Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Nová hala ÚD:
https://zdopravy.cz/dpp-otevrel-novou-o ... eti-48853/
https://zdopravy.cz/dpp-otevrel-novou-o ... eti-48853/
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Von: Asi tak... Ovečky Prahy sobě bečí radostí Doufám, že pan radní nechá sundat všechny OR a potkávačky
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
https://www.facebook.com/adam.praha.sob ... 323734199/
Z mostu na spadnutí je most, kterému skoro nic není. Nechápu...Poslední dvě soboty jsme chtěli dát Libeňskému mostu pořádně zabrat. Při zatěžovacích zkouškách jsme na jeden z jeho oblouků rozmístili 62 tunových vaků s kamením, naložené tatry o váze 42t, tramvaje se zátěží 66t a do toho po něm ještě jezdila další tramvaj rychlostí 60 km/h – dohromady hmotnost přes 500 tun. Most dostal extrémní zátěž několikrát převyšující běžný provoz, abychom získali detailní informace o chování konstrukce.
Okamžitá reakce mostu ale ukázala, že konstrukce Libeňáku zátěž v podstatě nepoznala. Přežil bez ztráty kamínku a výsledky jsou velmi dobré! Konstrukce pracuje přesně podle výpočetních modelů a nad to průjezd tramvají v maximální rychlosti oblouky ani nezaznamenaly. Samotní mostaři byli překvapení. Pokud se prokáže, že je Libeňský most v lepším stavu, než se předpokládalo, znamenalo by to jednodušší a hlavně rychlejší rekonstrukci. Nerad bych předjímal, ale třeba budeme moct vrátit na Libeňák maximální rychlost tramvají a odstranit ty ošklivé plastové směrovací značky uprostřed.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Asi nejreálnější je Zahradní město, protože se zruší Strašnice - vlak, takže by musela komplet M22 do Hostivaře a to je mazec... plus nevím jak je na tom na zed... Už minimálně rok, je tam omezení pro IAD...
Zbytek je spíš říše snů... resp. zatím se jede ve starých kolejích, že se něco řekne do novin, udělají se fotky představitelů města, jak podporují tramvaje a tím to končí.... A nebo do toho rejou viz LIbuš, kde radní vymyslel blokovou smyčku.... U Holyně budeme rádi za výhybku na Barrandově, ale víme jak dopadla výhybka na Libuš....
Zbytek je spíš říše snů... resp. zatím se jede ve starých kolejích, že se něco řekne do novin, udělají se fotky představitelů města, jak podporují tramvaje a tím to končí.... A nebo do toho rejou viz LIbuš, kde radní vymyslel blokovou smyčku.... U Holyně budeme rádi za výhybku na Barrandově, ale víme jak dopadla výhybka na Libuš....
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Ahojotratinadědinusetohomocnevísnadjentoževnejbližšídoběnejspíšnebudenic.
To já jen, abys věděl, jak blbě se to čte, k čemu slouží taková diakritika a podobné věci.
To já jen, abys věděl, jak blbě se to čte, k čemu slouží taková diakritika a podobné věci.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Ahoj všude se píše o výstavbě smyčky zahradní město a depo hostivar a napojení tratě do holyne a na budoucí dvorský most nevíte jak to vypadá s realizací stavby tratě divoká šárka dlouhá mile ta by se také měla stavět v blízké době může někdo doplnit diky
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
https://www.dpp.cz/omezeni-a-mimoradne- ... etail/5500
Předpoklad trvání tohoto opatření je do 27.2.2020.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Copak se nám to děje? 7 a 21 prý na 3 dny mimo Knížecí - přes Plzeňskou a Radlickou.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Na místě jako Štros to rovně asi rychleji nepůjde, to by bylo zemětřesení Ale třeba průjezd T křižovatkou po vnější straně, tam je jen jedna srdcovka a dlouho nic. Nebo různé odbočky, jako třeba Dvorce, kde se uprostřed širé trati zpomaluje.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
9001: jenže se dějou nehody, kdy se řidič zapomene podívat. Holt nikdo nejsme dokonalí - aktivní výstraha by nebyla od věci.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
von Špilberk: Bohužel pan radní si práci nedal a neodpověděl... Na běžných výhybkách pochybuji, že rychlost půjde navýšit... A rychlostní výhybky, kde to jde, proč ne...
Radek: Zrovna u tramvají mi to přijde jako zbytečnost při vzdálenostech, kdy to může reálně potvrdit, tak stejně už řidič musí kouknout fyzicky na postavení jestli je ok.
Radek: Zrovna u tramvají mi to přijde jako zbytečnost při vzdálenostech, kdy to může reálně potvrdit, tak stejně už řidič musí kouknout fyzicky na postavení jestli je ok.