LIberec je dost svébytná kapitola, Brno kupuje T6 "na chvíli" právě aby neudělalo tu blbost, že si draze opraví vozy, které už jsou tak na cestu do šrotu, zatímco tyhle šroty si koupí za pár kaček. My si budeme taky kupovat vysokopodlažní ojetiny a pak si tady místo moderní MHD budovat zkanzen.
U KTéček se to dá pochopit snahou mít jeden rozšířenější NP obousměrný vůz, i za cenu poměrně vysokých nákladů, ale u wan je to prostě existeční cesta na Ukrajinu (kde mimochodem umí ty wany alespoň dělat s klimatizací, lepenými okny... prostě pořádně odpodlahy)
Zatímco my za cenu skoro poloviny takového Tanga (27 miliónů) budeme dělat historickou wanu. Ta nebude mít klimu, vypadá jak z "pravěku" atd, nemluvě o velikosti a kvalitě.
Jinak právě otázka náhrady vozového parku se takhle dost zabijí, protože se utratí poměrně vysoké prostředky za vozy které tu dlouho budou a obměna vozového parku je kde ... v
protože nebudou ani peníze a vlastně ani potřeba, když nám tu sto let budou jezdit T3
Nemluvě o tom, že "výhodou" tohoto řešení budou další odstavené modernější vozy, které se už teď nestíhají opravovat