Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od kruťák » 25.2.2020 12:26

https://www.dpp.cz/omezeni-a-mimoradne- ... etail/5500
Předpoklad trvání tohoto opatření je do 27.2.2020.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 24.2.2020 15:21

mart337 píše:
24.2.2020 15:03
Copak se nám to děje? 7 a 21 prý na 3 dny mimo Knížecí - přes Plzeňskou a Radlickou.
Prasklá voda.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od mart337 » 24.2.2020 15:03

Copak se nám to děje? 7 a 21 prý na 3 dny mimo Knížecí - přes Plzeňskou a Radlickou.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od P_V » 24.2.2020 14:04

Na místě jako Štros to rovně asi rychleji nepůjde, to by bylo zemětřesení :) Ale třeba průjezd T křižovatkou po vnější straně, tam je jen jedna srdcovka a dlouho nic. Nebo různé odbočky, jako třeba Dvorce, kde se uprostřed širé trati zpomaluje.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 24.2.2020 12:44

P_V píše:
24.2.2020 12:18
Aspoň rovně půjde jet rychleji, ne?
Jenže pak je křížení a halda srdcovek. :-k
By nebylo od věci, kdyby se někdo ráčil (třeba do DP kontaktu) projevit pořádně, co že se to chystá. Ale proč vlastně, pak by k tomu možná chtěli něco říct řidiči, a to nikdo nepotřebuje, že. :?

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Radek » 24.2.2020 12:40

9001: jenže se dějou nehody, kdy se řidič zapomene podívat. Holt nikdo nejsme dokonalí - aktivní výstraha by nebyla od věci. :)

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od P_V » 24.2.2020 12:18

9001 píše:
24.2.2020 10:24
Na běžných výhybkách pochybuji, že rychlost půjde navýšit... A rychlostní výhybky, kde to jde, proč ne...
Aspoň rovně půjde jet rychleji, ne?

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 24.2.2020 10:59

9001 píše:
24.2.2020 10:24
Bohužel pan radní si práci nedal a neodpověděl...
Mě hlavně potěšilo, že se chystá "mnoho dalších". :smt041 :twisted:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 24.2.2020 10:24

von Špilberk: Bohužel pan radní si práci nedal a neodpověděl... Na běžných výhybkách pochybuji, že rychlost půjde navýšit... A rychlostní výhybky, kde to jde, proč ne...

Radek: Zrovna u tramvají mi to přijde jako zbytečnost při vzdálenostech, kdy to může reálně potvrdit, tak stejně už řidič musí kouknout fyzicky na postavení jestli je ok.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Radek » 24.2.2020 10:10

Třeba, že se do palubního počítače potvrdí správné postavení cesty a když k potvrzení nedojde, tak to začne na řidiče křičet?

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 24.2.2020 7:42

https://www.facebook.com/adam.praha.sobe/
Chystáme projekty ve spolupráci s univerzitami na oboustrannou komunikaci s výhybkami, což by mělo zvýšit nejen rychlost průjezdu, ale i bezpečnost; testujeme prvky autonomního vozidla, dveřní signál při odjezdu ze zastávky na křižovatce a mnoho dalších!
Copak to ta oboustranná komunikace s výhybkami asi bude :?: :-k
A co rovnice: vyšší rychlost = rychlejší opotřebení :?:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 01.12.2019 16:44

Karosák: A v jaké to vlastně fázi? Už schváleno? Nebo to ještě jde napadnout?

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Karosák » 01.12.2019 14:04

Nebo aby to bylo dražší a vyhrál JCD? :lol:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 01.12.2019 10:27

Tak na první pohled to vypadá, že to bylo děláno, aby se to dalo nasadit na díry po současných :-)

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Karosák » 01.12.2019 10:23

P_V píše:
01.12.2019 8:27
Jestli bude levnější včetně servisní smlouvy, jestli bude schopen stávající přístřešky pouze upgradovat místo kompletního vykopání od základu, tak se mi jaksi jeví výhodnější.
Souhlasím.

Odpovědět