T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od P_V » 18.4.2020 2:45

Karosák píše:
17.4.2020 22:48
A kdyby se v Praze wanizovalo po brněnsku, tak z toho podle kachní metodiky vyleze SUCSLF :^o
To by nešlo, nebyl by kam dát zrychlovač :)

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Karosák » 18.4.2020 0:14

Ústečák: to co píšeš hezky dokazují i (a to tu asi zažil kdekdo) mnozí blažení cestující, které jsem potkával v humanizovaných Bčkách od Janozy. Jakože "jéé podívej Tomášku, jakým dneska jedeme novým vláčkem" nebo báby co si medí "koukej dědo, jaký to mají dneska ty mladý pěkný...hmm, ty dráhy" to mně vždycky bavilo :D Hlavně v tý žumpě co jezdívala na jih. Že tomu smrděly hajz_y až to kroutilo umakart, tlačily péra vysezených lavic a při brzdění nebylo přes špalky slyšet, to vem čert, ale dalo se Altro, vysypaly mouchy ze zářivek, vylila voda z oken a natáhl Najbrtí plyš a mohle se vybírat příplatek vyšší kvality. Takže nějaká wana...

Jinak názor chci / nechci wanu, stěrač, řadič...beru, já jsem nevyhraněný, všechno má svoje. Zažil jsem luxusní směny na 15T, ale i jedny s nejhorších a zrovna tak s PLF... unešen, coby obsluha jsem byl z EVA. To byl týden na dovolené. Ale už to nechme.
Mně spíš znechutilo v jak nekonstruktivní a netechnickou bitku se to zvrhlo. Někteří by tu snad zvládli uplést z h_vna bič a ještě s ním vesele práskat...a pak jsem natrefil má to Brno :shock: a nedalo mi to =P~

Uživatelský avatar
Ústečák
Uživatel
Příspěvky: 187
Registrován: 04.8.2019 9:55

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Ústečák » 17.4.2020 23:20

Karosák píše:
17.4.2020 22:48
Jinak to porovnání mi ukazuje na to, že kromě toho, že se tu vyhejtujeme, to ve společnosti a pozici MHD nezpůsobí vůbec nic. Ostatně když jsem na DOD šaškoval u 8285, byl jsem překvapen, kolik klientely (a nemyslím pacienty, kteří věděli víc než já) pochvalně mručelo, že je fajn, že podnik "dělá tyhle nový tramvaje". A moc nechápali, když jsem se snažil sdělit, že to "nový" moc není. Ale to už je mimo soutěž, to jsem si klidně mohl vymyslet...
No, já jsem třeba taky vcelku antiwanař, ale ve výsledku máš pravdu - a i kdyby sis to vymyslel, tak tomu věřím, protože podobných historek samozřejmě taky pár mám. Obecně se dá říct, že mezi běžným uživatelstvem jest udržovaný, čistý a zejména "vynovený" stroj kolikrát brán daleko pozitivněji a vnímán moderněji než zapráskaná novota. Na což občas trochu zapomínáme a zabředáváme do problematiky mnohem hlouběji, než je vlastně třeba. 8-) A pak ztrácíme nadhled i náhled běžného klienta.

Ale stejně ty wany nechci. :D

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Karosák » 17.4.2020 22:48

No jasně. Protože kdyby nebylo "potřeba NP vůz" (zcela nahé sdělení, jaké vychází z ROPIDího požadavku), tak se udělá PO RP(V) a čekáme dál. A kdyby se v Praze wanizovalo po brněnsku, tak z toho podle kachní metodiky vyleze SUCSLF :^o Když to prostě porovnám tak jako jo no...to mi přijde trošku moc hustý i na Brno v roce 2010. Sorry, alespoň to lino :prase :D

Jinak to porovnání mi ukazuje na to, že kromě toho, že se tu vyhejtujeme, to ve společnosti a pozici MHD nezpůsobí vůbec nic. Ostatně když jsem na DOD šaškoval u 8285, byl jsem překvapen, kolik klientely (a nemyslím pacienty, kteří věděli víc než já) pochvalně mručelo, že je fajn, že podnik "dělá tyhle nový tramvaje". A moc nechápali, když jsem se snažil sdělit, že to "nový" moc není. Ale to už je mimo soutěž, to jsem si klidně mohl vymyslet...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od 9001 » 17.4.2020 22:43

Karosák: To je technicky i Krasin :twisted:

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Karosák » 17.4.2020 22:28

Podle mně jde o totéž - získat NP vůz. Tečka.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od 9001 » 17.4.2020 22:03

Karosák: Protože poslední mají z roku 2013? A šlo čistě o to získat NP vůz...Navíc Brno nakupovalo i dost nových vozů at už originál nízké kachny, Anitry a nebo i Varia a ted Draka...

Ale náš DP chce sociální wanu s rokem výroby 2026 s životností 20 let...

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Karosák » 17.4.2020 21:55

Je to sice ke KT, ale problematika stejná. Když je takové pozdvižení kvůli retrowaně a že za to můžou šotouši, démon, ilumináti, ostuda pro cestující, atd. Jaký je pak jejich názor na brněnské GO KT? Já Brno moc nesleduji, ale teď jsem docela vyvalil bulwy, když jsem zabrousil na BMHD. Protože to je podle mně pravý retrožrádlo, do kterého než by nastoupili místní ultras, tak radši snad pojedou autem:
původní kastle, původní "výstavní" kabina, výřezy plent, košový ptg na šňůru, původní stěrače které mi přišly na prd u KT vždy, protože neexistuje poloha, ve které by netrčely do výhledu, původní výzbroj, původní podlahové lino (alespoň 1718), původní sesle (textilní potah nepočítám), původní hnusný přechodový měchy... zůstala i noha?

Co nám doplní pan MKzB?

Neříkám, že je to špatně, cestující tím evidentně jezdí a je to nízkopodlažní muzika za málo peněz, ale dát to jako ilustraci k současnému zhnusení jsem musel, protože tomu říkám socka verze =P~

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2234
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Petrpes » 04.4.2020 11:42

Sotoušům se to líbí, ale řidičům se to nelíbí...
Takže opět lež pana :devilsmokin
😎🤣💩

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od demon » 03.4.2020 16:35

Afterman píše:
03.4.2020 16:09
Legislativa v této podobě, je prasárna, která neměla nikdy vzniknout. Wana(a RPV) je nová tramvaj, která s původní kastlí t3 nemá nic společného a tak taky s ní mělo být zacházeno.
Opět dojmy...
Afterman píše:
03.4.2020 16:09
Fakt jsi nenapsal ještě ani jeden, za to lží proč něco nejde spoustu...
Všechno co píšu jsou neodiskutovatelná fakta. Chápu že se to šotoušům nelíbí, ale je to je tak všechno, co s tím můžou dělat...

Afterman
Uživatel
Příspěvky: 149
Registrován: 14.9.2012 21:43

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Afterman » 03.4.2020 16:09

P_V píše:
02.4.2020 20:01
Kdyby byli rozmačkaní tramvajáci ve wanách na denním pořádku, hned se legislativa změní a výroba nových tramvají na staré papíry už nepůjde.
Nebo v čem že vlastně wana nesplňuje aktuální normy...
Legislativa v této podobě, je prasárna, která neměla nikdy vzniknout. Wana(a RPV) je nová tramvaj, která s původní kastlí t3 nemá nic společného a tak taky s ní mělo být zacházeno.
demon píše:
02.4.2020 18:50
Diskuze s Vámi zjevně nemá smysl, jelikož stále proti faktům reagujete vašimi dojmy...
Fakt jsi nenapsal ještě ani jeden, za to lží proč něco nejde spoustu...

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od P_V » 02.4.2020 20:29

MKzB píše:
02.4.2020 20:10
zatím asi nikdo nežádal o schválení jako nového vozu (pokud to jde), když starých T3 je všude dost.
Možná je to i tím, že nákup nových vozů je investice a jde z jiných peněz a v jiném režimu, než jen pouhá "oprava".

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 318
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od MKzB » 02.4.2020 20:10

Wana s čelem Pelikán může být i jako nová tramvaj, příkladem jsou 3 kusy v Olomouci a jedna 2wana v Ostravě.
Wana s kardausovým čelem má taky nějaké výztuhy proti T3, ale zatím asi nikdo nežádal o schválení jako nového vozu (pokud to jde), když starých T3 je všude dost.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od P_V » 02.4.2020 20:01

Hluk je objektivně změřitelná veličina a projeví se hned, zatímco nesplnění pevnostních parametrů čela se projeví cca jednou za X let, když při těžké nehodě bude řidič vážně zraněn, místo aby se jen leknul. Tomu tedy odpovídá i tlak na dodržení norem. Kdyby byli rozmačkaní tramvajáci ve wanách na denním pořádku, hned se legislativa změní a výroba nových tramvají na staré papíry už nepůjde.
Nebo v čem že vlastně wana nesplňuje aktuální normy...

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od demon » 02.4.2020 18:50

Afterman píše:
02.4.2020 15:06
Na současné znění norem kašle ale především DP....Bohužel je legální...
Takže buď na normy kašle a pak je to nelegální, nebo je to legální a pak není nutno na normy kašlat.
Diskuze s Vámi zjevně nemá smysl, jelikož stále proti faktům reagujete vašimi dojmy...

Odpovědět