Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 25.5.2019 21:46

Tak pardon, omlouvám se, nějak jsem si neuvědomil, že mi tam na obrázku chybí Branický most. :oops: :oops: :oops:
Ale stejně je mi divný, proč není teda zkrácená zastávka DC dozadu, aby se lidi nemuseli vracet k podchodu.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 25.5.2019 21:34

Sorry, ale z pohledu focení je vyústění ramp na nástupiště vpředu, tedy nejblíže fotografovi :D Možná si jen nerozumíme, takže jinak: Od fotografa nejvzdálenější části ostrůvku, jsou na severním konci, tedy směrem DC (fotograf stojí na jižním konci zastávek a objektiv míří na sever). No a právě v severní části zastávek byl z panelů do kolejí vložen provizorní přechod pro cestující, aby od zast. NAD v ul. Modřanské, mohli přímo přes koleje přejít na nástupiště směr Modřany. A aby nemuseli ještě pochodovat 60 m po směru jízdy na jih, byl jim označník přesunut vstříc, tedy do severní (zadní) části zastávky. Naopak stálý označník zast. Nádraží Braník DC byl posunut cca 5 metrů na jih, tedy "proti srsti", aby souprava, která přijede od Modřan nestála čumákem na tom provizorním přechodu. Jak napsal Syrda, tyto posunuté označníky platí jen v době ostrovního provozu. Už pochopili :wink: Z:idea:

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 25.5.2019 21:04

Syrda píše: Drobná oprava: rampa od podchodu má vyústění vpředu (u původního označníku ZC). Vzadu je provizorní přechod vedoucí od zastávek NAD (na Modřanské ul.). Tento posun zastávky ZC platí jen v době ostrovního provozu 17. Kvůli tomu přechodu je posunut i označník DC.
Sorry, ale z pohledu focení jsou rampy z podchodu vyústěné vzadu. A posun zastávky je podle mne z toho důvodu, aby se lidi nemuseli vracet zpátky a chodili do podchodu a neběhali po vozovce. A přechod v pozadí s tímto nemá vůbec nic společného.

Uživatelský avatar
Syrda
Uživatel
Příspěvky: 306
Registrován: 25.6.2005 16:04
Bydliště: Hradec Králové - Praha

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Syrda » 25.5.2019 20:47

mart337 píše:
ElWapp píše:Prosím, k čemu jsou ty posunuté označníky na poslední fotce?
Jestli je tím míněn přenosný staniční sloupek, tak ten je tam proto, že stanice je zkrácena do zadní části zastávky - neb vzadu je vyústěna rampa od podchodu pod tratí a silnicí směrem k nádraží. A lidi nejsou takto "lákání" k přebíhání hlavní vozovky.
Akorát by mne zajímalo, co tam ti lidé dělají, jestli čekají na tramvaj. Třeba je sveze ta podbíječka. :D :D :D
Drobná oprava: rampa od podchodu má vyústění vpředu (u původního označníku ZC). Vzadu je provizorní přechod vedoucí od zastávek NAD (na Modřanské ul.). Tento posun zastávky ZC platí jen v době ostrovního provozu 17. Kvůli tomu přechodu je posunut i označník DC.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 25.5.2019 20:17

ElWapp píše:Prosím, k čemu jsou ty posunuté označníky na poslední fotce?
Jestli je tím míněn přenosný staniční sloupek, tak ten je tam proto, že stanice je zkrácena do zadní části zastávky - neb vzadu je vyústěna rampa od podchodu pod tratí a silnicí směrem k nádraží. A lidi nejsou takto "lákání" k přebíhání hlavní vozovky.
Akorát by mne zajímalo, co tam ti lidé dělají, jestli čekají na tramvaj. Třeba je sveze ta podbíječka. :D :D :D

ElWapp
Uživatel
Příspěvky: 542
Registrován: 14.5.2009 19:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ElWapp » 25.5.2019 20:00

Prosím, k čemu jsou ty posunuté označníky na poslední fotce?

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 25.5.2019 15:17

Pár obrázků z Braníka...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 22.5.2019 13:16

Tak vnější kolej v Braníku je vyloučena proto, že na ní stojí odšťavený pomeranč. Zřejmě je potřeba při práci s ramenem a manipulaci s kolejivem trolej nejen vypínat/zkratovat, ale občas i posunout a tak je před obnovením provozu nutná pomerančová zkušebka.... nejspíš Z:idea:

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 13.5.2019 14:26


von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 01.5.2019 15:46

Stručně od kpt. Jaroše...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 30.4.2019 8:24

Opět Vinohradská...

skyo
Uživatel
Příspěvky: 25
Registrován: 25.6.2008 23:31

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od skyo » 24.4.2019 15:04

DPP vypsal zakázku REKONSTRUKCE TRAMVAJOVÉ TRATI NÁDRAŽNÍ NA ZLÍCHOVĚ
https://www.tenderarena.cz/profil/zakaz ... ?id=238269
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 17.4.2019 10:49

Aktualita z Vinohrad...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 16.4.2019 10:04

demon píše:Spíš než porovnat by to konečně chtělo vyměnit všechny kolejnice na estakádě, jelikož jsou vykousaný až běda. Po těch letech už na to maj nárok...
Tak to zcela jistě, očekávám S49. Nicméně při vědomí toho, jak původní idea oprav celých úseků "od vexle k vexli" vzala z politických důvodů (bez ohledu na vládnoucí stranu) zasvé a tratě se opravují zhusta až po poločasu rozpadu a to ještě jenom flikováním nejhorších úseků, to ani nepředpokládám.
Ale hlavně, že "teď" se ušetří a po nás potopa...

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Radek » 16.4.2019 9:31

K těm wanám - to se bude jezdit sólo, nebo se dočkáme poprvé waních souprav?

Odpovědět