T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
On tam nápis "přiložte kartu" je, ale nahoře. Tak není divu.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
No zrovna ten symbol "vlny a ruka s kartou" v místech čtečky mi připadá dost blbuvzdorně. Asi tedy není, no. Mohla by tam ještě být šipka "zde přiložte". Ale už takhle je na tom bazmeku dost zbytečných informací.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Což neomlouvá dementně sestavené sekvence hlášení Ale to není jen o tlačítkách. Jak dlouho již společnost používá bezkontaktní platby? Včera se nám klient chválihodně pokoušel zakoupit jízdenku bezkontaktně, ale kartu zuřivě přikládal na display, místo čtečky. Po 3. pokusu jsem ho chtěl jít vysvobodit, ale slitovala se i čtečka a zbaštila mu to, ikdyž přikládal mimo
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Klienti mačkají cokoliv, co je v dosahu a vypadá to zhruba jako tlačítko. Na 15T tak 2x za směnu zazvoní i kecafon
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Jako upřímně se pak má někdo divit, že kaštani mačkají černé tlačítko
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Takže ten najhorší možný dôvod na svete? Hlavne to prekvapilo, naviac v kombinácii s novo nahranými hláseniami odlišnými od väčšiny vozového parku.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
To se tak ale u DP vždycky dělalo, i když ještě jezdily v pravidelném provozu, tak se to v nich hlásilo
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Tak ma zaujalo, prečo sa do vozov bez tlačítka (teraz akurát 6892 na 2) vôbec nahráva hlásenie "zastávka na znamení". Keď už nestojí za to robiť pre tieto vozy špeciálne data, stačilo by ten jeden sample (prípadne ten krátky gong pred ním, ktorý je iný ako pre hlásenie zastávky) vymeniť za rovnako dlhé ticho a nehlásilo by to niečo, čo tak maximálne popletie cestujúcich. ("Zastaví mi to? Čo mám mačkať? Pomoc!")
-
- Uživatel
- Příspěvky: 274
- Registrován: 12.11.2007 17:18
- Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Co se stalo 7191+7275 že byla dvakrát (29.5. a 5.6.) předčasně stažena?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
A tu nedobíjenou baterii vysajete fofrem nejen tím hypotetickým MG, ale i všemi sepnutými stykači výzbroje a čtyřmi brzdiči. Takže pokud by nezdechlo řízení dříve, tak se vzápětí nedostane proudu brzdičům a zastaví to na čelisti a pak už to ani nenahodíte Jako diskuse zajímavá, ale prakticky fakt nene
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
MG se skutečně na baterku roztočit dá, ale jen na otáčky který by rozhodně k uchlazení zrychlovače a motorů nestačily.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Jo, magnety na baterku sice fungují, jenže jí taky dokážou pěkně rychle vycucnout. A tady se jedná nejen o délku fungování, ale taky - a to hlavně - i o nějaký dostatečný výkon chlazení. A právě v tom bude problém. Pokud bys to roztočil tak, aby to dokázalo dostatečně chladit, pak se obávám, že bys baterku vycucnul natotata.
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
No nevím. Já bych to asi zase až tak černě neviděl. Pokud si to dobře pamatuju, tak na baterku musí fungovat i magnety, aby to nebyla úplná mrtvola a na to je asi potřeba taky pěkná kapacita. Takže asi nějakou chvilku to vydrží, ale otazník je jak dlouho, aby to pak nebyla mrtvola, než to sjede dolů.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
No vidíš, sám sis odpověděl, že by to nešlo. Jak účinej větrák by to asi byl, kdybys do toho místo 600V pustil jen 24V? (za předpokladu, že by tím ta čtyřiadvacítka vůbec dokázala otočit).
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Papá 600V, ale z druhé strany z něj leze 24V. Tak že by jako motoroval z té druhé strany.