Nevím, nevím. Je to historická tramvaj. A že by se to poslalo na linku se střídanými přestávkami?fricoolinek2 píše: ↑25.5.2020 16:52Nejsou nějaké úvahy, že by 9048 přecijen dostala starší kabát (tj. stav po dodání) a občas by se třeba podívala s lidmi na linku 3? Tuším, že tyr. výzbroj potřebuje být jednou za čas provětrána.
KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Blbá otázka Co na 9048 není jako po dodání???
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2600
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Nejsou nějaké úvahy, že by 9048 přecijen dostala starší kabát (tj. stav po dodání) a občas by se třeba podívala s lidmi na linku 3? Tuším, že tyr. výzbroj potřebuje být jednou za čas provětrána.
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Možná by se někteří měli poinformovat, kolik ty vozy mají nalítaný a jak se na nich projevuje věčný zhazování a změny směru. A to nejen na podvozcích.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Tak ono nesmíme zapomenout, že Brno má 31 KT8 "starých" a 7 novostaveb z přelomu milénia... Takže ono technicky se může vyplatit zaplatit reko KT8D5N s migrací na Progress a "staré" poslat do světa.
- MKzB
- Uživatel
- Příspěvky: 318
- Registrován: 19.1.2007 16:49
- Bydliště: Bezkov (u Vídně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Ty nové vozy jsou možná myšleny jako náhrada KT8, ale až časem.
Program EVO2 má v Brně nahradit všechny K2, včetně K2P. A tady se naopak nabízí možnost modernizace KT8 za využití TV Progress ze šrotovaných K2P a možná časem i T3P, které budou po nákupu těch nových obousměrných kočárů vyřazeny spíš.
Program EVO2 má v Brně nahradit všechny K2, včetně K2P. A tady se naopak nabízí možnost modernizace KT8 za využití TV Progress ze šrotovaných K2P a možná časem i T3P, které budou po nákupu těch nových obousměrných kočárů vyřazeny spíš.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
P_V: Ty jako věříš tiskovým mluvčím a zprávám z médií No, kdo chce kam...
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
„Novými tramvajemi budeme primárně nahrazovat starší vozy typu KT8 z 80. a 90. let minulého století,“ řekla mluvčí DPMB Hana Tomaštíková.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
V Brně je spousta starších tramvají, které budou vyřazovat... Jak vás napadlo že nové vozy jsou místo KT8? Podle toho že nové vozy mají být obousměrné...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
ZXS91: U T6 to nevadilo resp bylo to řešitelné . Navíc tam ještě narozdíl od Prahy mají původní TV3.
trainzjohny : Píše 5 kusů s opcí na 40. . A ted tam mají 38 kachen ve dvou provedeních. S tím, že 7 kusů je "jenom" 20 let starých, takže do těch má možná smysl investovat, ale je otázka co TV14 v nich.... A podle mě Brno už opustilo "90.léta" co kus to originál
Demon: Tak možná nikdy neříkej nikdy... Navíc je otázka, kdo by je mohl chtít.... I Mostu už kupuje nové vozy z dotací, Plzen, Ostrava, Olomouc nehrozí a ono už i východ kupuje nové vozy ... Takže Praha se skroo nabízí a nebo KLDR
trainzjohny : Píše 5 kusů s opcí na 40. . A ted tam mají 38 kachen ve dvou provedeních. S tím, že 7 kusů je "jenom" 20 let starých, takže do těch má možná smysl investovat, ale je otázka co TV14 v nich.... A podle mě Brno už opustilo "90.léta" co kus to originál
Demon: Tak možná nikdy neříkej nikdy... Navíc je otázka, kdo by je mohl chtít.... I Mostu už kupuje nové vozy z dotací, Plzen, Ostrava, Olomouc nehrozí a ono už i východ kupuje nové vozy ... Takže Praha se skroo nabízí a nebo KLDR
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Domnívám se, že ty původní pražské KT8 se v Praze rekonstruovaly jen z důvodu absence toho NP článku. A při té příležitosti se jim udělala generálka. Brněnské vozy jsou, předpokládám, v lepším stavu, než KT8, které postupně prošly několika městy, kde je nijak nezvelebovali a pro nepotřebnost se jich zbavovali. Některé z těch brněnských už za sebou jednu velkou opravu mají, když jim dávali nový NP článek.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Jsou to stejně dožilé vozy jako ty Miškolcké s jedinou změnou - mají NP článek, což by se nejspíš odrazilo i na ceně, takže v podstatě žádná změna...