Problém, pravda, bývá u B a C podvozků, předpokládám, že to je kvůli vyšším tahům. Čili pokud bychom zakázali třetí podvozek, začnou nám padat všechny ostatní.

Moderátor: TRAM-FÓRUM
Může se stát, že bude pražská MHD ochromena? Řada řidičů pražského Dopravního podniku bije na poplach. Podle nich nejnovějším tramvajovým vozům 15T ForCity českého výrobce v posledních měsících ve větším množství „padají kola“ a také častěji v důsledku toho dojde k vykolejení.
Já se v tom přípisu nic světoborného nedozvěděl. Už dávno se říkalo, že se mají sledovat tahy motorů a dávat bacha při hlášce o poruše mechanické brzdy. Jen nejdřív se to říkalo právě kvůli problémům s mechanickou brzdou a pak kvůli protáčení kol.
Já se docela divím, že to DÚ šetří až teď. Kolik vykolejení 15T kvůli obruči už letos bylo
https://cs.wikipedia.org/wiki/Bonatrans_Group
No, na školení říkali, že cestující v oné tramvaji byli skutečně nespokojeni s tím, že tramvaj jede po silnici, a dávali to řidiči najevo všemi možnými čudlíky ve voze. Nicméně kolega "statečně" pokračoval.