Afterman píše: ↑28.3.2020 22:48
Někde to jde
https://transphoto.org/photo/997512/?vid=19662
https://transphoto.org/photo/479087/?vid=95340
T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
K této lži jsi dospěl jak? Nebo to nevíš ty, tak to neví nikdo?
Spíš ti řekli jaké důvody máš říct, proč bylo zvoleno toto řešení. Tohle už vážně zavání pocitem, že máš zadaný podnikový úkol obhajovat kroky DP na internetu. Jen je otázka jestli to děláš z přesvědčení nebo za peníze.
mart337, ZXS91: Zbytečné přemýšlet, jasně tu bylo řečeno, že nejsou peníze, na nic nejsou peníze a už vůbec ne na pohodlí řidičů...
Někde to jde
https://transphoto.org/photo/997512/?vid=19662
https://transphoto.org/photo/479087/?vid=95340
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ano, souhlas. Dva stěrače se podle mne na rozdíl od autobusu nevejdou, protože ten pravý by musel být někde uprostřed, jinak by po složení byl mimo sklo. A přesně jako jeden můj předřečník, je potřeba aby stěrač zasahoval co nejvýš, abychom, my, kteří sedíme nahoře a nehrajeme si na tankisty, taky něco viděli.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Nahoře je transparent Ale ty 2 boční skládací jako BUS, to má něco do sebe Ale proč hned 2, na východě přeci z každé T3 pravý odmontovali a zůstal jen levý v základní poloze ležmo a výkyvem cca 100°
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Nebo jeden velký stěrač shora, překáží tam něco?
Nebo dva stěrače dole, ale dál od sebe, delší a úplně sklápěcí, jako u autobusu. Takže by za sucha zároveň ani nezacláněly.
Takových možností, když by s centrálním stěračem dole byl prostorový problém...
Nebo dva stěrače dole, ale dál od sebe, delší a úplně sklápěcí, jako u autobusu. Takže by za sucha zároveň ani nezacláněly.
Takových možností, když by s centrálním stěračem dole byl prostorový problém...
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Co delší stěrače, aby to aspoň setřelo celý vokno. Tam by byl nějaký problém?
Osobně sedím vcelku vysoko, takže při dešti mám na výběr: buď uvidím prdlajz nebo uvidím, ale nebude se mi sedět pohodlně. A když tam sedím x hodin, rád bych alespoň trochu toho pohodlího měl.
Osobně sedím vcelku vysoko, takže při dešti mám na výběr: buď uvidím prdlajz nebo uvidím, ale nebude se mi sedět pohodlně. A když tam sedím x hodin, rád bych alespoň trochu toho pohodlího měl.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Souhlas, ale to prý neprošlo přes vedení. Zřejmě neodmyslitelná vize spojování wan. Sice nikdo neví kdy a jestli, ale je to asi dost silné na to, aby zabránilo pokroku
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Když se řeší ta zásuvka. Zkusím se kacířsky zeptat: K čemu vlastně na waně vpředu zásuvku? Kolikrát je v provozu opravdu nezbytně potřeba? Když zhebne až tak, že nebude schopna vlastního pohybu, tak se stejně odbrzdí a povleče neelektricky. A ano, uznávám, že se vloni jednou stalo, že waně nešmrdlaly stěrače, tak si jedno půlkolo odjela vzadu za wlkem a pak ji vyměnili. Ale jinak?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ad1) Souhlas. Upřímně nevím. Možná proto, že norma není závazná, tak do toho legálně mohli jít a neřešili zpovykance, kterých před 20 lety nebylo tolik, ale v Praze je vše předpos... a hned by se toho někdo chytil. A furt panuje/panovala kletba ceny ruky, bohužel
Ad2) Husí krk supr, řeší to několik problémů najednou. Především to plandání. Jsem pro. Ale na konci husího krku je zase Harting. A tím opět vzniká nekompatibilita, tedy další disproporce v (ne)jednotnosti vozového parku.
(Leda by se někomu povedlo tu předpotopní obludu (©©©) nabastlit na spřáhlo, blé).
Jó mít provoz ála Budapešť, tak se holt staré wany dají na levý břeh, nové wany ma pravý a k nim se upraví adekvátní počet wlků. Nebo brněnský model stálých souprav.
Ale provozovatel holt aplikuje jiný, "trhací" koncept
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Jenže proč jinde to jde a jen v Praze se řeklo ne? Myslím si, že u tramvaje, která přijde v podobě holé kastle a stejně se v ní truhlařina dělá prostě nová mi přijde možnost úpravy levého stolku úplná kapička v moři rozpočtu....Karosák píše: ↑28.3.2020 1:16Ještě k té ergonomii - to je překážka, na kterou narazila i TK při snaze alespoň nějaké zlepšení přinést. V nějaké normě je to zakotvené (budu rád, když TK doplní) a to se neututlá, když už teď se o tom ví. Takže první netáhlo si udělá bebí a "namůže si ramínko" a půjde na PN a pokud se nepřidají další, zajistí se alespoň mediální výstup proti DP. A pak se to za další velké love bude předělávat. Bohužel, nejsme tu první den, že.
Proč nezkusit zásuvky vzor Brno. Kabeláž je přitažena k hlavě spřáhla a tam je zásuvka. Po mechanickém spojení vozů se zásuvky na obou spřáhlech propojí krátkým husím krkem. Brno tím momentálně nahrazuje i mezivozová spřáhla na svých vozech T6A5...Karosák píše: ↑28.3.2020 1:16Podobně svatá trojice řadič-stěrač-zásuvka není "jen". Jednoramenný stěrač uprostřed, resp jeho pohon zevnitř, který už v tomto případě není veden bovdeny zpod stolku, koliduje se současnou předpotopní megazásuvkou. Ano, toto je opravdu slabý článek v podobě archaického komponentu. Jenže...může to vyřešit Harting*, ale to pochopitelně způsobí nekompatibilitu. (Nebo rozjet dnes zcestnou akci Hartingů a jednostěračů pro všechny RP?! ) Níže velkou zásuvku nelze - zaprvé bude potřeba zajistit níže a o spřáhlo plandající kabel, ale to by asi šlo řešit, ale už tu velkou zásuvku nedáme do nižších partií, neb tam dlí kysna nožního řadiče. Tento bychom tedy museli změnit na ruční a kvůli ergonomii tedy pravděpodobně i překopat panel. A zde již cítíme, že to není "jen" a že to bude něco stát..
Prostě.... Mně Wany úplně žíly netrhají. Jen mi přijde smutné, že po takřka patnácti letech od té první pražské jsme se s nimi pohli dál v podobě bezdotykových tlačítek pro cestující (8285), změnou laku a barevným cirkusem na dveřích (8284)... Jinak se vlastně nezměnilo v zásadě nic. A to to má být vlastně "nový" vůz....
- MKzB
- Uživatel
- Příspěvky: 318
- Registrován: 19.1.2007 16:49
- Bydliště: Bezkov (u Vídně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Když to tady tak čtu,tak bych to asi shrnul.
Na nákup nových tramvají teď nejsou peníze, musí se ještě doplatit 15T a předpokládám, že vláda ČR bude muset škrtat všude stejně jako po povodních v roce 2002, aby zaplatila následky toho coronacirkusu. Jenže je třeba s něčím jezdit a T3R.P(V) začínají pomalu najíždět km do GO (nebo jak se ta oprava jmenuje).
Nedělal bych z toho senzaci. Nových wan má být max 65 ks. T3R.P(V) máme cca 355 ks, z čehož plyne, že max 18% vysokopodlah T3 půjde zwanizovat, podle stavu kastle.
U těch špatných kastlí máme celkem 4 možnosti.
1. GO kastle
2. Použít kastli z jiné odporové T3, která ještě nestihla odjet na východ nebo do šrotu.
3. Koupit novou kastli VarCB3.
4. Koupit novou kastli VarCB3LF.
Ať se na to dívám, jak se na to dívám, možnost 4 mi vychází v takové situaci jako nejvýhodnější.
Hlavně, kdyby se realizovala možnost 1, příp. 2, tak si toho nikdo z nás ani nevšimne.
Na nákup nových tramvají teď nejsou peníze, musí se ještě doplatit 15T a předpokládám, že vláda ČR bude muset škrtat všude stejně jako po povodních v roce 2002, aby zaplatila následky toho coronacirkusu. Jenže je třeba s něčím jezdit a T3R.P(V) začínají pomalu najíždět km do GO (nebo jak se ta oprava jmenuje).
Nedělal bych z toho senzaci. Nových wan má být max 65 ks. T3R.P(V) máme cca 355 ks, z čehož plyne, že max 18% vysokopodlah T3 půjde zwanizovat, podle stavu kastle.
U těch špatných kastlí máme celkem 4 možnosti.
1. GO kastle
2. Použít kastli z jiné odporové T3, která ještě nestihla odjet na východ nebo do šrotu.
3. Koupit novou kastli VarCB3.
4. Koupit novou kastli VarCB3LF.
Ať se na to dívám, jak se na to dívám, možnost 4 mi vychází v takové situaci jako nejvýhodnější.
Hlavně, kdyby se realizovala možnost 1, příp. 2, tak si toho nikdo z nás ani nevšimne.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
To bezpochyby. Když v poslední křeči 90's zvládlo ČKD ještě vypotit KTN, mohl s tím svinout nápad wan a v roce 2000 místo RP, začít s PLF. Ale to se nestalo...
Tedy třeba ten nápad byl, ale nebyl takový tlak na NP a při všeobecném mínění, že RP bude "jen" na 15 let to prostě zapadlo v opojení blyštivé fata morgany prebohatých zítřků a automatizované blízké budoucnosti.
A protože se to stalo vcelku nedávno, čekal bych, že to dnešní opojení budeme trochu mírnit, ale nevypadá to. Tak nás holt musí umírnit vyšší moc...
A soukromník by se rozhodl také třeba jinak, ve "veřejném podniku" to prostě funguje tichu jinak
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Kdyby DPP a demon alespoň trochu chtěl, mohlo to mít minimálně stěrač a řadič, to je v těch milionech pár drobných, když už to tu bude strašit dalších 20 let
A to samé RP po dílnách...
A to samé RP po dílnách...