Ústečák píše: ↑02.11.2019 10:42
Podstatné bude na konci víkendu všude meldovat, že to tam bude zavřené a neprojede se, aby to jel vyzkoušet co nejmenší počet lidí.
Obávám se, že tohle bude hlavní kámen úrazu. V pondělí ráno všichni vyrazí po paměti a bude.
I kdyby to celé skončilo totálním fiaskem, je třeba uznat, že se alespoň nějak reaguje, že se nerezignovalo a - považme - že je to opravdu MHD, která se má upřednostnit. Však po tom celou dobu voláme a tohle mi přijde jako velká změna přístupu.
Rozhodně změna přístupu to je. Je to dobré jako signál i jako pokus.
ALE: je to nepochopení chování řidičů
v Praze. Řidiči se prostě chovají jako telata. Jedou jako vždycky a až narazí na zákaz, tak jsou překvapeni. Pak záleží na tom, jestli je to "jen" zákaz nebo opravdu chybí silnice. V prvním případě jede půlka řidičů dál - viz aktuální Pavlák v Bělehradské. V případě druhém hledají nejbližší objížďku. Druhý den jedou stejně a jsou překvapeni, že je to tam furt.
Teprve když to trvá delší dobu, začnou přemýšlet o významně jiné trase. Takže v tomto konkrétním případě jistě mohu udělit nějaké
body za snahu, ovšem opravdový význam by mělo jen to, kdyby se řidičům IAD řeklo, že Malá Strana a Karlovy lázně jsou neprůjezdné "navždy"
(nebo aspoň do nejbližších komunálních voleb ) . Byl by pár dní bordel, pak by si to sedlo a byl by klid.
Takhle se to 3 dny vydrží, nějak to dopadne a co dál
Než si řidiči stihnout zvyknout jet jinudy, bude po výluce a všichni se honem nacpou s
nazpátek.