvýšit celou cestu. Nebo tam bude krásné RETRO trubkové zábradlí? :)
Může historická tramvaj s vlečňákem a s cestujícími couvat? Bude ve smyčce samovrat, nebo jak se tam bude řešit řezání?

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 09.4.2019 14:13

Rodící se šotozastávka ve Stromovce...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 18.2.2019 21:00

Karosák píše:Proč se na Spořilově rekonstruuje WC (investiční akce?), když se přeci bude trať prodlužovat a při opravě se použily BKV? To tak horký asi nebude, co? :devilsmokin
Asi takhle :D Staré vedení Prahy řeklo,že zakrytí nepotřebuje EIA a prý by se mělo kopnout do země 2020/2021 a potrvá to 4 roky...
Takže minimální život záchodů je do roku 2025 což mi málo nepřijde...

Ovšem je tam několik ale... Schválila to stará radnice, takže nová se v tom může ještě rýpat, pak tu máme SOS Spořilov, které určitě chce zahloubení, ale chce TT, která je tam "přilepená k projektu? A samozřejmě bude někdo vůbec tramvaj chtít, když vypudí busy jedoucí směr Želva, které díky buspruhům ve většině trasy jsou docela spolehlivé?

Na Dědinu se mělo dokonce začít kopat už v loni ;-) A výsledek vidíme...
https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... TKD_8EkCgg

Takže o využití tohoto investičního záměru bych neměl obavy :devilsmokin

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 18.2.2019 18:02

Po prodloužení TT bude rekonstruované WC přesunuto na nové místo stejně jako kostel v Mostě. :twisted:

Vážně: dobře, že se rekonstruuje. @3644 Je (Byl) to jeden z nejhorších hajzlíků.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Karosák » 18.2.2019 17:08

Proč se na Spořilově rekonstruuje WC (investiční akce?), když se přeci bude trať prodlužovat a při opravě se použily BKV? To tak horký asi nebude, co? :devilsmokin

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 02.12.2018 16:45

demon píše:Tak jediný zadání zřejmě bylo "ať to neni od JCD", takže všechno ostatní šlo stranou.
Dneska je nejdůležitějším termínem "soutěž" a funkčnost se tak krčí kdesi vzadu v koutku...
A to je splněno :D Jenom je vtipné, že za výherci stojí největší konkurent JCD :lol:

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 02.12.2018 15:00

Přístřešek zjevně vybírají lidé, kteří MHD a tudíž ani přístřešky na zastávkách nepoužívají. Jejich měřítka co a proč vybrat jsou pak viditelně úplně jiná Z:arrow: aneb na čekající cestující bude foukat a pršet, ale někdo jiný bude v teple a za větrem. :wink:

Odpovědět