T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Obávám se, že nešlo, protože papá jaksi víc, než kolik je kapacita baterky.
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Bylo by možné upravit zapojení motorgenerátoru, aby při tom výpadku napájení se dal přepnout na baterku a tedy větral? To by na ten kopec mohlo vystačit.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Ano, nesmí tam z bezpečnostních důvodů, protože při výpadku napájení by se nechladila výzbroj a došlo by k jejímu poškození.
Za běžných podmínek tam ty vozy samozřejmě normálně vyjedou a i sjedou, byť úplně dobře jim to vzhledem k délce klesání/stoupání opravdu nedělá, nakonec několikrát tam jak T3, tak T3M byly a k žádnému technickému problému se neschylovalo.
Takže možnost povolení podobné šotoakce není technicky vyloučená (na výjimku), ale je krajně nepravděpodobná.
Za běžných podmínek tam ty vozy samozřejmě normálně vyjedou a i sjedou, byť úplně dobře jim to vzhledem k délce klesání/stoupání opravdu nedělá, nakonec několikrát tam jak T3, tak T3M byly a k žádnému technickému problému se neschylovalo.
Takže možnost povolení podobné šotoakce není technicky vyloučená (na výjimku), ale je krajně nepravděpodobná.
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Omlouvám se, nejsem odborník. Jen co jsem snad pochopil kdysi z vysvětlování, tak staré vozy včetně T3 na Barrandov nesmějí ne z důvodu, že by tam nevyjely, ale že by z důvodů přehřátí nemusely bezpečně sjet dolů. A z toho důvodu asi nejde ani slavnostně pendlovat z Hlubočep do Holyně.
Teoreticky by snad šlo vyjet nahoru, ale pak by se dolů muselo spřahat s něčím co na Barrandov normálně může.
Teoreticky by snad šlo vyjet nahoru, ale pak by se dolů muselo spřahat s něčím co na Barrandov normálně může.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Tak lze z toho vyvozovat to, že je v silách toho stroje tam vyjet i sjet, ne? Nebo jaké největší limitace se tehdy při té zkušebce ukázaly?demon píše: ↑02.6.2020 20:48Trakční výzbroj pomeranče byla rekonstruována na sérioparalelní řazení trakčních motorů s možností trvale pomalé jízdy na sériové spojení. U úpravy SP2 má přepínač se čtyřmi polohami Pojezd (pomalá jízda), Série, Sério - paralel a Shunt (sério - paralel s odbuzením).fricoolinek2 píše: ↑01.6.2020 0:45A co jsem se měl dozvědět na páteřích? Že pomeranč je odporový (resp. předpokldám, že informace o tom, že by dostat jinou výzbroj, by nebyla tajena) je fakt a že on byl vůbec první tramvají, co kdy vyjela na Barrandov, je též fakt. Dalším faktem je ti to, že běžný Suchoj se na Barrandov rozhodně podíval.
Proto na Barrandov bez omezení smí, na rozdíl od běžných Suchojů. Je pravda že se Barrandov několikrát podívaly, ale nelze z toho cokoli vyvozovat.
Znova opakuji - otevře se trať do Holyně a jako atrakce by tam prostě jezdil pendl T3, který by třeba se ještě za den otočil 2x v Hlubočepích, kdy by mezi Sídlištěm Barrandov a Geologickou svezl pár fotičů.
To je celé. A jestli je to kravina? Kravinou byste nazvali před třemi roky i ideu odkupu dvou kusů T2R a jejich rekonstrukce do podoby, jak by to vypadalo v alernativní historii, ve které by se T2 do Prahy koupily.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
P_V: Prý se trhalo plátno... Pak byla evoluce Pragotron
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
A proč se neosvědčil? Tipuju že kvůli nepraktičnosti manipulace s ním, ne že by byl zbytečný.
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Vždyť ty nejstarší T3 měly transparent, takže buse je návrat ke kořenům.
Můžeme se jen dohadovat o tvaru okýnka, které si v každém městě udělali trochu jinak, a jestli je lepené sklo přílišný anachronismus a melo by být v gumě.
Můžeme se jen dohadovat o tvaru okýnka, které si v každém městě udělali trochu jinak, a jestli je lepené sklo přílišný anachronismus a melo by být v gumě.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Přesně tak, RP měla mít vpředu LED o velikosti cedule a tam svítit bílé číslo na modrém podkladu, těma BUSE vzor ČKD 1960 pěkně doprasili...
Ad. R.P vs. R.PV: Myslel jsem že na první pohled odlišnou skříň R.PV musí každý uživatel PRT poznat, pomineme-li fakt, že je to všeobecně známá a dohledatelná informace.
Stejně tak který zrychlovač má úpravu Barrandov...
Ad. R.P vs. R.PV: Myslel jsem že na první pohled odlišnou skříň R.PV musí každý uživatel PRT poznat, pomineme-li fakt, že je to všeobecně známá a dohledatelná informace.
Stejně tak který zrychlovač má úpravu Barrandov...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Trakční výzbroj pomeranče byla rekonstruována na sérioparalelní řazení trakčních motorů s možností trvale pomalé jízdy na sériové spojení. U úpravy SP2 má přepínač se čtyřmi polohami Pojezd (pomalá jízda), Série, Sério - paralel a Shunt (sério - paralel s odbuzením).fricoolinek2 píše: ↑01.6.2020 0:45A co jsem se měl dozvědět na páteřích? Že pomeranč je odporový (resp. předpokldám, že informace o tom, že by dostat jinou výzbroj, by nebyla tajena) je fakt a že on byl vůbec první tramvají, co kdy vyjela na Barrandov, je též fakt. Dalším faktem je ti to, že běžný Suchoj se na Barrandov rozhodně podíval.
Proto na Barrandov bez omezení smí, na rozdíl od běžných Suchojů. Je pravda že se Barrandov několikrát podívaly, ale nelze z toho cokoli vyvozovat.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
A já píši o tom, že měl být dopraven jeden Suchoj nyní na Barrandov, aby zajišťoval ostrovní provoz na jednom pořadí d-32?
Píši o hypotetické mimořádné šotoakci, která by dala vzniknout unikátním snímkům klasické tramvaje na místech, kam se nikdy předtím nedostala - vyjma té jedné vyjímky někdy před 15-16 lety.
Píši o hypotetické mimořádné šotoakci, která by dala vzniknout unikátním snímkům klasické tramvaje na místech, kam se nikdy předtím nedostala - vyjma té jedné vyjímky někdy před 15-16 lety.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Tak mezi mimořádnou a pravidelnou jízdou je trošku rozdíl.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
A co jsem se měl dozvědět na páteřích? Že pomeranč je odporový (resp. předpokldám, že informace o tom, že by dostat jinou výzbroj, by nebyla tajena) je fakt a že on byl vůbec první tramvají, co kdy vyjela na Barrandov, je též fakt. Dalším faktem je ti to, že běžný Suchoj se na Barrandov rozhodně podíval.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Ty jsi mistr hloupých dotazů Frcolínku, zvláště toto jsou všeobecně známé informace, najdi si informace o 5521 či o Barrandovské trati na páteři a vše se dozvíš...
Haf
Haf