Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Bram: Jsem rád, že nejsem sám, komu to přijde o dost užší než původně... No uvidíme...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Rekonstrukce Nádražní ulice na Smíchově je provedena tím nejhorším možným způsobem. Silnice je zúžena (reálně na hooooodně dlouho, ne li navždy) a tramvajová trať je s otevřeným svrškem. Tady se někdo snad zbláznil... Ne že bych již několik let nevěděl, že to má být takto provedeno, ale je třeba si říci, že tohle je velká facka veřejné hromadné dopravě do tváře - v případě problémů by se v původním uspořádání dalo jet autobusem vždy po kolejích, teď ne. Krom toho zaniklo několik desítek parkovacích míst, kdy řidiči po odstavení vozidel pokračovali (a teď se podržte) dále hromadnou dopravou. Týkalo se to občas i mne, ovšem v mém případě to bylo tak pětkrát za rok. Teď už tedy také nic... Ač proti otevřenému kolejovému svršku nic nemám, ba naopak ho všeobecně vítám, tak tady je při jeho použití ale nutné říci, že se někdo s prominutím asi posral za ušima a ty uši by mu bylo nejlepší teď snad urvat...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Já bych řekl, že to bude stejnej případ, jako esíčko u Knížecí (ZŽD) - žádná značka, nikdo pořádně neví a záleží na tom drzejším.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Kluci můžu mít technicko/dopravní dotaz? Ví někdo jak bude řešena přednost protijedoucích vozidel (tram vs. IAD) na tom nově zrekonstruovaném BKV esíčku v Nádražní ulici, kdy se tramvaj při jízdě od Lihovaru odkloní od zdi u železnice a protisměrně se bude míjet s pruhem pro IAD od Smíchovského nádraží. Budou tam čočky, nebo dopravní značení "dej přednost v jízdě"? Případně "dej přednost kdo komu"? Ta nově postavená přeložka nebude místo mimo PK, ne? Vím, blbej dotaz Ale jestli někdo ví, tak díky za info
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Včera cca v 16.45 byl obnoven provoz na kolejích. Výkop je na vozovce z centra, těsně před mostem přes železnici. Tramvaje ZC kolem tam mají OR 10 km/h, silniční doprava převedena do protisměru (Dřevčická - Sazečská).
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak nakonec přeci jen vodovod, ale jinde...
Dá se vyjíždět z Dílen, nebo kolik tam toho uvázlo
Dá se vyjíždět z Dílen, nebo kolik tam toho uvázlo
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nee, tohle je úplně jiný důvod. Přece plynovod
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Další díl komedie jménem Vodovod ke shlédnutí v Radlické ulici. Linka 7 DC vedena po standardní trase
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Možná je to jednodušší a levnější i díky tomu, že je to těsně před výhybkou, která je také na pražcích. Stejně se to bude v budoucnu předělávat v rámci úprav oblasti s tratí na letiště.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nebo spíš je kanalizace v takovém super stavu, že jsou pražce lepší než asfalt a panel?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Domníval jsem se, že výzisky se přetřídí a ty zachovalejší se uskladní. Nedávno se vytěžila Nádražní a Starostrašnická.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Není to tím, že vhodné BKV panely se jen tak po dvoře neválí, zatímco dřevěné pražce ano?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Možná nejde a proto tam ta díra zela tolik dní. Panely by se tam plácly dávno. Asi...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jde jen tak zmenit technologii trati bez stavebniho povoleni? Proc se totez neudelalo v Jaromirove misto tech sesti panelu?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 107
- Registrován: 04.3.2012 21:48
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
V rámci výluky rovnou bylo asi 10 metrů trati u Výstaviště Holešovice zrekonstruováno jednosměrně z BKV na dřevěné pražce. Jen nevím proč, když se prý během několika let bude dělat celá trať.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.