Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Petr: Při rychlosti projektů a životnosti W TRAMU to měli nechat komplet
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Kasme se procházel v pondělí a já v neděli.kasme píše:Vinohradská: kompletní fotoreport od Musea na Floru https://kasme.rajce.idnes.cz/vinohradska-190527/
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ale vždyť si tam roztahují kolejnice NT1, ty přece do BKV panelu nenarvou.Petr píše:Pokud jsou mé informace správné, jde o tzv. sendvič a tento úsek by tedy měl být zachován v podobě velkoplošných panelů BKV uložených na vrstvu štěrku (podobně jako v prostoru zastávky Špitálská).
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pokud jsou mé informace správné, jde o tzv. sendvič a tento úsek by tedy měl být zachován v podobě velkoplošných panelů BKV uložených na vrstvu štěrku (podobně jako v prostoru zastávky Špitálská). Jde o levnou a dočasnou úpravu tratě před zřízením křižovatky Muzeum.von Špilberk píše:Ten přechod z w-tramu do štěrku (zhruba u Rozhlasu) je docela zajímavý. Co z toho bude Trať na boso (pro snadnou demontáž), jako "příprava" na trojúhelník u Muzea
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ten přechod z w-tramu do štěrku (zhruba u Rozhlasu) je docela zajímavý. Co z toho bude Trať na boso (pro snadnou demontáž), jako "příprava" na trojúhelník u Muzea
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Vinohradská: kompletní fotoreport od Musea na Floru https://kasme.rajce.idnes.cz/vinohradska-190527/
Vinohradská x Italská - provoz 27.5.2019 https://www.youtube.com/watch?v=YZB2rukXriU
Vinohradská x Italská - provoz 27.5.2019 https://www.youtube.com/watch?v=YZB2rukXriU
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
V sobotu bez kolejí a dnes krásné nové křížení...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To je tím, že lidi do podchodu nemusí. On totiž NAD X17 stojí na Modřanské jakoby ZC, ale pod Branickým mostem odbočí k nádraží a jede zpět na Dvorce. Takže zastávka je jen jedna: pro lidi , kteří jedou z Dvorců je výstupní a pro lidi jedoucí na Dvorce je nástupní. Proto je tam přes koleje ten provizorní přechod a proto je posunuta zastávka tram ZC (nástupní) dozadu a zastávka DC (nyní výstupní) je posunuta jen o kousek, aby se udělalo místo na ten přechod.mart337 píše:Ale stejně je mi divný, proč není teda zkrácená zastávka DC dozadu, aby se lidi nemuseli vracet k podchodu.
(Mírná dezorientace nastává o víkendu, kdy je to trochu jinak. To je zastávka na Modřanské opravdu jen ZC (navíc jsou tam vlastně 2) a zastávka směr Dvorce je u nádraží, ovšem popisky zůstávají, takže si to člověk musí pořádně prostudovat.)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak pardon, omlouvám se, nějak jsem si neuvědomil, že mi tam na obrázku chybí Branický most.
Ale stejně je mi divný, proč není teda zkrácená zastávka DC dozadu, aby se lidi nemuseli vracet k podchodu.
Ale stejně je mi divný, proč není teda zkrácená zastávka DC dozadu, aby se lidi nemuseli vracet k podchodu.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Sorry, ale z pohledu focení je vyústění ramp na nástupiště vpředu, tedy nejblíže fotografovi Možná si jen nerozumíme, takže jinak: Od fotografa nejvzdálenější části ostrůvku, jsou na severním konci, tedy směrem DC (fotograf stojí na jižním konci zastávek a objektiv míří na sever). No a právě v severní části zastávek byl z panelů do kolejí vložen provizorní přechod pro cestující, aby od zast. NAD v ul. Modřanské, mohli přímo přes koleje přejít na nástupiště směr Modřany. A aby nemuseli ještě pochodovat 60 m po směru jízdy na jih, byl jim označník přesunut vstříc, tedy do severní (zadní) části zastávky. Naopak stálý označník zast. Nádraží Braník DC byl posunut cca 5 metrů na jih, tedy "proti srsti", aby souprava, která přijede od Modřan nestála čumákem na tom provizorním přechodu. Jak napsal Syrda, tyto posunuté označníky platí jen v době ostrovního provozu. Už pochopili
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Sorry, ale z pohledu focení jsou rampy z podchodu vyústěné vzadu. A posun zastávky je podle mne z toho důvodu, aby se lidi nemuseli vracet zpátky a chodili do podchodu a neběhali po vozovce. A přechod v pozadí s tímto nemá vůbec nic společného.Syrda píše: Drobná oprava: rampa od podchodu má vyústění vpředu (u původního označníku ZC). Vzadu je provizorní přechod vedoucí od zastávek NAD (na Modřanské ul.). Tento posun zastávky ZC platí jen v době ostrovního provozu 17. Kvůli tomu přechodu je posunut i označník DC.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Drobná oprava: rampa od podchodu má vyústění vpředu (u původního označníku ZC). Vzadu je provizorní přechod vedoucí od zastávek NAD (na Modřanské ul.). Tento posun zastávky ZC platí jen v době ostrovního provozu 17. Kvůli tomu přechodu je posunut i označník DC.mart337 píše:Jestli je tím míněn přenosný staniční sloupek, tak ten je tam proto, že stanice je zkrácena do zadní části zastávky - neb vzadu je vyústěna rampa od podchodu pod tratí a silnicí směrem k nádraží. A lidi nejsou takto "lákání" k přebíhání hlavní vozovky.ElWapp píše:Prosím, k čemu jsou ty posunuté označníky na poslední fotce?
Akorát by mne zajímalo, co tam ti lidé dělají, jestli čekají na tramvaj. Třeba je sveze ta podbíječka.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jestli je tím míněn přenosný staniční sloupek, tak ten je tam proto, že stanice je zkrácena do zadní části zastávky - neb vzadu je vyústěna rampa od podchodu pod tratí a silnicí směrem k nádraží. A lidi nejsou takto "lákání" k přebíhání hlavní vozovky.ElWapp píše:Prosím, k čemu jsou ty posunuté označníky na poslední fotce?
Akorát by mne zajímalo, co tam ti lidé dělají, jestli čekají na tramvaj. Třeba je sveze ta podbíječka.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Prosím, k čemu jsou ty posunuté označníky na poslední fotce?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pár obrázků z Braníka...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.