Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Když jsem v Hlupočepích dnes nastupoval do wany, tak mne napadlo - je vůbec možné z úrovně vozovky vjet invalidním vozíkem do ní? Není pak tam ta plošiny pod hrozně velkým úhlem?
Jinak jak by mohla NAD vypadat příští rok? Anděl se dvěma přestupy, navíc na Smícháči to má skutečně daleko ke "hrana-hrana", v Hlubočepích zase bez vyvýšeného nástupiště - to je děs a hrůza.
Jinak jak by mohla NAD vypadat příští rok? Anděl se dvěma přestupy, navíc na Smícháči to má skutečně daleko ke "hrana-hrana", v Hlubočepích zase bez vyvýšeného nástupiště - to je děs a hrůza.
Re: Výluky a jiná omezení
Tak to fakt nevím, kdo jsou ti "všichni"...Petrpes píše:Všichni se těší na solo T6, o žádných nasraných nevím...
Jinak budu rád, že se konečně začne něco dělat s TT v Nádražní (byť je to zatím jen příprava na stavbu TT v nové poloze), a doufám, že se už v rámci letošní letní výluky udělá něco i s těmi šílenými oblouky nad Lihovarem.
Re: Výluky a jiná omezení
Vzhledem k tomu, že jde o izolovaný úsek sítě bez vozovny (na rozdíl od tratě do Řep), tak to tak může dopadat. Alespoň snad bude potom smysluplná NAD vedoucí odněkud někam a ne končící v místě, kde (skoro) nikdo nenastupuje ani nevystupuje.von Špilberk píše:Já si osobně myslím, že občas i nahoru na Barrandov nějaká ta NAD (někudy) bude. Ač proti vozům T6 nic nemám, vždycky jsem si s nimi rád zajezdil a je mi líto, že končí, tak nemám důvěru ve spolehlivost těchto vozů v tom "horském" provozu. S trochou nadsázky bych řekl, že se bude víc stát než jezdit.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2234
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Všichni se těší na solo T6, o žádných nasraných nevím...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Ono už to tu bylo psáno a proto jsou opičárny i v Modřanech i Řepích. Prostě nejsou lidi... K tomu se prý něco dělá v Hlubočepích...
Zrovna tady vyhání do aut bude hodně krátkodobé. Stejně jako, když nejede tramvaj do Hostivaře, tak X-26 jezdí poloprázdná a člověk si řekne proč tam ta tramvaj vůbec je, ale když se pak vrátí, tak obsazenost je opět slušná.
Zrovna tady vyhání do aut bude hodně krátkodobé. Stejně jako, když nejede tramvaj do Hostivaře, tak X-26 jezdí poloprázdná a člověk si řekne proč tam ta tramvaj vůbec je, ale když se pak vrátí, tak obsazenost je opět slušná.
Re: Výluky a jiná omezení
To já taky. Nesmyslný a úplně zbytečný přestup v Hlubočepech je jen způsob, jak naštvat co nejvíc cestujících (nebo část z nich vyhnat do aut, část do 120 a část do 170).fricoolinek2 píše:A má vůbec nějaký smysl nechávat v provozu Hlubočepy - Sídliště Barrandov? Já osobně bych raději volil X12 aka 126-reloaded. Z Chapliňáku na Smícháči za 9 minut bez přestupu.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2234
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Přežijou všechny...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Výluky a jiná omezení
Já si osobně myslím, že občas i nahoru na Barrandov nějaká ta NAD (někudy) bude. Ač proti vozům T6 nic nemám, vždycky jsem si s nimi rád zajezdil a je mi líto, že končí, tak nemám důvěru ve spolehlivost těchto vozů v tom "horském" provozu. S trochou nadsázky bych řekl, že se bude víc stát než jezdit.
Mám obavu, že spolehlivost provozu nebude valná a schválně kolik vozů to nepřežije. Teda pokud to není cílem angažmá těchto vozů.
Mám obavu, že spolehlivost provozu nebude valná a schválně kolik vozů to nepřežije. Teda pokud to není cílem angažmá těchto vozů.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2234
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
A budou šichty pro brigádníky, nechceme autobusy...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
To mi přijde jako poněkud zavádějící a kusé. Spíš bych to formuloval tak, že z důvodu havarijního zde probíhají práce na sanaci mostu, které si vynucují dopravní omezení a tak je vedení NAD tudy dosti problematické. Nemyslím si, že by to bylo tak v háji, aby to neuneslo kloubák. Spíš ty kongesce a především zmiňovaný nedostatek náležitosti pro zavedení NAD v takovém rozsahuP_V píše:Most přes Růžičkovu rokli je v havarijním stavu, NAD tudy je nemožná.
Re: Výluky a jiná omezení
Most přes Růžičkovu rokli je v havarijním stavu, NAD tudy je nemožná.
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Nebo taky za 40fricoolinek2 píše:...Z Chapliňáku na Smícháči za 9 minut bez přestupu.
Re: Výluky a jiná omezení
Důvod ostrovního provozu je stejný jako nyní u Modřan. Dochází autobusy (vozy i řidiči).
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
A má vůbec nějaký smysl nechávat v provozu Hlubočepy - Sídliště Barrandov? Já osobně bych raději volil X12 aka 126-reloaded. Z Chapliňáku na Smícháči za 9 minut bez přestupu.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6705
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Nádražní příští rok překopání úplně...9001 píše:A otázka. Nádražní je tedy už finální překopání úplně z ulice a nebo jde o "lepší" repanelizaci?