Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak pardon, omlouvám se, nějak jsem si neuvědomil, že mi tam na obrázku chybí Branický most.
Ale stejně je mi divný, proč není teda zkrácená zastávka DC dozadu, aby se lidi nemuseli vracet k podchodu.
Ale stejně je mi divný, proč není teda zkrácená zastávka DC dozadu, aby se lidi nemuseli vracet k podchodu.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Sorry, ale z pohledu focení je vyústění ramp na nástupiště vpředu, tedy nejblíže fotografovi Možná si jen nerozumíme, takže jinak: Od fotografa nejvzdálenější části ostrůvku, jsou na severním konci, tedy směrem DC (fotograf stojí na jižním konci zastávek a objektiv míří na sever). No a právě v severní části zastávek byl z panelů do kolejí vložen provizorní přechod pro cestující, aby od zast. NAD v ul. Modřanské, mohli přímo přes koleje přejít na nástupiště směr Modřany. A aby nemuseli ještě pochodovat 60 m po směru jízdy na jih, byl jim označník přesunut vstříc, tedy do severní (zadní) části zastávky. Naopak stálý označník zast. Nádraží Braník DC byl posunut cca 5 metrů na jih, tedy "proti srsti", aby souprava, která přijede od Modřan nestála čumákem na tom provizorním přechodu. Jak napsal Syrda, tyto posunuté označníky platí jen v době ostrovního provozu. Už pochopili
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Sorry, ale z pohledu focení jsou rampy z podchodu vyústěné vzadu. A posun zastávky je podle mne z toho důvodu, aby se lidi nemuseli vracet zpátky a chodili do podchodu a neběhali po vozovce. A přechod v pozadí s tímto nemá vůbec nic společného.Syrda píše: Drobná oprava: rampa od podchodu má vyústění vpředu (u původního označníku ZC). Vzadu je provizorní přechod vedoucí od zastávek NAD (na Modřanské ul.). Tento posun zastávky ZC platí jen v době ostrovního provozu 17. Kvůli tomu přechodu je posunut i označník DC.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Drobná oprava: rampa od podchodu má vyústění vpředu (u původního označníku ZC). Vzadu je provizorní přechod vedoucí od zastávek NAD (na Modřanské ul.). Tento posun zastávky ZC platí jen v době ostrovního provozu 17. Kvůli tomu přechodu je posunut i označník DC.mart337 píše:Jestli je tím míněn přenosný staniční sloupek, tak ten je tam proto, že stanice je zkrácena do zadní části zastávky - neb vzadu je vyústěna rampa od podchodu pod tratí a silnicí směrem k nádraží. A lidi nejsou takto "lákání" k přebíhání hlavní vozovky.ElWapp píše:Prosím, k čemu jsou ty posunuté označníky na poslední fotce?
Akorát by mne zajímalo, co tam ti lidé dělají, jestli čekají na tramvaj. Třeba je sveze ta podbíječka.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jestli je tím míněn přenosný staniční sloupek, tak ten je tam proto, že stanice je zkrácena do zadní části zastávky - neb vzadu je vyústěna rampa od podchodu pod tratí a silnicí směrem k nádraží. A lidi nejsou takto "lákání" k přebíhání hlavní vozovky.ElWapp píše:Prosím, k čemu jsou ty posunuté označníky na poslední fotce?
Akorát by mne zajímalo, co tam ti lidé dělají, jestli čekají na tramvaj. Třeba je sveze ta podbíječka.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Prosím, k čemu jsou ty posunuté označníky na poslední fotce?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pár obrázků z Braníka...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak vnější kolej v Braníku je vyloučena proto, že na ní stojí odšťavený pomeranč. Zřejmě je potřeba při práci s ramenem a manipulaci s kolejivem trolej nejen vypínat/zkratovat, ale občas i posunout a tak je před obnovením provozu nutná pomerančová zkušebka.... nejspíš
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Stručně od kpt. Jaroše...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
DPP vypsal zakázku REKONSTRUKCE TRAMVAJOVÉ TRATI NÁDRAŽNÍ NA ZLÍCHOVĚ
https://www.tenderarena.cz/profil/zakaz ... ?id=238269
https://www.tenderarena.cz/profil/zakaz ... ?id=238269
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Aktualita z Vinohrad...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak to zcela jistě, očekávám S49. Nicméně při vědomí toho, jak původní idea oprav celých úseků "od vexle k vexli" vzala z politických důvodů (bez ohledu na vládnoucí stranu) zasvé a tratě se opravují zhusta až po poločasu rozpadu a to ještě jenom flikováním nejhorších úseků, to ani nepředpokládám.demon píše:Spíš než porovnat by to konečně chtělo vyměnit všechny kolejnice na estakádě, jelikož jsou vykousaný až běda. Po těch letech už na to maj nárok...
Ale hlavně, že "teď" se ušetří a po nás potopa...
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
K těm wanám - to se bude jezdit sólo, nebo se dočkáme poprvé waních souprav?